توفیقی در گفت‌وگویی :

به خاطر قلعه‌نویی به آمریکا نمی‌رویم / اگر حق و حقوق استقلال رعایت شود به ینگه دنیا می‌رویم

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت : اینطور نیست که ما به خاطر امیر قلعه‌نویی به آمریکا برویم.
شنبه، 19 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
به خاطر قلعه‌نویی به آمریکا نمی‌رویم / اگر حق و حقوق استقلال رعایت شود به ینگه دنیا می‌رویم

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت : اینطور نیست که ما به خاطر امیر قلعه‌نویی به آمریکا برویم.
 
به گزارش راسخون، پندار توفیقی در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور تیم استقلال در ارمنستان اظهار داشت: تیم برای برگزاری اردو اکنون در ارمنستان حضور دارد و ما یک قرارداد اولیه و یک تفاهمنامه اولیه با یک مجموعه‌ای امضا کرده‌ایم که اگر تمام حق و حقوق استقلال در آن دیده شود نوروز امسال تیم راهی آمریکا می‌شود.
 
وی افزود: در این تفاهمنامه خیلی موارد را مطرح کرده‌ایم از جمله اینکه اگر قرار باشد استقلال دو بازی دوستانه داشته باشد بلیت‌فروشی آن قرار شده به شرکت برسد و تبلیغات و دیدار‌های فرهنگی و مسائل فرهنگی برای استقلال باشد. ما از حالا در حال رایزنی هستیم تا تمام حقوق استقلال دیده شود. من چون خودم مسئول این مسئله هستم اکنون روزی 5_6 ساعت در حال مذاکره با شرکت مورد‌نظر هستم تا حق و حقوق استقلال لحاظ شود.
 
توفیقی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این سفر استقلال به آمریکا به دلیل درخواست امیر قلعه‌نویی و رسیدگی او به کارهای شخصی‌اش در آمریکا در حال صورت گرفتن است گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نیست بحث حضور ما در آمریکا در کمیته اقتصادی باشگاه مطرح شده است و خودم مسئول پیگیری آن هستم. آقای قلعه‌نویی نه در تاریخ آن و نه در زمانش پیشنهادی داده و تنها مشورتی که از او بابت این سفر گرفتیم مربوط به ملی‌پوشان بود. ما پیشنهاد دادیم که در اواخر ژانویه این سفر صورت بگیرد که ایشان گفت چون در ژانویه ملی‌پوشان را در اختیار نداریم بهتر است تاریخ سفر به زمانی موکول شود که استقلال با کیفیت بتواند در خارج از ایران بازی کند به همین دلیل پیشنهاد عید را مطرح کردیم. اگر هم قرار است سفری صورت گیرد باید حق و حقوق استقلال به صورت شفاف مشخص شود.
 
توفیقی در خصوص اینکه چه زمانی پرداخت مالی به بازیکنان خواهند داشت گفت: قرار است نیم‌فصل که آغاز شد پرداخت بعدی ما به بازیکنان باشد. خوشبختانه اسپانسر استقلال تعهدات خود را عمل کرده و مورد بعدی پرداخت هزینه‌ها 20 آبان است.
 
توفیقی در پاسخ به این سوال که چه تیمی قرار است در آمریکا با استقلال بازی کند گفت: بحث اول ما تیم گلکسی لسانجلس بود ولی احتمال دارد که این تیم در نوروز درگیر لیگ آمریکا باشد و به همین دلیل در حال رایزنی با شرکت مورد‌نظر هستیم تا دو تیم دیگر جایگزین آن شود.
 
توفیقی همچنین در خصوص بدهی استقلال به طلبکاران گذشته این تیم گفت: بخشی از طلب‌ها را قرار است در یک سال اخیر پرداخت بکنیم اما بنا نیست که کل بدهی‌های گذشته را در یک سال بدهیم.
 
عضو هیأت‌مدیره استقلال همچنین درباره اظهار‌نامه‌هایی که چندی قبل در اختیار اعضای قبلی هیأت‌مدیره استقلال گذاشته بودند و اینکه این مسئله جمع شد یا خیر گفت: مباحث هنوز جمع نشده است دو هفته قبل آقای فتح‌الله‌زاده در حضور مسئولان دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی در باشگاه استقلال حاضر شد و قرار شد ظرف دو هفته اسناد و مدارک طبق جداولی که در اختیار او قرار گرفته شد تحویل داده شود. هفته گذشته که با فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم او در کربلا حضور داشت و امروز دو هفته مورد‌نظر به پایان می‌رسد. ما ابتدا از طریق حسابداری خود مسئله را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چه مقدار از کار پیش رفته است چون بخشی از بدهی استقلال مربوط به 4 سال گذشته است و خود دیوان محاسبات و دستگاه‌های نظارتی تاکید داشتند که اسناد و مدارک باید به استناد مثبته باشد. در هر صورت پیگیر کار هستیم تا این مسئله هم تمام شود.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.