مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون نیاز به سرمایه گذاری

مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون نیاز به سرمایه گذاری، که در زیر آمده می‌توانند به مردم کمک کنند تا معاش خود را تأمین کنند و یا روش مکملی برای کسب درآمد برای آنها باشند.
يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون نیاز به سرمایه گذاری

مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون نیاز به سرمایه گذاری
 

 

مترجم : بهروزی
منبع:راسخون




 

مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون نیاز به سرمایه گذاری، که در زیر آمده می‌توانند به مردم کمک کنند تا معاش خود را تأمین کنند و یا روش مکملی برای کسب درآمد برای آنها باشند.
اینترنت این امکان را برای مردم فراهم کرده است که پول را از راحتی منزل خود با سرمایه گذاری خیلی کم و یا بدون هیچ سرمایه‌ای به دست آورند. مواقعی هست که فرد قادر به رسیدگی به منزل و اداره کردن کار خود نیست. در این مواقع، ما درک می‌کنیم که کار از خانه، چه نعمت‌هایی دارد و چه فرصت‌هایی را فراهم می‌کند. خود اشتغالی، دیگر منطقه‌ی کشف نشده و نامعلومی نیست که بیشتر مردم از درگیر شدن با مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با شروع یک تجارت و یا گرفتن وام برای آن می‌ترسند.

مشکلات مرتبط با خود اشتغالی :

افراد خود اشتغال، نیازمند این هستند که در مواقع بیکاری روی پای خودشان بایستند. این به این خاطر است که آنها مستحق دریافت بیمه بیکاری نیستند. علاوه بر این، آنها مجبورند با حق بیمه گزاف مرتبط با بیمه پزشکی فردی نیز برخلاف همتایان خود که به آنها حقوق پرداخت می‌شود دست به گریبان باشند. با اظهار تشکر، افراد خود اشتغال دیگر مجبور نیستند برای گرفتن وام با نرخ بهره مطلوب برای ریسک کار آفرینانه خود تقلا کنند چون مشاغل خانگی بدون هیچ سرمایه گذاری، اهمیت یافته‌اند.

مشاغل خانگی مشروع بدون نیاز به سرمایه گذاری :

مشاغل خانگی بدون هزینه‌ی شروع، یک امکان متمایز است چون عدم سرمایه گذاری، احتمال فریب خورده شدن را حذف می‌کند.
کار آزاد (فری لنس) : بسیاری از فرصت‌های کار آزاد (فری لنس) برای افراد با مهارت مناسب، در دسترس هستند. وب سایت‌هایی که چنین فرصت‌هایی را تبلیغ می‌کنند به افراد اجازه می‌دهند تا برای کاری پیشنهاد دهند و شرکت‌ها را تشویق می‌کنند تا به پیشنهاد کننده‌ی موفق بر اساس پروژه‌ی کامل شده نرخ دهند. در ابتدا ممکن است فرد، با نرخ پایین پیشنهاد دهد تا پروژه‌ای را بگیرد. با تحویل کار با کیفیت در زمان مشخص، فرد می‌تواند شهرت قابل اعتماد بودن و در نهایت پاداش آن را به دست آورد که تلاش او را کامل می‌کند.
کار آزاد یا فری لنس معمولاً انتخاب خوبی برای طراحان وب، طراحان گرافیکی، برنامه نویسان، نویسندگان قانع، ویراستاران، هنرمندان گرافیکی، مترجمان و غیره است. لازم است فرد در وب سایتی ثبت نام کند که سکویی برای فری لنسرها و شرکت‌هایی فراهم می‌کند که تمایل به استخدام افراد با مهارت به طور موقت دارند. ثبت نام، رایگان است و اجازه می‌دهد فرد برای مشاغلی پیشنهاد دهد. در اتمام کار، انتظار می‌رود که فری لنسر درصد کوچکی از درآمد خود را به سایت، به خاطر کنار هم آوردن کار فرما و پیمان کار پرداخت کند.
برنامه‌های وابسته : این یک فرصت تجاری عالی است که به سرمایه گذاری اولیه نیاز ندارد. برای شرکت در یک برنامه‌ی فروش و بازاریابی وابسته‌ی اینترنتی، فرد باید یک وب سایت با حجم ترافیک زیاد داشته باشد. وب سایت الزامی است چون به عنوان میزبانی برای ایجاد فروش برای شرکت اسپانسر و یا حامی مالی عمل می‌کند. اسپانسر به شکل تقاضای افزایش یافته برای محصولات خود که در سایت میزبان تبلیغ می‌شوند پول کسب می‌کند. تبلیغات ممکن است به شکل لینک‌های گرافیکی و یا متنی باشند. میزبان که کارش افزایش پدیداری اسپانسر است، می‌تواند راهنمایی‌هایی برای اسپانسر به کمک اجازه‌ی بازاریابی ایمیلی و یا با تقبل تغییر ترافیک انجام دهد چون تغییر ترافیک به افزایش بینندگان وب سایت کمک می‌کند. تغییرات ترافیک، اعتباری بر حسب نرخ صحبت ارائه می‌دهند که به مشترک اجازه می‌دهد تا اعتباراتی برای افزایش ترافیک وب، به کسانی دیگر بدهد.
بدیهی است که مشاغل خانگی مشروع و قانونی بدون هیچ هزینه‌، برای افراد با مهارت ویژه و هم چنین افراد با فراست تجاری بالا، در دسترس هستند. در نتیجه چنین مشاغلی می‌توانند به مردم کمک کنند تا معاش خود را بدون توجه به پایه‌ی اقتصادی و یا تحصیلات خود تأمین کنند.



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.