مهتاب کرامتی داور جشنواره فیلم کودک شد

داوران بخش مسابقه سینمای ایران بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
شنبه، 25 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مهتاب کرامتی داور جشنواره فیلم کودک شد

 داوران بخش مسابقه سینمای ایران بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، داوران بخش مسابقه سینمای ایران بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

7 هنرمند شناخته شده سینمای کشور، فیلم‌های این بخش از جشنواره را ارزیابی می‌کنند.

«ابراهیم فروزش» نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینمای کودک، «عبدالله علیمراد» انیماتور و مدرس دانشگاه، «گلاب آدینه» بازیگر، بازیگردان و کارگردان تئاتر، «علیرضا زرین‌دست» مدیر فیلمبرداری، «مهتاب کرامتی» بازیگر، «جهانگیر الماسی» بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده ‌و «حبیب‌الله بهمنی» نویسنده و کارگردان داوران بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک هستند.

در جشنواره بیست و ششم تلاش شده تا هنرمندان نقش بیشتری در داوری آثار داشته باشند و ترکیب داوری این دوره نشان می‌دهد که همه اعضا از جمله هنرمندان شناخته شده و تاثیرگذار تاریخ سینمای کشور به شمار می‌روند.

بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم کودک، مهمترین بخش این رویداد به شمار می‌رود و امسال نیز با اقبال خوبی از فیلمسازان رو به رو شده و پیش‌بینی می‌شود که حدود 15 فیلم در این بخش از جشنواره رقابت کنند.

در این بخش از بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک، فیلم‌های سینمایی برای کسب 7 پروانه زرین در رشته‌های فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر کودک و نوجوانان، دست آورد فنی و هنری  رقابت می‌کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود./7432



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما