انتشارات افق از «مامور سیگاری خدا» رونمایی می‌کند

تازه‌ترین اثر محسن حسام مظاهری با عنوان «مامور سیگاری خدا» رونمایی می‌شود.
دوشنبه، 23 بهمن 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انتشارات افق از «مامور سیگاری خدا» رونمایی می‌کند

ویرایش عکس آذرماه 98

تازه‌ترین اثر محسن حسام مظاهری با عنوان «مامور سیگاری خدا» رونمایی می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، مراسم رونمایی از تازه‌ترین کتاب محسن حسام مظاهری با عنوان «مامور سیگاری خدا» در محل کتابفروشی افق برگزار می‌شود.

این کتاب مجموعه روایت‌های داستانی مظاهری از گفتگوهای مردم در محیط‌های عمومی به ویژه تاکسی‌هاست که توسط وی ضبط شده و به صورت مستند مورد استفاده پرداخت داستانی در این کتاب قرار گرفته است.

این نویسنده همچنین درباره این کتاب پیش از این به مهر گفته بود: بخش قابل توجهی از دیالوگ‌هایی که برای نوشتن ماجراهای این کتاب استفاده شده است را می‌توان زبان مخفی مردم در جامعه پیرامونی خودمان بدانیم. من داستان‌نویس نیستم و مطالبی هم که در این مجموعه می‌خوانید داستان‌های من نیستند. من یک راوی‌ام و این‌ها روایت‌های پراکنده‌ من از تجارب تاکسی‌سوارشدنم در شهر هستند. گرچه قالب روایتشان داستانی است، اما کوشیده‌ام آینه‌ای باشم حتی‌الامکان و آن‌چه دیده و شنیده‌ام را به مخاطبم معرفی کنم. این یعنی اگر اظهارنظر و بیان موضعی در این روایت‌هاست و اگر نامی از کسی یا جایی برده شده و قضاوتی پیرامونش بیان شده و اگر انتقادی و اعتراضی یا به عکس تأییدی و تمجیدی طرح شده، الزاما مطابق نظر و موضع و مورد تأیید من نبوده و گاه کاملاً مخالف رأی و نظر من است.

انتشارات افق از «مامور سیگاری خدا» رونمایی می‌کند

مراسم رونمایی از این کتاب با سخنرانی حسین میرزایی و نویسنده کتاب عصر روز چهارشنبه 25 بهمن از ساعت 17 در فروشگاه کتاب افق واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بعد از چهار راه وصال، نبش اسکو برگزار می‌شود.

/7432/
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.