محرم

پنجشنبه، 11 آذر 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بسم رب الحسین
محرم
در آغازین روزهای سال شصت و یکم هجری قمری در وادی نینوا حادثه ایی رخ داد که مطلع حوادث و الهام بخش جریانات آزادی خواهان و دین باوران تاریخ شد.
دو لشکردر مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که از یک سو خداجویی، خداباوری و اخلاص را می یابیم و درآن سو دنیا طلبی، ریاکاری و دین گریزی را با تمام وجود ملاحظه می کنیم.
زنده ماندن یاد شهیدان کربلا و حماسه عاشورا باعث گشت، این دو لشکر به سرزمین کربلا و روز عاشورا محدود نشده و در تمام اعصار و سرزمین ها امتداد یابد ;
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
در تمام طول تاریخ حسینیان در مقابل یزیدیان صف آرایی کرده و با خلوص از دین خدا حمایت نموده اند و درخت اسلام را با خون خود یاری و بارور کرده اند که شعار حسین علیه السلام همیشه زنده است.
ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی
حامیان این انقلاب جهانی سعی بر آن داشته و دارند تا این شعورالهیکه برخاسته از شعور دینی است را زنده نگاه دارند لذا هرکس به توان و موقعیت خود اقدامی نموده است.
ما نیز همگام با عزاداران حسینی ، همه ساله برآن هستیم عرض ارادتی به پیشگاه سروروسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام داشته باشیم وعلاوه براقدامات گذشته که دراین سایت داشته و داریم و در قالب های متعدد صوتی، تصویری، نرم افزاری، مقاله، کتاب و... ارائه داده ایم ، اقدامی جدید در این راه انجام دهیم.
از کاربران گرامی سایت، انتظار آن داریم که ما را دراین مسیر یاری رسانند.

سید احمد سجادی



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.