ساخت فیلم «زیارت اولی‌ها» در جزیره ابوموسی

فیلم ویدئویی «زیارت اولی‌ها» به کارگردانی مهرداد موفق یامی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در جزیره ابوموسی جلوی دوربین می‌رود.
يکشنبه، 24 دی 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ساخت فیلم «زیارت اولی‌ها» در جزیره ابوموسی

فیلم ویدئویی «زیارت اولی‌ها» به کارگردانی مهرداد موفق یامی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در جزیره ابوموسی جلوی دوربین می‌رود.

 به گزارش راسخون مهرداد موفق یامی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند تولید فیلم و ویژگی‌های ساخت آن گفت: هم‌اینک مشغول بازبینی‌ لوکیشن‌ها و انتخاب بازیگران و عوامل تولید در فیلم هستیم و با انتخاب بازیگران و انجام هماهنگی‌های لازم در سطح شهرستان ابوموسی تلاش می‌کنیم تا قبل از سال فیلم را جلوی دوربین ببریم. تا حد امکان از بازیگران بومی و محلی استفاده می‌کنیم و از پتانسیل استان هرمزگان بهره می‌بریم.

وی درباره لوکیشن‌های فیلم در جزیره نظامی گفت: تلاش می‌کنیم با قسمت نظامی جزیره ارتباطی نداشته باشیم. بخش اعظم قصه در مدرسه‌ای واقع در جزیره می‌گذرد که نیاز است کنار دریا باشد و قصد ما معرفی ابوموسی و هموطنان ما در این بخش از ایران است.

موفق یامی درباره برنامه‌ریزی برای تصویربرداری گفت: 30 تا چهل روز تصویربرداری به طول خواهد انجامید و احتمالا نام فیلم تغییر می‌کند.

بنابراین گزارش، این فیلم که با محوریت فرهنگ زیارت و با هماهنگی آستان قدس رضوی ساخته خواهد شد به داستان دو همکلاسی می‌پردازد که علیرغم رفاقت دیرینه‌شان بر سر موضوعی به تقابل و رودررویی با یکدیگر کشیده می‌شوند ...

«زیارت اولی‌ها» توسط موسسه نگاه نو به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی تولید می‌شود.

بنا بر این گزارش، مهرداد موفق یامی به عنوان فیلمنامه‌نویس با فیلم سینمایی گیرنده همکاری داشته که از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرده است.

/7432/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.