در هیچ وزنی تکلیف کشتی‌گیران مشخص نیست

بابک : اولویت کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی است

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تأکید کرد اولویت اصلی کشتی فرنگی ایران در سال جاری موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون است.
جمعه، 24 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بابک : اولویت کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی است

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تأکید کرد اولویت اصلی کشتی فرنگی ایران در سال جاری موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون است.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 75 کیلوگرم اظهار داشت: از ابتدا قرار بود مسابقات انتخابی در این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شود که در نهایت همین طور هم شد و هادی علیزاده پورنیا توانست به عنوان نخست دست یابد. با این وجود اینکه کدام کشتی‌گیر به چه مسابقه‌ای اعزام خواهد شد همچنان مشخص نیست.
 
وی در پاسخ به این سؤال که «چرا پیام بویری در مسابقات انتخابی وزن 75کیلوگرم شرکت نکرد؟»، گفت: بویری باید پاسخگوی غیبتش باشد. او با این شرایط مسابقات آتی را از دست داده است. البته بویری در مسابقات جوانان جهان شرکت کرده بود و شاید به همین دلیل در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکرده است.
 
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اشاره به فاصله نزدیک بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: فاصله نزدیک این دو مسابقه کمی شرایط را برای کشتی‌گیران سخت می‌کند و ما باید سعی کنیم به بهترین شکل کشتی‌گیران را آماده حضور در این مسابقات کنیم تا در نهایت به مشکلی برنخوریم.
 
بابک در پاسخ به این سؤالی مبنی بر اینکه به چه دلیل مسابقه انتخابی بین امین سوری و امید نوروزی برگزار نشد، عنوان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی نامه‌ای داد و اعلام کرد که سوری مصدوم است. به همین دلیل ما ترجیح دادیم این دیدار برگزار نشود.
 
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود امین سوری اعلام کرده می‌توانسته کشتی بگیرد، تصریح کرد: کشتی گرفتن به حرف نیست. سوری یک ماه است که تمرین نمی‌کند و ما نامه رسمی مبنی بر آمادگی او دریافت نکرده‌ایم. البته باید این را رسماً اعلام کنم که تکلیف کشتی‌گیران در هیچ وزنی هنوز مشخص نیست و پس از جلسه شورای فنی تکلیف نفرات اعزامی مشخص خواهد شد. با این حال اولویت اصلی ما بازی‌های آسیایی است و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می‌کنیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.