حاشیه هایی ازتیم ملی فوتبال ایران / درخواست از کفاشیان برای میزبانی جام جهانی

تمرینات دیروز(جمعه)تیم ملی فوتبال ایران وحضور رییس و سرپرست فدراسیون فوتبال دراین تمرین، حاشیه های جالبی داشت که از جمله آنهارسیدن لباس های تیم ملی ودرخواست از علی کفاشیان برای میزبانی جام جهانی بود.
شنبه، 24 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حاشیه هایی ازتیم ملی فوتبال ایران / درخواست از کفاشیان برای میزبانی جام جهانی

تمرینات دیروز(جمعه)تیم ملی فوتبال ایران وحضور رییس و سرپرست فدراسیون فوتبال دراین تمرین، حاشیه های جالبی داشت که از جمله آنهارسیدن لباس های تیم ملی ودرخواست از علی کفاشیان برای میزبانی جام جهانی بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، خبرنگاران ایرانی با مقایسه امکانات فنی و مدیریتی ایران و برزیل از کفاشیان خواستند که حتما نامزد میزبانی جام جهانی شود.
 
این خبرنگاران به شوخی و البته جدی معتقد بودند که امکانات ایران از نظر فنی و ورزشگاهی، اینترنت، حمل و نقل ، مدیریت و نیرو از برزیل بسیار بهتر است.
 
کفاشیان هم در پاسخ با تایید اینکه امکانات ایران خوب است ، می گفت که در هتل پنج ستاره محل اقامتش یعنی اینترکونتینانتال اینترنت نبوده است و چند سال قبل رییس وقت کمیته ملی المپیک ایران در سفر به برزیل در یکی از هتل های این کشور در آسانسور گیر کرده بوده است.
 
کفاشیان معتقد بود که بیشتر نام برزیل و عناوین این کشور در کسب میزبانی جام جهانی موثربوده است.
 
**سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت که محموله لباس های بازیکنان تیم ملی رسیده و لباس به اندازه کافی در اختیار ملی پوشان قرار دارد.
 
مهدی محمد نبی به ایرنا افزود: تیم ملی از نظر لباس مشکلی ندارد و لباس های استاندارد و با کیفیت و مطابق با قرارداد از سوی شرکت تامین کننده در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.
 
** یکی از دست اندرکاران تیم ملی فوتبال ایران گفت که دعا و نماز بخشی از برنامه های بازیکنان تیم ملی بوده و دیده که بیش از 90درصد بازیکنان نماز می خوانند.
 
البته این مسوول افزود که همیشه در کنار این بازیکنان نیست و آنان در اتاق های خود حضور دارند و شاید آن 10درصد بقیه هم مثل دیگران نماز می خوانند.
 
** در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در سائوپائولو ، فقط تیم ملی ایران مستقر است.
 
** دیروز یکی از خبرنگاران برزیلی گفت که بخشی از پلیس ضدشورش شهر سائوپائولو برزیل مشغول حفاظت از تیم های ایران و آمریکا است.
 
** هنگام تمرین ملی پوشان فوتبال ایران، تعدادی مامور مسلح به سلاح گرم در اطراف اردوی این تیم حضور داشتند.
 
** شهر سائوپائولو برزیل مثل تهران قدیم است، نقاط مختلف این شهر مملو از زمین های فوتبالی است که قبلا در تهران نیز این زمین ها زیاد بوده و مشهور به زمین خاکی بودند.
 
** خیابان های شهرسائوپائولو نسبت به روز مراسم گشایش مسابقات جام جهانی خلوت تر شده است ، اما ترافیک همچنان بخش مهمی از این شهر است.
 
** روزنامه های برزیل به زبان پرتغالی هستند و روزنامه های انگلیسی زبان بویژه دربخش ورزش در آن دیده نمی شود
 
** شبکه های تلویزیونی برزیل مسابقه تیم ملی فوتبال این کشور با کرووسی را آنقدر تکرار می کنند که می توان گفت در طول 24ساعت یکسره برنامه هایشان پخش این مسابقه، تحلیل و یا گفت وگو در باره آن بود.
 
** آشنایی اندک برزیلی ها به زبان انگلیسی بسیار تعجب برانگیز است، زیرا این کشور ارتباطات بیشتر و زیادی نسبت به کشورهای دیگر با انگلیسی زبانان دارد، اما در حقیقت مردم این کشور در شهری مانند سائوپائولو آشنایی اندکی هم با زبان انگلیسی ندارند.
 
در هتل محل اقامت خبرنگاران ، فقط مسوول رسپشن هتل زبان انگلیسی می داند و معنی واتر WATER را متوجه می شود. برای درخواست یک بطری آب از بقیه کارکنان هتل حتما باید خود بطری آب را نشان بدهید تا به شما آب بدهد.
 
** زبان پرتغالی برزیلی ها بسیار اصیل تر از خود پرتغال است، زیرا این کشور بعد از پذیرش این زبان به نسبت کشور زبان مادری، خیلی کمتر دستخوش ورود واژه ها و کلمات دیگر زبان ها شده است و به همین دلیل هم فهمیدن زبان پرتعالی برزیلی ها برای یک پرتغالی بسیار سخت است.
 
** سرعت بسیار زیاد خودروها در داخل شهر و نعره آنها و همچنین موتور سیکلت ها وحشت افرین است.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.