حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال

ناراحتی «حقیقیِ رحمتی» و قول کی‌روش به لیدر اصلی همه هواداران ایران

هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان از سرمربی پرتغالی این تیم درخواست کردند تا قرارداد خود را تمدید کند.
شنبه، 7 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ناراحتی «حقیقیِ رحمتی» و قول کی‌روش به لیدر اصلی همه هواداران ایران

هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان از سرمربی پرتغالی این تیم درخواست کردند تا قرارداد خود را تمدید کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، با توجه به اینکه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از طریق جایگاه اختصاصی تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند، چمدان‌های بازیکنان زودتر از آنها به هتل اقامت تیم ملی فرستاده شده بود که همین مسئله باعث شد بازیکنانی مانند حدادی‌فر، حاج‌صفی و بختیار رحمانی ناراحت شوند که چرا وسایل آنها بدون اطلاع این بازیکنان به هتل رفته است. این بازیکنان در صحبت با نبی و دیگر مسئولان تیم ملی اذعان داشتند که برای سفر خود بلیت هواپیما دارند و نباید این اتفاق رخ می‌داد.
 
* کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان در دبی ماند و همراه تیم ملی به ایران نیامد.
 
*‌ کاروان تیم ملی فوتبال ایران در میان استقبال پرشور هواداران حاضر در فرودگاه امام خمینی این محل را به مقصد هتل آزادی ترک کرد.
 
* کارلوس کی‌روش هنگامی که قصد سوار شدن به اتومبیل شخصی خود را داشت با یک هوادار معلول ایرانی روبرو شد. این هوادار از کی‌روش به خاطر نمایش قابل قبول تیم ملی در جام جهانی تشکر کرد و از سرمربی تیم ملی خواست قراردادش را تمدیدکند. کی‌روش هم در پاسخ به این هوادار 3 بار جمله "تو لیدر اصلی همه هواداران ایران هستی" را تکرار کرد و پس از آن گفت: من قول می‌دهم برای همیشه کنار تو بمانم.
 
*‌ هواداران تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند و هنگامی که ملی‌پوشان قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند با استقبال آنها روبرو شدند. نکته جالب اینکه برخی از هواداران با شعار «حقیقیِ رحمتی» دروازه‌بان اصلی تیم ملی را تشویق کردند.
 
* هنگامی که علیرضا حقیقی قصد سوار شدن به اتوبوس تیم ملی را داشت با استقبال شدید هواداران روبرو شد به صورتی که صدای جیغ و فریاد طرفداران این بازیکن برای لحظاتی فضا را تحت تاثیر قرار داد. نکته جالب اینکه با تمام این صحبت‌ها حقیقی فقط به هواداران لبخند زد، در شرایطی که تا پیش از حضور حقیقی در بین جمعیت نظم خاصی از سوی نیروی انتظامی برقرار بود اما به محض حضور این بازیکن نظم به هم خورد.
 
* زمانی که کی‌روش قصد سوار شدن به اتومبیل خود را داشت با شعار و تشویق هواداران روبرو شد.هواداران تیم ملی فوتبال ایران از کی‌روش درخواست داشتند تا قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید کند.
 
* با توجه به هجوم هواداران به سمت اتوبوس تیم ملی، بازیکنانی مانند پژمان منتظری، مهرداد پولادی، علیرضا حقیقی و ... با سختی سوار اتوبوس شدند.
 
* در خلال شادی هواداران تیم ملی یک هوادار به خاطر جر و بحث با ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
 
* هنگامی که تاج و آیت‌اللهی قصد خروج از فرودگاه را داشتند یکی از هواداران تیم ملی که به همراه فرزند خود آمده بود از این 2 مقام فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا زمینه خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی را فراهم کنند چون معتقد بود این بازیکن پا به سن گذاشته و نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند.
 
* هنگامی که رضا قوچان‌نژاد فرزند کوچک جواد نکونام را دید به سمت او رفت اما نکته جالب اینکه پسر نکونام از مهاجم اول تیم ملی ترسید و باعث خنده حاضرین شد.
 
* بسیاری از بازیکنان تیم ملی در اقدامی عجیب و جالب حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران  نشدند که شاخص‌ترین آنها علیرضا حقیقی بود. حقیقی که با چهره‌ای ناراحت به سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی آمده بود از توهین برخی کاربران ایرانی در فضای مجازی به او و خانواده‌اش پس از بازی با بوسنی گلایه داشت.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.