حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (4)

... و از خواهرانم مي خواهم که هميشه حجاب خود را رعايت کنيد چون حجاب شما مشت محکمي است بر دهان دشمنان اسلام.
پنجشنبه، 23 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (4)
 حجاب و مبارزه با منافق، استکبار و شياطين در وصاياي شهدا (4)

 

نويسنده: مهدي دادجو




 

شهيد علي اکبر قره سفلو ( 1365-1349 مينودشت )

... و از خواهرانم مي خواهم که هميشه حجاب خود را رعايت کنيد چون حجاب شما مشت محکمي است بر دهان دشمنان اسلام.

شهيد علي قلي زاده جمالي ( 1363-1343 يزد )

از خواهرانم مي خواهم که با حجاب خود مشت محکمي به دهان ضدانقلاب و امپرياليسم و آمريکا بزنند.

شهيد علي قيومي جز ( 1365-1343 تهران )

... و خواهرانم از شما مي خواهم همانطور که حجابتان را حفظ کرديد حفظ کنيد، که با همين حجاب شما مشت محکمي به دهان ضد انقلابيون زده مي شود.

شهيد علي کاظمي خانکوک ( 1365-1343 فردوس )

... و به شما خواهرانم سفارش مي کنم که حجاب اسلامي که پوشش مناسب و يکي از مهمترين شئونات يک زن است را حفظ کنيد و با سياهي چادر خود مشت محکمي بر دهان آمريکا بکوبيد، زيرا سياهي چادر شما سلاحي قوي تر از اسلحه سربازان در حال جنگ است.

شهيد سيد محمود کاظميان ( 1362-1344 تفت )

خواهران عزيز، حجاب خود را حفظ کنيد، همانطور که امام فرمودند: آمريکا از اين حجابها مي ترسد و واقعاً نيز اين طور است.

شهيد عليرضا کريمشاهي بيدگلي ( 1362-1346 آران و بيدگل )

... و اما اي خواهر گرامي و مهربانم، اميدوارم که مرا حلال کني چون من خوب برادري براي شما نبودم، ولي شما خواهر نمونه اي براي من بودي. اميدوارم در شهادت من ناراحت نشوي و گريه و زاري نکني و همچون کوه استوار باش و بطور کامل حجابت را حفظ کن که اگر حجابت را حفظ کني اين خود مشت محکمي بر دهان دشمنان اسلام است.

شهيد عباس کريم وند خانقاه ( 1362-1347 تهران )

خواهرم، تو حجاب را رعايت کن، چون حجاب تو مشت محکمي بر دهان امريکا و منافقين مي باشد.

شهيد سعيد کريمي ( 1364-1346 دهدشت )

... و اما شما خواهران، اميدوارم که شما نيز به نوبه خود با حجاب اولاً پاسدار خون شهدا باشيد و ثانياً بر دهان جنايتکاران شرق و غرب بزنيد.

شهيد علي کريمي ( 1365-1346 ساوه )

وصيتي که به خواهرم دارم اين است که همچون زينب باشد و او را بشناسد و « مقلدش » باشد و تحمل صبر او (1) را در مصيبت به آن بزرگي کربلا که جلو چشمش اتفاق افتاد سرمشق خود قرار دهد و با حفظ حجاب و نجابت و عفت خود او را خشنود نمايد و با حفظ حجاب خود راه تمام شهدا و مرا ادامه دهد که حفظ حجاب نيز مشتي محکم بر دهان منافقان است.

شهيد غلامرضا کريمي ( 1366-1346 مسجد سليمان )

حجاب خود را خوب و درست رعايت کنيد آنطور که گفته است و بدانيد رعايت نشدن اين مسئله مهم تر از خون دادن من است و بدانيد با اين کار فساد از جامعه رخت مي بندد، دشمنان ضربه محکمي با اين عمل شما خواهند خورد و ديگران را سفارش به رعايت کردن حجاب بکنيد.

شهيد عباس کريمي مريم آبادي ( 1365-1345 ابرکوه )

از خواهران و مادران مي خواهم که حجاب خود را حفظ کنند که اين حجاب شما مشتي محکم بر دهان دشمنان اسلام است که حجاب تو از خون سرخ من محکم تر است اي خواهر.

شهيد شيرمحمد کريميان ( 1361-1337 بروجن )

خواهران، حجابتان را که مشت محکمي است بر دهان ضد انقلاب و پر اثرتر از خون من مي باشد حفظ نماييد. امام را دعا کنيد و زينب زمان و پيام رسان خون من باشيد.

شهيد عبدالرضا کشاورز ( 1364-1346 داراب )

... و تو اي خواهر بزرگوارم، اميدوارم آن چند سال زندگي که در کنار هم بوديم و رنجهايي از من ديده ايد ببخشيد و حلالم کنيد و با حجابتان مشت محکمي بر دهان آمريکا و عمالش بزنيد.

شهيد عبدالعلي کنارکوهي ( 1361-1338 ديلم )

... و تو اي خواهرم، با حجابت از سنگر اسلام دفاع کن و مشت محکمي به دهان ياوه گويان بزن. ما هم در سنگر خون مي دهيم تا اسلام پايدار باشد.

شهيد غلامحسين گاوکوشي ( 1366-1349 نيشابور )

خواهرانم از شما مي خواهم که بعد از مرگ من گريه نکنيد و زينب وار باشيد و [ با ] حفظ حجاب خود چنان مشت محکمي به دهان ابرقدرتها بزنيد که ندانند راهشان کجاست.

شهيد عبدالرحيم گلستان ( 1363-1345 قم )

خواهرانم، حجاب شما از خون ما رنگين تر است و شما با همين حجاب مشتي به دهان صدام و صداميان کافر مي زنيد.

شهيد عباس گل محمدي ( 1367-1337 کرج )

خواهر عزيزم زهره جان، سلام، اميدوارم همانگونه که از اوايل انقلاب در تلاش بودي تا سهمي داشته باشي در اين کشور الهي، وصيت من به تو اين است که بعد از شهادتم اين تبليغات و کمکها بيشتر شود. با چادر سياهت که از خون شهيدان کوبنده تر است مشت محکمي بر دهان منافقان بکوب و قرآن را بخوان و به آن عمل کن، اگر موجب ناراحتي تو مي شدم مرا ببخش. خواهران را به حجاب اسلامي دعوت کن.

شهيد علي اکبر گنابادي ( 1367-1348 تربت حيدريه )

خواهرم دوست دارم که حجاب خود را نگهداري که حجاب تو مشت محکمي به دهان دشمن بزند.

شهيد عليرضا گوهري باغچه ( 1367-1348 تهران )

خواهران عزيزم اميد است در جامعه اسلامي قدم نهيد و حجاب خود را محکم نگاه داريد که حجاب شما مشت محکمي بر دهان ابرقدرتها باشد و شهيد با ريختن خونش « به خداي » تبارک و تعالي نزديک مي شود و زن با محکم کردن حجاب خود.

شهيد سيديحيي محبي واصل آبادي ( 1365-1344 فسا )

... و اما مادر مهرپرور و خواهران عزيزم؛ اي مادر جان، خوشحال باش که چنين فرزندي را در دامان خود پروراندي و به اسلام هديه کردي، پس اگر من نتوانستم براي شما فرزند خوبي و براي خواهرانم برادر خوبي باشم، مرا ببخشيد و حلالم کنيد و با عفت و زينب وار زندگي کنيد وبا حجاب خودتان مشت محکمي بر دهان ابرقدرتها بزنيد.

شهيد سعيدرضا محمدزاده ( 1363-1344 گرمسار )

و شما اي خواهرم، اميدوارم که به وظيفه خود عمل کنيد و پدر و مادر که ما را با خون دل بزرگ کرده است را اذيت نکنيد و ما بايد پيام آور خون پاک شهدا باشيم و هر فردي با وظيفه خود بايد اين پيام شهدا را به جامعه برساند، ولي شما بايد با حجاب اسلامي خود که يک فوز اسلامي و خود پيام خونين شهدا است عمل کنيد و با حجاب خود مشت محکمي بر دهان ابرقدرتهاي جهان بزنيد.
... همسرم دوست دارم که با حجاب خود پيام آور خون شهدا باشيد و مشت محکمي بر ابرقدرتهاي جهان بزنيد.

شهيد عبدالرضا محمدي ( 1362-1343 تهران )

... و مادر، اميدوارم همانطوري که در سنگر الهي هستي رزمندگان اسلام و امام خميني را از ياد نبري و در سنگر نماز جماعت شرکت کافي را بکني و حجاب خود را حفظ کني و اين حجاب شما مادران يک مشت محکم است براي اين منافقها و اين مزدوران عراقي و آمريکايي. به اميد آنکه روزي خبر مرگ صدام به گوش تمام جهانيان برسد.
... و اي خواهر گرامي دوست دارم حرفهايي را که برايت گفته بودم يادت نرود و عمل کني و حجاب خود را حفظ کني تا اين حجاب تو يک تجربه خوبي باشد براي خواهران خودت.

شهيد علي محمد محمدي ( 1365-1341 اراک )

... و اي خواهر عزيزم، مي دانم که شما صبرتان زياد است باز هم سعي کن صبر بيشتري داشته باشي و با خواهران شهيدان همدردي کن و با حجاب خود مشت محکمي بر دهان جنايتکاران و منافقان بزن و وصيت مي کنم زن برادرهايم و ساير بستگان حجاب خود را حفظ کنند.

شهيد عليرضا محين ( 1362-1340 تهران )

... و من از تو خواهر عزيز درخواست مي کنم در تربيت فرزندانت کوشا باش که به شيوه اسلامي پرورش يابند به خصوص در مورد حجاب آنها چون حجاب مشت محکمي است بر دهان اجنبي پرستان شرق و غرب که مخالف اسلامند.

شهيد سيدمحمد مرتضوي ( 1365-1350 دامغان )

خواهرانم، هرگز ياد مرا فراموش مکنيد و هميشه حجابتان را رعايت کنيد که مشت محکمي است بر دهان دشمنان اسلام.

شهيد سعيد مزدور جهرمي ( 1362-1347 جهرم )

از خواهران مي خواهم که حجاب خود را کاملاً رعايت نمايند چون با رعايت کردن حجاب خود مشت محکمي بر دهان ياوه گويان خواهند زد.

شهيد علي مزيناني ( 1365-1346 سبزوار )

... و خواهرانم، اگر مي خواهيد راه شهيدان را ادامه دهيد بايد حجابتان را حفظ کنيد؛ چون که خواهرانم، خودتان مي دانيد که حجاب شما کوبنده تر از خون من است. شما مي توانيد با حجابتان مشت محکمي بر دهان منافقين زده باشيد.

شهيد عليرضا مصري ( 1365-1347 تهران )

سخني نيز با مادران و خواهران و غيره: ما تا زماني که جان در بدن داشتيم و بوديم در خانه و ... از شرف و ناموس و غيرتمان دفاع کرديم، ولي شما حال سعي نماييد با اينکه ما ديگر نيستيم با اخلاق و حجاب خود الگويي براي جامعه باشيد و با اين اخلاص صحيح و مثبت مشت کوبنده اي بر دهان دشمنان و بي حجاب بزنيد.

شهيد عليرضا مصيبي اردکاني ( 1361-1347 اردکان )

... و پيام من به شما خواهران عزيز اين است که حجاب خود را حفظ کنيد که حجاب شما مشتي است بر دهان دشمنان.

شهيد صالح مطلبي حسين آبادي ( 1365-1344 تهران )

خواهرجان، چيزي که روي آن خيلي زياد تکيه مي کنم، حفظ حجاب است، سعي کنيد با حفظ حجاب خود مشت محکمي بر دهان ياوه گويان شرق و غرب بکوبيد.

شهيد علي مظاهري گنجي ( 1365-1346 مشهد )

... و اما اي خواهر گرامي ام و مهربانم، اميدوارم که مرا حلال کني چون من برادر خوبي براي شما نبودم ولي شما خواهري نمونه براي من بوديد. اميدوارم در شهادت من ناراحت نشوي و گريه و زاري نکني و همچون کوه استوار باش و بطور کامل حجاب را حفظ کن که اگر حجابت را حفظ کني اين خود مشت محکمي بر دهان دشمنان است.

شهيد عزت الله مظفري ( 1359-1333 قروه )

وصيت اينجانب به همسر و مادر فداکار و مهربانم اين است که بعد از شهادت من هرگز گريه نکنند؛ زيرا با گريه کردن و صداي بلند ناله کردن دل دشمنان شاد و خشنود مي شود و همچنين با رعايت حجاب اسلامي و رعايت نمودن شئونات فرهنگي راه امام و شهيدان را حفظ نمايند.
... سخنان امام و شهيدان گلگون کفن انقلاب را هرگز از ياد نبريد و با حفظ حجاب و نگاهتان مشت محکمي را بر دهن ضدانقلابيون بزنيد و با اخلاق خوبتان انگشت نماي مردم باشيد.

شهيد سعيد معبوديان ( 1365-1346 اراک )

مادرم و خواهرانم، سعي کنيد که حجاب را به طور کامل رعايت کنيد، در تربيت فرزندان خود جوانب اسلامي را در نظر بگيريد و در مصيبتم زينب گونه باشيد.

شهيد سيدمحسن معصومي ( 1366-1346 تهران )

از کليه خواهران گرامي که پيام من به آنها مي رسد مي خواهم که حجاب خود را حفظ کنند و با اين کار مشتي محکم بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب بزنند و بدانند که اگر حجاب آنها نبود، انحراف و تزلزل انقلاب ما هميشگي بود و بدانيد که شما مي توانيد با حفظ اين فريضه ي الهي سلاح گرم شهدا را که هنوز بر زمين نيفتاده برداريد.

شهيد علي مقرب ( 1362-1345 تهران )

... و شما خواهران حجابتان را حفظ کنيد که حجاب شما مشتي محکمتر از خون ما بر دهان جهانخواران است.

پي‌نوشت‌:

1- در اصل وصيت: من

منبع مقاله :
دادجو، مهدي؛ (1390)، گزيده موضوعي وصيت نامه شهدا 2، تهران: نشر شاهد، چاپ اول



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.