قرار است کفاشیان تحلیل دقیقی از جام جهانی به ما ارائه کند

سجادی : پاداش به والیبالیست‌ها دست‌گرمی بود / نگران رکوردهای دوومیدانی‌کاران نباشید!

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : قرار است رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج جام جهانی تحلیل دقیقی به وزارت ارائه دهد.
دوشنبه، 23 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سجادی : پاداش به والیبالیست‌ها دست‌گرمی بود / نگران رکوردهای دوومیدانی‌کاران نباشید!

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد : قرار است رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج جام جهانی تحلیل دقیقی به وزارت ارائه دهد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، نصرالله سجادی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اینکه دوره ریاست مشحون در فدراسیون بسکتبال به پایان رسیده و برنامه شما چیست، گفت: وی تا بعد از بازی‌های آسیایی در فدراسیون خواهد ماند او نیاز به هیچ حکمی ندارد و می‌تواند فدراسیون را اداره کند.
 
سجادی در پاسخ به این سؤال که برخی از بسکتبالیست‌ها دلسرد شده‌اند و در اردوها حاضر نشده‌اند، عنوان کرد: ما برای همه رشته‌ها قبل از بازی‌های آسیایی مراسم تجلیل برگزار می‌کنیم. بسکتبالیست‌ها از کاپ آسیا برگردند از آنها تجلیل می‌کنیم. ما 47 فدراسیون داریم که من روزی به اردوهای دو فدراسیون سرکشی می‌کنم.
 
وی درباره اینکه آیا به والیبالیست‌ها پاداشی علاوه بر پاداش امروز در نظر می‌گیرد، گفت: ما برابر آیین‌نامه‌ها به آنها پاداش می‌دهیم. پاداش امروز هم دست‌گرمی بود در مراسم تجلیل از ورزشکاران پاداش همه بازیکنان را می‌دهیم.
 
معاون حرفه‌‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که بالاخره تکلیف کی‌روش چه خواهد شد، گفت: درباره مسائل فنی دخالت نمی‌کنیم پول هم دست فدراسیون است آنها باید تصمیم بگیرند.
 
سجادی در پاسخ به فارس مبنی براینکه شما جلسه‌ای با کی‌روش و کفاشیان در خصوص جام جهانی داشته‌اید یا خیر یادآور شد: در شورای معاونین از کفاشیان گزارش کامل خواستیم قرار است او تحلیل دقیقی به ما ارائه کند.
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید به نظر می‌رسد رکوردهای دومیدانی‌کاران پایین است و ما نمی‌توانیم مقام چهارمی دوره گذشته بازی‌های آسیایی را تکرار کنیم، اظهار داشت: دو هفته پیش رکوردها را بررسی کردیم حدنصاب‌ها خوب است فدراسیون هم سعی می‌کند بهترین نفرات را بفرستد شما نگران نباشید من تمرینات را دیده‌ام همه مسئولانی که در ارتباط هستند تلاش می‌کنند برنامه‌ها را به خوبی دنبال کرده و بهترین نفرات را اعزام کنند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.