مردم دعا کنند تا تیم ملی فوتبال بهترین نتیجه را بگیرد

حدادی : از رکوردم در لیگ الماس راضی هستم / زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت : از پرتابی که در لیگ الماس نیویورک داشتم، راضی هستم.
يکشنبه، 25 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حدادی : از رکوردم در لیگ الماس راضی هستم / زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسم

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت : از پرتابی که در لیگ الماس نیویورک داشتم، راضی هستم.
 
به گزارش راسخون، احسان حدادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد کسب مقام سوم مرحله ششم لیگ جهانی الماس اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و از عملکردم راضی هستم. البته پرتاب های بهتری هم داشتم که متاسفانه خطا شد. به دلیل اینکه وزنم خیلی پایین آمده است، زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسم. قطعا در مسابقات بعدی شرایط بهتری خواهم داشت.
 
وی در مورد حریفان گفت: رابرت هارتینگ که مثل همیشه پرتاب های خوبی داشت و اول شد و مالاخوفسکی لهستانی هم تنها چند سانتی متر بهتر از من بود و دوم شد. همه پرتابگران خوب دنیا حضور داشتند و سطح مسابقه بالا بود. یک مقدار باد در ورزشگاه بود که روی کار همه تاثیر گذاشته بود.
 
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن با اشاره به اینکه زیر نظر کیم بوخونسف تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت، گفت: در چند روزی که در روسیه زیر نظر بوخونسف، مربی‌ام تمرین کردم، او نکات خوبی را به من یاد آوری کرد و پس از بازگشت از آمریکا باز هم به این کشور می‌روم و برای بازی‌های آسیایی آماده خواهم شد.
 
حدادی در مورد اینکه با رکوردش در لیگ الماس نیویورک نگرانی‌ها در مورد وی برطرف شد، گفت: جای نگرانی نبود و به خاطر کاهش وزن نمی‌توانستم پرتاب بلندی داشته باشم. پرتاب کننده‌ای که 69 متر رکورد دارد و 61 متر پرتاب می‌کند حتما مشکلی داشته است. خوشبختانه با کمک‌هایی که پزشک فدراسیون‌ داشت، مشکلم برطرف شد.
 
وی در پایان با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی عنوان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از تمام مردم ایران می‌خواهم که برای ملی پوشان کشورمان دعا کنند تا آنها بهترین نتایج را در بازی‌های خود کسب کنند.
 
احسان حدادی در مرحله ششم لیگ دوومیدانی الماس با پرتابی به طول 65 متر و 23 سانتی متر که بهترین رکورد فصلش بود، توانست عنوان سوم را از آن خود کند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.