شبکه ۲ از قم به «پابوس» حضرت زهرا می‌رود

مدیر گروه معارف شبکه دو سیما گفت: ویژه برنامه «پابوس» امشب به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پخش می‌شود.
شنبه، 30 فروردين 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شبکه ۲ از قم به «پابوس» حضرت زهرا می‌رود

مدیر گروه معارف شبکه دو سیما گفت: ویژه برنامه «پابوس» امشب به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پخش می‌شود. 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، محسن حبیبی مدیر گروه معارف شبکه دو سیما با بیان اینکه برنامه «پابوس» امروز 30 فروردین به مناسبت ولادت حضرت فاطمه و روز مادر از حرم حضرت معصومه (س) روی آنتن تلویزیون می‌رود، گفت: این ویژه برنامه شنبه از ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود و عبدالرضا رضوی اجرا و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

وی افزود: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) هر سال با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع و ارزشمندی سالروز میلاد‌ام ابی‌ها، حضرت فاطمه زهرا (س) را جشن می‌گیرد، برنامه «پابوس» امسال میهمان حرم خواهر امام رضا (ع) می‌شود و تلاش می‌کند گوشه‌ای از تلاش و ارادت محبان اهل بیت در این مکان مقدس را به تصویر بکشد.

حبیبی تصریح کرد: این برنامه تا ساعت 1 بامداد ادامه دارد و در بخش‌هایی از آن از حضور مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) استفاده می‌کنیم؛ در این بخش حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب به تشریح ویژه برنامه‌های میلاد حضرت زهرا در حرم حضرت معصومه (س) می‌پردازد.

مدیر گروه معارف شبکه دو گفت: همچنین برنامه «پابوس» در سالروز ولادت این حضرت با حضور حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری به تکریم مقام زن و سبک زندگی فاطمی می‌پردازد.

«پابوس» در گروه معارف شبکه دو سیما تولید می‌شود.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط