ستیز همیشگی جبهه حق و باطل

پنجشنبه، 30 ارديبهشت 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدامیرحسین موسوی‌‌تبار
موارد بیشتر برای شما

همواره در طول تاریخ میان هدایت بشر به سوی خداوند و گمراهی او ستیزی میان جبهه حق و باطل وجود داشته و انسان همواره بر سر دو راهی حق و باطل قرار گرفته است.

در این میان خداوند با ارسال انبیا و اولیای الهی که اهل حق هستند بشر را به مسیر هدایت رهنمون کرده است. اما همان طور که این فرستادگان در مسیر بیداری انسان کوشیده‌اند، دشمنان و سپاه باطل نیز تمام تلاش  خود را برای انحراف افراد از دین حق به کار گرفته‌اند.

این روند، از زمان حضرت آدم علیه السلام ایجاد و تا به امروز که مستکبران و ستمکاران عالم در بی ستیز و نبرد با جبهه حق امامت امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف هستند ادامه یافته است.

سپاه کفر تلاش می‌کند با گسترش جهل و کج فهمی شرک، ظلم وستم و دنیا زدگی و با استفاده از امکانات هر زمان انسانها را از هدف اصلی آفرینش دور کرده و در پرتگاه ضلالت قرار داده و بدین وسیله به مبارزه با دین حق بپردازد.

در این راستا فرقه‌ها وگرایشات ضاله‌ای ایجاد شده‌اند که از جهل مردم و نیز از تمامی ابزارها همانند تکنولوژی و رسانه‌های جهانی در جهت رسیدن به مقاصد خود استفاده کرده و به ستیز با مسأله مهدویت و امام عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف پرداخته‌اند.

بر هر انسان وارسته عاشق حضرت مهدی علیه السلام لازم و حتی واجب است با فرقه‌های ضاله آشنا و به پاسخ شبهات آنان مطلع باشد.

در این میان فرقه بهاییت که از نظر فکری و اقتصادی، دست و ذهنشان از اسرائیل و انگلیس پشتیبانی می‌گردد شبهات بیشتری را مطرح و در جامعه فعالیت می‌نماید که بایستی با اندیشه والا به مقابله با آن پرداخت.

این ویژه‌نامه سعی در پاسخگویی به همین شبهات را داشته است.

سید احمد سجادی



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.