اخبار سرخپوشان در ترکیه؛

آلمان ببرد، دایی تمرین صبح را تعطیل می‌کند / پرسپولیسی‌ها در قرنطینه

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر در ترکیه مشغول تمرینات آماده‌سازی خود هستند، از این رو گزارشی از این سفر سرخپوشان تهیه کردیم که می‌توانید در زیر بخوانید.
يکشنبه، 22 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آلمان ببرد، دایی تمرین صبح را تعطیل می‌کند / پرسپولیسی‌ها در قرنطینه

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر در ترکیه مشغول تمرینات آماده‌سازی خود هستند، از این رو گزارشی از این سفر سرخپوشان تهیه کردیم که می‌توانید در زیر بخوانید.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس هم‌اکنون برای آماده‌سازی خود در اردوی ترکیه به سر می‌برد که می‌توانید در زیر از اخبار سرخپوشان مطلع شوید.
 
**مولایی : با استقلال همسایه نیستیم / از ملی‌پوشان بی‌خبرم
 
محمدرضا مولایی، بدنساز پرسپولیس گفت: خوشبختانه بازیکنان در شرایط کاملا خوبی به سر می‌برند و در حال حاضر تمرینات تاکتیکی را پشت سر می‌گذاریم.
 
وی افزود: ما هیچ همسایگی با استقلال نداریم و نمی‌دانم چه طور خودمان از حضور آبی‌پوشان در کمپمان بی‌اطلاع هستیم.
 
مولایی ادامه داد: از وضعیت ملی‌پوشان بی‌خبر هستم و بیشتر سرمربی و  تیم در جریان است.
 
** تمرین صبح و بعد از ظهر پرسپولیسی‌ها
 
 پرسپولیسی‌ها در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در کمپ ازمیت تمرین و صبح ساعت 10 بدنسازی می‌کنند و البته هدف اصلی سرمربی تیم بالا بردن آمادگی جسمانی سرخپوشان بوده و به همین خاطر تمرین نوبت صبح از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
**سرخ پوشان به مصاف حریف ایرانی و ترکیه‌ای می‌روند
 
بر اساس گفته مربیان پرسپولیس این تیم به احتمال فراوان امروز یا فردا بعد از ظهر دیدار دوستانه‌ای انجام خواهد داد البته هنوز حریف سرخپوشان مشخص نشده است اما احتمال دارد شاگردان دایی مقابل تیم ایرانی یا ترکیه‌ای صف آرایی کنند.
 
** اعتراض سرخ ها به اینترنت ضعیف کمپ
 
 بازیکنان پرسپولیس از وضعیت اینترنتی کمپ ازمیت راضی نیستند و بارها نسبت به این موضوع به مدیر کمپ اعتراض کردند.
 
**فیلم بازیکنان خارجی در کمپ پرسپولیس
 
بر خلاف اینکه گفته می‌شد پنج بازیکن خارجی در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهند شد اما هیچ بازیکن خارجی در اردوی پرسپولیسی‌ها حاضر نشده است. البته علی دایی فیلم چند خارجی را مورد بررسی قرار داده ولی هنوز جوابی از سوی آنها نگرفته است.
 
** آلمان ببرد، دایی تمرین صبح را تعطیل می‌کند
 
با توجه به فینال جام 2014 برزیل بین آرژانتین و آلمان بازیکنان پرسپولییس از کادر فنی درخواست کردند تا در اردو بتوانند فینال جام جهانی را تماشا کنند. از طرفی چون بازی دیروقت است دایی اعلام کرده اگر آلمان ببرد تمرین صبح را تعطیل خواهد کرد.
 
** پرسپولیسی‌ها در قرنطینه 24 ساعته
 
حدود یک هفته است که کاروان پرسپولیس در ترکیه اردو برپا کرده اما نکته جالب اینجاست که در این مدت شاگردان دایی تا به حال از کمپ خارج نشده‌اند و به صورت شبانه‌روز در قرنطینه هستند البته قرار شده طی روزهای آتی سرخپوشان برای خرید سوغات به مراکز خرید در ازمیر بروند.
 
** پول توجیبی برای سرخپوشان
 
گویا دست و بال رحیمی برای دادن پول به بازیکنان باز شده و قرار شده مدیرعامل باشگاه پول توجیبی به سرخپوشان پایتخت بدهد تا بازیکنان برای خرید مشکلی نداشته باشند هر چند بیشتر قرمزها همراه خود لیر برده بودند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.