شجره ی طیبه

پنجشنبه، 30 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شجره ی طیبه
بسیج‏شجره ی طیبه و درخت تناور و پرثمری‏است که شکوفه‏های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق‏می‏دهد.
 بسیج مدرسه ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که‏پیروانش بر گلدسته‏های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‏اند.
بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه ی پاک اسلامی است‏که تربیت‏یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‏نشانی‏گرفته‏اند.
 بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را  همه ی ‏مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‏اند. 
من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‏خورم و از خدامی‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیاافتخارم این است که خود بسیجی‏ام...
اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع‏دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید، و الا هر لحظه‏باید منتظر حادثه باشیم.
بسیج‏باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خودادامه دهد.
رحمت و برکات خداوند بزرگ بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه‏انقلاب اسلامی است و به کوشش ارزنده خود ادامه داده وبحمدالله‏تعالی با همت جوانان برومند و داوطلبان گروه میلیونی،رزمنده تربیت و امید آن است که با شرکت فعال قشرهای معظم ملت‏و شور و شعفی که در جوانان عزیز از برکت اسلام مشاهده می‏شودارتش 20 میلیونی که نگهبان جمهوری اسلامی و کشور عزیز از شرجهانخواران متجاوز است تحقق یابد. 
شما عزیزان و جوانان بزرگوار باید بدانید که حفظ و حراست اسلام‏و کشور اسلامی و دین حق از بزرگترین طاعاتی است که از صدر عالم‏تاکنون انبیاء معظم و اولیاء بزرگ صلوات الله علیهم اجمعین درراه آن کوشش جانفرسا نموده و از هیچ فداکاری دریغ ننموده‏اند وتربیت و تعلیم و تعلم فنون نظامی در راه این هدف ارزنده‏ترین‏ارزش‏هاست و تا شما جوانان بیدار و سایر قشرهای ملت‏بزرگ بااین شور و شعور در صحنه حاضرید به کشور و جمهوری اسلامی آسیبی‏نخواهد رسید.
شما ملت معظم که می‏خواهید از دین خدا دفاع کنید و نگهبان کشورولی الله الاعظم ارواحنا لمقدمه الفداء باشید، مطمئن باشید که‏دست قدرت خداوند قادر بر سر شما سایه افکنده و عنایات غیبی‏شامل حال شماست و شر اشرار و توطئه‏های شرق و غرب را خنثی‏خواهد فرمود .
می بایست در مورد هفته ی بسیج چند خطی بنویسم ، خواستم شروع آن با کلامی از امام راحل باشد. مجموعه ای فراهم شد اما انتخاب کلامی از بین آن همه کلام نورانی ناممکن می نمود ! در این گیر و دار ناگهان به نظر رسید که کدام کلام بهتر از کلام امام (ره) و کدام مقاله بهتر از سخنانی که بر بنان و بیان آن امیر قافله ی عشق رفته است؟ لذا این شد که بجای مقاله ، مجموعه ای از کلمات آن بزرگمرد انتخاب و تقدیم شد.
... و من الله التوفیق و علیه التکلان.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.