رادیو سلامت بیست و چهارساعته می‌شود

از روز جمعه اول شهریورماه همزمان با روز پزشک، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته پخش خواهد شد.
چهارشنبه، 30 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رادیو سلامت بیست و چهارساعته می‌شود
از روز جمعه اول شهریورماه همزمان با روز پزشک، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته پخش خواهد شد.
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، «محمدرضا ابراهیمی» مدیر روابط عمومی رادیوی سلامت گفت : شبکه رادیویی سلامت در همه حوزه‌های مربوط به سلامت فرد و جامعه متناسب با مقتضیات فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی خود و متکی بر اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی، ملی و انقلابی فعالیت می‌ کند.
«محمدرضا ابراهیمی» گفت: شبکه رادیویی سلامت از بهمن ماه سال 1381 به عنوان هشتمین ایستگاه رادیوئی با تکیه بر ذکر «یا من اسمه دواء و ذکره الشفاء» با مأموریت تحقیق، طراحی، برنامه‌ریزی و تولید برنامه با محوریت سلامت در حوزه‌های مختلف مرتبط با سلامت فرد و جامعه شروع به کار کرد.
وی افزود: شبکه رادیـویـی سلامت با نگرش استراتژیک به سند چشم انداز بیست ساله و برنامه‌های توسعه سلامت کشور با سیاست ایجاد آرام بخشی در جامعه و افزایش امید به آینده، توجه به سلامت و ارتقای آن در همه ابعاد و نه فقط توجه به بیماری‌ها و درمان آنها، استفاده از کارشناسان واجد شرایط، استفاده از زبان قالب و شیوه‌های مؤثر و نوین جذب اقشار مختلف جامعه در برنامه‌سازی سلامت کار خود را آغاز کرده است.
شبکه رادیـویـی سلامت در حال حاضر به صورت 18 ساعت از 6 صبح تا 24  پخش می شود و از روز جمعه اول شهریور ماه همزمان با روز پزشک برنامه‌های این شبـکه 24  ساعته خواهد شد .  در حال حاضر شبـکه رادیـویـی سلامت در بیشتر استان‌ها علاوه بر گیرنده دیجیتال ستاپ باکس روی موج FM ردیف 102 MHz نیز پخش می‌شود.
/117/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.