حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (3)

به خواهران عزيزم وصيت مي کنم بعد از شهادتم زينب گونه رفتار نموده و با حجاب خود و متانت خود مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام بزنند.
پنجشنبه، 23 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (3)
 حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (3)

 

نويسنده: مهدي دادجو




 

شهيد غلامرضا شعباني فرد ( 1361-1343 تهران )

به خواهران عزيزم وصيت مي کنم بعد از شهادتم زينب گونه رفتار نموده و با حجاب خود و متانت خود مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام بزنند.

شهيد عليرضا شفيعي ( 1364-1345 باغملک )

... و تو اي خواهر، حجاب و عفت و پاکدامني را بيش از هر چيز مورد اهميت قرار بده چون حجاب تو مشتي محکم به دهن يزيديان است.

شهيد عباس شهبازي بروجني ( 1365-1341 قم )

... و خواهران عزيزم، وصيتي به شما دارم، اينکه حجاب شما سنگر شماست، زيرا که سرخي خون شهيدان و سياهي حجاب خواهران، مشت محکمي بر دهان ياوه گويان و ابرقدرتهاي جنايتکار است.

شهيد عبدالله شهروي ( 1365-1341 گرمسار )

شما اي خواهران عزيز، شما نيز حرکتي کنيد و در مقابل منافقين بايستيد و کار کنيد که فاطمه (سلام الله عليه) و امام زمان را خشنود نماييد و مبادا دشمنان را شاد نماييد. خداوند شما را از خدمتگزاران به اسلام و مسلمين قرار دهد. حجاب خود را حفظ کنيد که حجاب شما مشت محکمي است بر دهان ابرقدرتها.

شهيد غلامرضا شهيدي خليل آبادي ( 1364-1345 کاشمر )

خواهرم و برادرم، با من بخوان سرود آزادي را، با من بخوان سرود بيداري را. اي خواهرانم بر من گريه نکنيد که زينب (سلام الله عليه) با سخنان خويش يزيد و يزيديان را رسوا کرد، شما هم با حجاب خود و گريه نکردن مشت محکمي بر دهان منافقان و ياوه گويان بزنيد.

شهيد غلامرضا شيرعلي ( 1365-1347 شوشتر )

خواهرانم از شما مي خواهم که حجاب خود را حفظ نماييد که خون شهيدان پايمال نشود و با حجاب خود مشت محکمي بر دهان ياوه گويان شرقي و غربي بزنيد.

شهيد فتح الله شيرين آبادي فراهاني ( 1365-1347 تهران )

... و از خواهران عزيزم مي خواهم همانگونه که حجاب خويش را حفظ کردند باز هم حفظ کنند و زينب وار مصائب زندگي و انقلاب را تحمل کنند و با حجاب خود مشت محکمي بر دهان تمام ابرقدرتها و ابرجنايتکارها بزنند و امام عزيز را ياري کنند و هميشه در صحنه باشند.

شهيد عزت الله صادقي ( 1365-1347 کاشان )

تنها خواهش من از شما خواهران گرامي مسئله حجاب شماست که از شما مي خواهم با حجاب خودتان مشت محکمي به دهان ابرجنايتکاران بزنيد.

شهيد عبدالرضا صالحي سده ( 1364-1345 زرين شهر )

... و اما از شما خواهران مي خواهم که مرا حلال کنيد و حجاب اسلاميتان را حفظ کنيد که آن مشت محکمي است بر دهان ياوه گويان و ياوه سرايان.

شهيد عبدالله صالحي حسن آبادي ( 1365-1347 تهران )

مادر از شما مي خواهم که با حجابتان و شرکت بيشتر در نماز جماعت و دعا مشت محکمي به دهان دشمنان اسلام بزنيد. از خواهرانم مي خواهم که کاملاً به حجابشان توجه داشته و در زندگي مطيع همسرشان باشند که روايت است اگر زني بي اجازه شوهرش به نزديکترين مکان بيرون از خانه برود حرام است.

شهيد علي حسين صياد ( 1365-1336 گچساران )

... و پيامي که به خواهرانم دارم اين است که حجاب اسلامي را خود رعايت کنيد که اين پيام شهدا است و با حجاب خود مشت محکمي به دهان ابرقدرتها و عوامل داخلي آن بزنيد.

شهيد سيدعلي طاهري ( 1361-1341 کاشمر )

... و به خواهرانم هم مي گويم، سنگري را که به عهده آنها مي باشد و آن سنگر حجاب است، پر کنند و هر خواهر مسلماني بايد با حجابش مشت شود و بکوبد بر دهان ياوه گويان.

شهيد عليرضا طاهري ( 1369-1348 بجنورد )

... و به خواهرانم بگوييد که حجاب خود را رعايت کنيد و زينب وار زندگي کنيد و نگذاريد که ضد انقلابان و اين ياوه گويان منافق در انقلاب اسلامي رخنه کنند و با حجاب خود مشتي محکم به دهان اين منافقان بزنيد.

شهيد سيدمرتضي طباطبايي ( 1362-1345 زاهدان )

از مادر و خواهرانم تقاضا دارم که برايم دعا کنند، زيرا راضيم به رضاي خدا که (1) خدا نيز تقوا را که بهترين توشه آخرت است پيشه [ ام ] کند. و با حفظ حجاب و شرکت در نمازهاي جمعه و جماعت مشت محکمي به دهان جهانخواران غرب و شرق بزنند.

شهيد کرامت ( صفدر ) عاملي ( 1363-1343 کازرون )

... و از شما خواهران حزب الله مي خواهم حجابتان را که تجلي شخصيت شماست حفظ کنيد و فاطمه گونه رسالت خود را در جامعه ايفا نماييد و مشت محکمي بر دهان مستکبران شرق و غرب زده باشيد. چون آنها در انتظار فرصتي هستند تا انقلابمان را از ما بگيرند، ولي آرزوي آنها را به درک واصل کنيد تا چنين آرزويي نکنند و بفهمندکه اين ملت قهرمان هيچ وقت گول آنها را نخواهند خورد.

شهيد سيد محمد تقي عبادي ( 1362-1344 تهران )

... و شما اي خواهران، شما نيز مسئوليت سنگيني داريد و شما بايستي ادامه دهندگان راه حسين (عليه السلام) باشيد و نيز با حجابتان که نشانه عفت و ايمان و جهاد شماست مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام بکوبيد.

شهيد عليرضا عباس زاده بنهنکي ( 1366-1346 تربت حيدريه )

تنها وصيت و آرزوي من اين است که شما اين مملکت را که با خون هزاران جوان و شهيدان بسيار به دست آمده به راحتي از دست ندهيد و با حجاب خود و با عمل کردن به دين خدا و اسلام مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني زده و اجازه ندهيد به خاک پاک ميهن اسلامي ما تجاوز کنند.

شهيد سرحد عبداللهي ( 1367-1347 ايلام )

خواهرانم، صبور و با استقامت باشيد و با عفت و حجابتان مشت محکمي بر دهان منافقين و کفار بزنيد.

شهيد عين الله عسگري ( 1365-1347 تهران )

مادر عزيزم، به خواهرانم درس حجاب را بياموز و حجابت را حفظ کن که حجاب شما مشتي است محکم بر دهان ياوه گويان.

شهيد علي عصمتي ( 1366-1347 رودسر )

از خواهرانم مي خواهم که با حفظ حجاب خود که چيزي جز حفظ ارزشهاي اسلام و قوانين آن نيست، مشت محکمي به دهان ضدانقلابها و ياوه گويان بزنند.

شهيد عزيزالله عظيمي باغچه جوقي ( 1365-1314 خرم آباد )

به خواهران و برادران ديني خود توصيه مي کنم، خواهران چادر ( حجاب ) خود را به عنوان کوبنده ترين سلاح و برادران با شرکت خود در اجتماعات اسلامي و مساجد و نماز جمعه ها مشت محکمي بر دهان آمريکا بزنند.

شهيد عبدالحميد عقيلي ( 1365-1333 اهواز )

از خواهرانم مي خواهم همچنان در سنگر حجاب و عفاف مشتي بر دهان آمريکا باشيد و بر مصائب صابر باشيد.

شهيد شريف الدين عليپور ( 1365-1349 جهرم )

... و تو اي خواهرم، مي خواهم که با حجابت مشت محکمي بر دهان اين ياوه گويان بزني و با حجابت پاسدار خونم باشي.

شهيد عباس عليزاده ( 1365-1342 باغملک )

... و به خواهران حزب الله: از شما مي خواهيم با حفظ کردن حجاب خود بر دهان تمام ابرقدرتهاي جمهوري اسلامي مشتي محکم بکوبيد و حجاب را حفظ نماييد که:

اي زن از فاطمه به تو اينگونه خطاب است *** ارزنده ترين زينت زن حفظ حجاب است

شهيد غلامرضا علي تبار ( 1366-1349 بابل )

... و از خواهرانم مي خواهم با حجاب خود مشتي بر دهان ابرقدرتهاي شرق و غرب بکوبند.

شهيد علي علي محمدي ملجادشت ( 1366-1349 املش )

چند کلمه اي با خواهر مهربانم، جهاد بر همه کس واجب است و من هم عازم جبهه شدم و جهادم را شروع کردم، هيچ ناراحتي ندارد، بايستي صبر کني، اگر خبر شهادتم به دستت رسيد مثل زينب کبري مقاوم باش چون در صحراي کربلا مصيبتهاي زيادي را تحمل کرد و صبر را پيشه خود ساخت و تو هم بايد صبر کني و بزرگتر از همه حجاب اسلامي را رعايت کن و با اين کارت مشت محکمي بر دهان منافقين پليد و امپرياليسم بزن.

شهيد سيدمحمد عمراني زاده ( 1365-1347 اراک )

... و شما اي خواهرانم، حجاب شما پرده عصمت و عفت شماست و نشانه شخصيت شما و مشت محکمي است که بر دهان منافقين از خدا بي خبر زده مي شود و نيز حجاب شما حافظ خون شهداست و بدانيد که تمام کارهاي ما بايد در جهت رضاي خدا باشد و بس.

شهيد عليرضا عيسوند محمودي ( 1361-1345 دزفول )

خواهرم حجاب تو پاسداري از خون من است حجابت را حفظ کن که مشتي محکم بر دهان منافقين مي زنيد.

شهيد عبدالحميد غلامي ( 1365-1347 اهرم )

اي خواهران، از شما مي خواهم که همچون زينب صبور و شکيبا باشيد و مبادا پس از مرگ من تزلزلي براي شما رخ دهد، همچون کوه استوار باشيد که سرانجام حق بر باطل پيروز است و حجابتان را رعايت کنيد که همين حجاب رعايت کردن شما خود مشت محکمي مي باشد بر دهان دشمنان:


اي زن از فاطمه به تو اينگونه خطاب است *** ارزنده ترين زينت زن حفظ حجاب است

شهيد علي اصغر فخرآور ( 1366-1346 تهران )

برادران و خواهران عزيز، سعي کنيد حجاب اسلامي خودتان را نگهداريد و نگذاريد تا « ... » باد کرده غربي شما را به سوي خود ببرند و نگذاريد بين خودتان تفرقه ايجاد شود و حب و دوستي و صفاي خود را نگاه داريد تا ديگران از شما درس بگيرند.
... شما خواهران عزيزم و برادرم از شما که تحصيل کرده هستيد و بهتر جامعه را درک مي کنيد مي خواهم که حجاب و اخلاق خود را در همه جا حفظ کرده و نماز و دعا و توسل و عبادات خويش را بيشتر کنيد تا مشت محکمي بر دهان ابرقدرتها و دست نشينهاي آنها و ضد انقلابيون زده شود.

شهيد علي اکبر فرخي ( 1366-1348 آباده )

خواهران عزيز، اميدوارم که مرا ببخشيد چون مي دانم که دوري برادر براي خواهر مشکل است اما صبر زينبي داشته باشيد و اگر مي خواهيد راه شهدا را دنبال کنيد شما را توصيه مي کنم در حفظ حجاب، چون پيامبران روي اين امر تکيه فرموده اند، زيرا حفظ حجاب مشت محکمي بر دهان ياوه گويان و منافقان است.

شهيد عبدالله فلاح شيرواني ( 1365-1341 تهران )

اي خواهران عزيزم چون زهرا (سلام الله عليه) و زينب باشيد و با حجاب خود مشت محکمي به شرق و غرب بزنيد.

شهيد عبدالحسين قديري ( 1363-1334 کوهپايه )

اما اي خواهران مسلمان شما نيز حجاب اسلامي خود را حفظ کنيد و با اين کار مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام بزنيد.

شهيد علي قره جلو ( 1365-1346 زنجان )

گرمترين درودهاي خود را نثار خواهر حزب اللهي ام که با عقيده خود و با حجاب و اخلاق و درس خواندن خود، مشتي بر دهان ياوه گويان و ضد انقلابهاي داخلي و خارجي مي زند.
... درود فراوان خود را نثار برادر حزب اللهي ام که با عقيده و تفکر خود، مرگ بر بي حجاب مي گويد و مرگ بر منافق و ... مي گويد.
... و درود خود را نثار برادران ديني و خواهران ديني که حجاب را رعايت کرده و مي کنند، مي فرستم.
... نفرت خود را از بي حجاب و مفسدين و محاربين اعلام نماييد.

پي‌نوشت‌ها:

1- در اصل وصيت: و

منبع مقاله :
دادجو، مهدي؛ (1390)، گزيده موضوعي وصيت نامه شهدا 2، تهران: نشر شاهد، چاپ اول



 

 



مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.