هتاکی اخیربه حضرت عباس(ع) به چه علت بود؟

تکرار توهین به اعتقادات مردم در صدای آمریکا

رسانه های خبری ضد انقلاب در چند روز اخیر تلاش زیادی را انجام داده اند تا موضوع دریاچه ارومیه را سمت و سویی سیاسی بدهند و با تفسیر های جهت دار خود بکوشند از یک موضوع ساده داخلی موضوعی سیاسی و قومی و حتی عقیدتی بسازند .
شنبه، 26 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 تکرار توهین به اعتقادات مردم در صدای آمریکا

راسخون : ممکن است مردم شریف و شهید پرور آذربایجان که دلیرمردی وراستی خود را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده اند به بروز خشکی در دریاچه ارومیه اعتراض داشته باشند که اعتراض به حقی هم هست اما صدای آمریکا و امثال مانی نیستانی باید بدانند غیرت دینی همین مردم آذربایجان جواب این هتاکی بی شرمانه آنان را در هر کجای این دنیا که باشند خواهند داد . . .
 

به گزارش راسخون به نقل از بولتن،  رسانه های خبری ضد انقلاب در چند روز اخیر تلاش زیادی را انجام داده اند تا موضوع دریاچه ارومیه را سمت و سویی سیاسی بدهند و با تفسیر های جهت دار خود بکوشند از یک موضوع ساده داخلی موضوعی سیاسی و قومی و حتی عقیدتی بسازند . خشک شدن این دریاچه تاریخی و مهم فارغ از اینکه تقصیر چه نهاد و سازمانی است که موضوع ملی و طبیعی است که در هر کشور دیگری ممکن است اتفاق بیفتد اما اینکه شبکه های خارجی یک موضوع زیست محیطی را دستمایه تخلیه عقده های سیاسی خود علیه جمهوری اسلامی قرار می دهند در نوع خود جالب است .
 

 تکرار توهین به اعتقادات مردم در صدای آمریکا

 

مانا نیستانی کاریکاتوریست فراری و همکار جنبش سبز که در سوابق کار خود در ایران جنجال بزرگ سال 85 به دلیل چاپ کاریکاتورش در روزنامه ایران را داشت اخیرا در یکی از سایت های ضد انقلاب با انتشار کاریکاتوری با موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه توهین بی شرمانه ای را به مقام شامخ علمدار کربلا حضرت ابالفضل عباس (ع) و اعتقادات مردم ایران نسبت داد . پس از انتشار گزارشی با عنوان " توهین ضد انقلاب به قمر بنی هاشم (ع)" که در آن نسبت به سیاسی کردن موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه و سواستفاده از اعتقادات مردمی آذربایجان اعتراض شده بود . در این مطلب اشاره شده بود که ((آذری زبان ها باید توجه داشته باشند، کسانی امروز به دادخواهی آنها برخواسته اند که با انتشار کاریکاتور حضرت ابوالفضل العباس(ع)، قمربنی هاشم را به استهزا گرفته اند. به راستی چه ارتباطی است بین خشک شدن دریاچه ارومیه و سقای دشت کربلا! تنها انتشار همین کاریکاتور می تواند بزرگترین تلنگر باشد به کسانی که دغدغه ی ملیت و ملی گرایی هیچگاه باعث فراموشی اعتقادات مذهبی آنها نخواهد شد. ضد انقلاب سعی دارد بار دیگر از آب گل آلود ماهی بگیرد و با سیاسی کردن این اتفاق، اعتقادات شیعه را به تمسخر بگیرد و قبح توهین و اهانت را بریزد.))


پس از بازتاب گسترده این مطلب در رسانه های داخلی و خارجی شبکه تلویزیونی صدای آمریکا در حرکتی شتابزده در نقش بلندگوی فتنه گران بار دیگر تلاش کرد انتشار این مطلب را زیر سوال ببرد و در تماسی با مانا نیستانی کاریکاتوریست این کاریکاتور موهن از وی خواست که جواب بولتن نیوز را بدهد . وی در گفت و گو با شبکه صدای آمریکا دووباره توهمات خود را در قبال مردم کشورش تکرار کرد و گفت: (( مردم ایران بر عکس اون چیزی که ادعا می کنند بر عقاید خود پایدار نیستند و ایران هم همیشه خود را پشت این اعتقادات مخفی کرده است . من می خواستم با این کاریکاتور ثابت کنم که اگر الان حضرت عباس (ع) وجود داشت و می خواست به دریاچه ارومیه آب برساند ایرانیان دست او را قطع می کردند و فقط می خواستم ثابت کنم ایران حتی روی اعتقادات خود هم پایدار نیست و تحت هیچ شرایطی حاضر با کمک به دریاچه ارومیه نیست .))

این کاریکاتوریست هتاک تنها به همین سخنان نیز بسنده نکرد و افزود : (( این کاریکاتور قصد توهین نداشته و فقط من می خواستم مسئله را گوشزد کنم اما حکومت ایران با برجسته کردن مساله این کاریکاتور می خواهد به نوعی قضیه را ماست مالی کند.))

 

 تکرار توهین به اعتقادات مردم در صدای آمریکا



تکرار توهین به اعتقادات مردم در قالب مصاحبه جوابیه از شبکه صدای آمریکا به خوبی پشت پرده انتشار این کاریکاتور و اهداف حمله به نظام و هتاکی تنها به دلیل بروز یک مساله زیست محیطی را به خوبی نشان داد . افسارگسیختگان و دشمنان نظام اسلامی که در صحنه های مختلف و به خصوص در فتنه سال 88 سیلی سختی از مردم ایران خوردند از بروز هر موقعیتی استفاده می کنند تا با ابزار قرار دادن مشتی فریب خورده همچون مانا نیستانی به سیاه نمایی های خود علیه نظام ادامه دهند.


اما نکته مهم این است که این افراد به مدد رسانه هایشان اکنون کار را به جایی رسانده اند که به خود اجازه می دهند به مقدسات مسلم مردم ایران که برای هر فرد ایرانی مهم تر از جان و مالش است حمله کنند . صدای آمریکا که ارگان رسمی سازمان سیا است در حالی از نیستانی می خواهد که جواب اعتراض ها را بدهد که این کاریکاتور بی شرمانه از اساس موهن بوده و حرفی در آن نیست و هیچ توضیحی باقی نمی ماند . این کاریکاتوریست فراری که کشورش را به مشتی دلارهای بی ارزش اربابان غربی خودش فروخته به چه پشتی به خود اجازه داده از مقام شامخ شهدای دشت کربلا برای رسیدن به مقاصد سیاسی شوم خود استفاده کند که اینطور مطمئن به خود در شبکه صدای آمریکا از کار خود دفاع می کند؟

ممکن است مردم شریف و شهید پرور آذربایجان که دلیرمردی وراستی خود را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ثابت کرده اند به بروز خشکی در دریاچه ارومیه اعتراض داشته باشند که اعتراض به حقی هم هست اما صدای آمریکا و امثال مانی نیستانی باید بدانند غیرت دینی همین مردم آذربایجان جواب این هتاکی بی شرمانه آنان را در هر کجای این دنیا که باشند خواهند داد و تو دهنی محکمی به آنان خواهند زد . شاید VOA و شبکه ی امپراطوری رسانه ای غرب بخواهد با به خواب زدن خود به جای پرداختن به مسائل مهمی همچون بیداری اسلامی و بیداری جهانی بخواهند افکار عمومی را به یک مسئله داخلی در ایران متوجه کند ولی امروز دیگر مردم فریب این افکار پوسیده را نخواهند خورد.

به هر حال موضوعی که به خوبی روشن است این است که مردم و علما در قبال این توهین آشکار باید موضع محکمی گرفته و صدای این زالو صفتان را در گلویشان خفه کنند تا دیگر شاهد این بی حرمتی ها به اعتقادات راستین شیعه نباشیم.

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.