اگر می‌دانستیم چنین فردی در آن جلسه حضور دارد آنجا را ترک می‌کردیم

منتقمی : از مردم، بسیجیان و مسئولان عذرخواهی می‌کنیم / از سیاسی در مورد عدم اطلاع وزارت از سفرمان بپرسید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : از حضور شخصی به جز سانچز و پرز در جلسه با مسئولان رئال مادرید بی‌خبر بودیم و اگر می‌دانستیم چنین فردی در آن جلسه حضور دارد قطعا در آن شرکت نمی‌کردیم.
دوشنبه، 21 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منتقمی : از مردم، بسیجیان و مسئولان عذرخواهی می‌کنیم / از سیاسی در مورد عدم اطلاع وزارت از سفرمان بپرسید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت : از حضور شخصی به جز سانچز و پرز در جلسه با مسئولان رئال مادرید بی‌خبر بودیم و اگر می‌دانستیم چنین فردی در آن جلسه حضور دارد قطعا در آن شرکت نمی‌کردیم.
 
به گزارش راسخون، بهروز منتقمی در گفت وگو با فارس، در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده برای بازی پرسپولیس و رئال مادرید صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 
شنیده می‌شود دیدار پرسپولیس و رئال مادرید هنوز قطعی نشده باید لغو شود. در این باره چه صحبتی دارید؟
 
ببینید آنها تأکید داشتند که باید موافقت دولت ایران برای برگزاری این بازی جلب شود و حتی سانچز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید هم این موضوع را به ما گفت که اگر موافقت دولت ایران برای این بازی جلب شد تاریخی برای برگزاری این دیدار اعلام شود البته در این باره ما باید با شورای برون‌مرزی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم مکاتبه کنیم و اگر آنها اجازه دادند تاریخی برای برگزاری این بازی اعلام خواهیم کرد البته ما به مسئولان باشگاه رئال مادرید اعلام کردیم که بدون اجازه مقامات کشورمان اجازه برگزاری بازی را نخواهیم داد.
 
 اما جو به گونه‌ای به راه افتاده که به نظر می‌رسد این بازی انجام نخواهد شد.

 
اگر مسئولان کشورمان بپذیرند که این بازی را برگزار می‌کنیم و اگر هم نپذیرند این اتفاق نخواهد افتاد و قاعده کار ما این است و طبق اصول و آئین‌نامه کشورمان کار می‌کنیم. برای برگزاری این بازی هم باید همه چیز به تأیید شورای برون‌مرزی وزارت ورزش برسد و ما هم برای مسئولان رئال مادرید این موضوع را مطرح کرده‌ایم که این سیکل باید طی شود. هنوز هم قراردادی نبسته‌ایم که بخواهیم زیر آن بزنیم و اگر این بازی چه برگزار بشود و چه نشود همه چیز در کمال احترام خواهد بود البته شورای بروزن‌مرزی این حق را دارد که در این باره اظهارنظر کند.
 
 حتما شنیده‌اید که اقشار مختلف مردم به دلیل اتفاقات رخ داده خواهان لغو چنین بازی هستند. موضع شما در این باره چیست؟
 
قطعا اگر این بازی باعث دردمندی مردم کشورمان باشد ما هم دوست نداریم که انجام شود چرا که علاقمند به ناراحتی مردم نیستیم و اگر در این میان کسی ناراحت شده ما از آنها عذرخواهی می‌کنیم و دوست نداریم مردم و مسئولان کشورمان از ما ناراحت باشند.  ارجحیت برای ما ضوابط و قوانین کشورمان است و آن چیزی را که تثبیت شده است انجام می‌دهیم چرا که کشورمان را بالاتر از هر چیزی می‌دانیم و خطوط قرمز مردم و مسئولان برای ما از هر چیزی بالاتر است که از آن رد نمی‌شویم.
 
 سیاسی در نشست خبری‌اش اعلام کرد که این سفر با هماهنگی وزارت ورزش بوده اما احمدی و خادم دو تن از معاونان وزیر کشور از این سفر اظهار بی‌اطلاعی کردند. حالا تکلیف چیست؟!
 
معتقدم که باید این موضوع را از سیاسی بپرسید و او باید جوابگوی این مسئله باشد اما تا جایی که من می‌دانم مکاتبات انجام شده و درخواست برای این دیدار هم توسط سیاسی بوده است.
 
 البته کاظم‌پور عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که حتی اعضای هیأت مدیره این باشگاه هم از برگزاری چنین جلسه‌ای بی‌اطلاع بودند. پس این جلسه با هماهنگی چهه کسی انجام شده است؟!
 
ما که دروغ نمی‌گوییم و نمی‌خواهیم با دروغ رضایت کسی را جلب کنیم و هر چه که گفتم بر اساس واقعیت بوده و باید بگویم که این توهین به خود ماست که این موضوع را بدانیم و آن را انجام دهیم و مطمئن باشید که ما از حضور آن فرد در آن جلسه بی‌اطلاع بودیم و شاید کاظم‌پور هم ناراحت بوده که آن حرف‌ها را زده است.
 
 البته امیر خادم در مصاحبه‌ای با تلویزیون هم اعلام کرد که وزیر ورزش خواستار برخورد با خاطیان این قضیه شده است.
 
قطعا اگر در این میان خطایی صورت گرفته و پای خاطی در میان است این حق قانونی وزارت ورزش است که با آن برخورد کند اما آنچه که من گفتم واقعیت بود و دروغی هم نگفتم. مگر می‌شود که ما بدانیم آن فرد چه رزومه‌ای دارد و با او عکس بگیریم؟! دغدغه نظام دغدغه ما هم هست. نامه‌ای که از طرف باشگاه رئال مادرید برای ما آمده بود در آن نوشته شده بود که از مسئولان باشگاه پرسپولیس دعوت می‌کنیم تا با مذاکره با من (پرز) و سانچز به اسپانیا برویم. اگر ما آن فرد را می‌شناختیم مطمئن باشید که جلسه را ترک می‌کردیم چرا که کشور ما از هر چیزی برای مهم‌تر و عزیزتر است و قصد نداریم باعث ناراحتی مردم و بسیجیان عزیز کشورمان بشویم.
 
 اما نامه‌ای منتشر شده که در آن از طرف مسئولان باشگاه رئال مادرید از آن فرد ضد انقلاب رسما نام برده شده که به عنوان رابط این بازی خواهد بود. شما برای این نامه چه پاسخی دارید؟
 
وقتی از چیزی اطلاعی ندارم درباره‌اش صحبت نمی‌کنم و هر چه به شما پاسخ دادم موضوعاتی بود که از آن باخبرم بودم اما می‌گویم از زمان علی پروین برگزاری این بازی مطرح شد و آنها هم برای ما نامه نوشتند که سانچز و پرز منتظر ملاقات شما هستند و درباره آن نامه‌ای که شما می‌گویید اطلاعی ندارم و اگر از آن اطلاعی داشتم حتما آن را مطرح می‌کردم و به مسئولان ذیربط می‌گفتم که چنین شخصی هم در آن جلسه حضور دارد اما ببینید نه مسئولیت پرونده با من بوده و نه امضا و مکاتبات آن را من انجام دادم ضمن اینکه درباره گذشته نمی‌توان صحبت کرد.
 
 با این حساب تکلیف چیست؟

 
ما تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و هر تصمیمی که مقامات کشورمان بگیرند آن را می‌پذیریم اما باز هم تکرار می‌کنم که از حضور چنین شخصی در آن جلسه بی‌اطلاع بودیم و اگر می‌دانستیم به آن جلسه نمی‌رفتیم و آن را ترک می‌کردیم. باز هم از مردم، بسیجیان و مسئولان کشورمان عذرخواهی می‌کنم اما بدانید که ما از وجود چنین شخصی بی‌اطلاع بودم و قصد ناراحتی عزیزان کشورمان را نداشته و نداریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.