استفاده از جوانه ها در سالاد سلامتي را تضمين مي كند

استفاده از انواع جوانه ها در سالاد به ويژه جوانه گندم به علت داشتن آنزيم از چاقي بي مورد جلوگيري مي كند. دكتر سيد علي ابوالحبيب متخصص داخلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: امروزه اكثر افراد جامعه از جوانه ها به طور منظم استفاده نمي كنند و معمولا سالاد را با انواع سس تزئين مي كنند و آن را بعد از غذا ميل مي كنند كه كاري اشتباه است. در صورتيكه اگر سالاد با جوانه ها مصرف شود چون اين مواد طبيعي و خامه هستند باعث سنگيني معده و خواب آلودگي نخواهد شد.
دوشنبه، 23 ارديبهشت 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
استفاده از جوانه ها در سالاد سلامتي را تضمين مي كند
استفاده از جوانه ها در سالاد سلامتي را تضمين مي كند
استفاده از جوانه ها در سالاد سلامتي را تضمين مي كند

استفاده از انواع جوانه ها در سالاد به ويژه جوانه گندم به علت داشتن آنزيم از چاقي بي مورد جلوگيري مي كند.
دكتر سيد علي ابوالحبيب متخصص داخلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: امروزه اكثر افراد جامعه از جوانه ها به طور منظم استفاده نمي كنند و معمولا سالاد را با انواع سس تزئين مي كنند و آن را بعد از غذا ميل مي كنند كه كاري اشتباه است. در صورتيكه اگر سالاد با جوانه ها مصرف شود چون اين مواد طبيعي و خامه هستند باعث سنگيني معده و خواب آلودگي نخواهد شد.
وي گفت: باتوجه به اينكه بيشتر حجم معده را اين جوانه ها پر مي‌كنند فرد زودتر احساس سيري كرده و دچار چاقي بي مورد و سردردهاي ميگرني نمي شود.
وي تصريح كرد: جوانه به ويژه جوانه گندم ازانواع ويتامين ها غني بوده و از آنزيم زيادي نيز برخوردار است بنابراين هنگام استفاده غدد بزاقي كاملا ترشح و سيستم گوارشي فوق العاده فعال مي‌شود و كمتر دچار بيماريهاي گوارشي ، جرم دندان و پيوره لثه خواهيم شد.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.