استهزاء اعتقادات مسیحیان توسط یهودیان

مسیحیان در ارتباط با حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) این‌گونه اظهار می‌دارند که حضرت عیسی (علیه‌السلام) از دوشیزه مریم مقدس (مریم باکره‌ی مقدس ) متولد شده است. بسیاری از مسیحیان، برای تأکید
چهارشنبه، 12 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
استهزاء اعتقادات مسیحیان توسط یهودیان
 استهزاء اعتقادات مسیحیان توسط یهودیان

 

نویسنده: سید هاشم میرلوحی




 

مسیحیان در ارتباط با حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) این‌گونه اظهار می‌دارند که حضرت عیسی (علیه‌السلام) از دوشیزه (1) مریم مقدس (مریم باکره‌ی مقدس (2)) متولد شده است. بسیاری از مسیحیان، برای تأکید بیشتر در ارتباط با این موضوع، نام حضرت مریم (سلام الله علیها) را با لغت دوشیزه «باکره» ترکیب می‌کنند و بر زبان جاری می‌سازند. درباره‌ی حضرت عیسی (علیه‌السلام) نیز این‌گونه اظهار می‌دارند که آن حضرت، بعد از دوره‌ای که به ارشاد و هدایت مردم پرداخت و در آن مدت معجزاتی نیز داشت، به صلیب کشیده شد و سپس دفن گردید و بعد زنده شد و به آسمان رفت و در آینده ظهور خواهد نمود (3).
نگارنده در این مقطع تصمیم ندارد که به کتب دینی یهودیان بپردازد، ولی به نکاتی که مربوط به این بخش است، اشاره خواهد داشت.
در تاریخ 29 نوامبر سال 2001 میلادی، یکی از رونامه‌های انگلیس به نام ایندیپندنت (4) مقاله‌ای را تحت عنوان: «انتشار شور و هیجان جدید: منبع اطلاعات، نسخه‌ی بحرالمیّت (5) (کتاب مقدس): نسخه‌ی خطی پر جاذبه‌ای که مریم را در معرض نمایش گذاشته است و به علمای الهیات، شوک وارد کرده است» چاپ و منتشر نمود و در ادامه می‌نویسد: «در حال حاضر، در 37 جلد تحقیقاتی، در معرض فروش می‌باشد (6)». در این مقاله آمده است که [در به کارگیری و استفاده از] لغت «باکره (7)» که به [حضرت] مریم (سلام الله علیها) اطلاق شده است، یک اشتباه ترجمه‌ای صورت گرفته است و در اصل، این لغت، در زبان عبری «زن جوان (8)» بوده است، ولی در برگردان آن به زبان انگلیسی، به غلط، «باکره» ترجمه شده است. در نتیجه، مریم، دوشیزه نبوده است و عیسی، از مریم دوشیزه متولد نشده است. بیان این‌گونه اظهارات، بدین معنی است که یاوه‌های یهودیان در ارتباط با حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) صحت دارد.
در حال حاضر، بعضی از کشیشان و مبلغان به ظاهر مسیحی که در راستای اهداف یهودیان حرکت می‌کنند، سعی می‌نمایند تا به گونه‌ای، یاوه‌گویی‌های یهودیان را به مسیحیان القاء نمایند. نمونه‌ای که ذکر شد، یکی از آن موارد است و تولد حضرت مسیح (علیه‌السلام) را از حضرت مریم باکره (9) انکار می‌نمایند و همان یاوه‌گویی‌های یهودیان را تکرار می‌کنند.
در دورانی که حضرت عیسی (علیه‌السلام) سعی در ارشاد و هدایت مردم داشت، یهودیان (به استثنای تعداد قلیلی از آنان که به آن حضرت ایمان آوردند و به او پیوستند) اظهار می‌داشتند که تو چون قدرت و پول نداری، پیامبر خدا نمی‌باشی. در ضمن، یهودیان در تلمود خویش، یاوه‌های بسیار زننده‌ای را در ارتباط با حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) بیان می‌دارند و متأسفانه کماکان این قضایا به انحاء مختلف ادامه دارد. در این مقاله به نمونه‌هایی از این هتاکی‌ها، توهین‌ها و ناسزاها اشاره خواهیم داشت.

1- توهین به حضرت عیسی (علیه‌السلام) و حضرت مریم (سلام الله علیها) در تلمود:

یهودیان در تلمود خود از حضرت عیسی (علیه‌السلام)، به نام عیسای شهر ناصره (10) (در فسطین) یاد می‌کنند و حضرت مریم (سلام الله علیها) را مریم و در مواردی مریم آرایشگر می‌خوانند (11).
یهودیان در تلمود (12) خود این‌گونه اظهار می‌دارند که افراد مسنّی [که ظاهراً در میان آنها چند خاخام نیز جود داشته است] در کنار دروازه‌ای نشسته بودند. دو نفر پسر نوجوان که یکی از آنها سر خود را پوشانده بود و دیگری سرش را مستور نساخته بود، از مقابل آنها عبور کردند. یکی از آن افراد، به نام خاخام الایزر (13)، با اشاره به آن نوجوان که سرش را نپوشانده بود، گفت: او یک حرامزاده است (14). نفر دوم که او نیز یک خاخام به نام جاشوا (خاخام یوشع) (15) بوده است، اظهار داشت که: نطفه‌ی او زمانی بسته شده است که مادرش در دوران قاعدگی به سر می‌برده است (16). نفر سوم که او نیز یک خاخام به نام اکیبا (17) بوده است، اظهار می‌دارد که: آن پسر جوان، هم یک حرامزاده است و هم در زمانی که نطفه‌اش بسته شده است، مادرش قاعده بوده است (18). از خاخام اکیبا سؤال می‌کنند که چه چیزی باعث شد تا تو مطلبی را متفاوت با آن دو همکار خود اظهار بداری؟ وی در جواب می‌گوید که من این موضوع را در ارتباط با آن پسر جوان، برای شما اثبات خواهم کرد. سپس خاخام اکیبا به نزد مادر آن پسر جوان - که در بازار نشسته بود و مشغول فروختن لوبیا بود - رفت. خاخام اکیبا به مادر آن پسر جوان گفت: دخترم، اگر این سؤالی را که من از تو می‌پرسم جواب دهی، من تو را به زندگی ابدی خواهم برد [یعنی بهشت را برای تو تضمین می‌کنم] (19). مادر آن پسر جوان به خاخام اکیبا گفت که آیا تو برای این قول خود، قسم یاد می‌کنی؟ خاخام اکیبا برای مادر آن پسر جوان با لب‌های خود - نه با قلب خود - قسم یاد کرد. سپس خاخام اکیبا از او سؤال کرد که وضعیت پسر شما چیست؟ او در جواب گفت:
وقتی من ازدواج کردم و به حجله وارد شدم، قاعده بودم و شوهرم از من دوری نمود، ولی ساقدوشم با من هم بستر شد و نتیجه‌ی آن نزدیکی، این پسر است. بعد خاخام اکیبا نتیجه می‌گیرد که همانگونه که گفته است، این پسر، هم حرامزاده است و هم زمانی که نطفه‌اش بسته شده است، مادرش در دوران قاعدگی به سر می‌برده است (20).
بعد، یهودیان در تلمود خود این‌گونه اعلام می‌دارند که: خداوند اسرائیل، که سرّ خود را برای خاخام اکیبا آشکار ساخته است [و یا به تعبیری دیگر، از طریق خاخام اکیبا این سرّ را افشا ساخته است] مقدس است (21).
این یاوه‌ها، بخشی از توهین‌هایی است که یهودیان در تلمود خود در ارتباط با حضرت عیسی (علیه‌السلام) اظهار می‌دارند.
در مجموع، یهودیان بر این باورند که حضرت مریم (سلام الله علیها) یک زن روسپی (22) بوده است (23) و در مورد حضرت عیسی (علیه‌السلام) این‌گونه می‌گویند که والعیاذ بالله:
1- او فرزند نامشروع بوده است.
2- او جادوگر بود.
3- او یک مرگ ننگین داشت (24).
متأسفانه درصد قابل توجهی از مسیحیان، ملعبه‌ی دست یهودیان می‌باشند. وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که یهودیان در تلمود خود درباره حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) چه می‌گویند؟ مسیحیان در جواب می‌گویند که یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند. ما چیزی را علیه آنان نمی‌توانیم بگوییم. اگر علیه آنان مطلبی را اظهار نماییم، این علیه خواسته‌ی خدا خواهد بود (یعنی مخالفت با آنها، مخالفت با خدا می‌باشد). (25)

2- توالت‌های ایستاده‌ی مردانه:

در بسیاری از کلیساهای اروپا و آمریکا و دیگر نقاط جهان، شمایل و یا تندیسی از حضرت مریم (سلام الله علیها)، در حالی که حضرت عیسی (علیه‌السلام) را در آغوش دارد، دیده می‌شود. از طرفی دیگر، بعضی از غربی‌ها، توالت‌های ایستاده‌ای مردانه‌ای (26) را ساخته‌اند که سر و یا دهان یک مجسمه است و مردان، در دهان آن مجسمه، رفع حاجت می‌کنند. یهودیان صهیونیست، توالت‌های مردانه‌ای را ساخته‌اند که دقیقاً همانند بعضی شمایل‌ها و تندیس‌ها در آن کلیساها می‌باشد و رَحِمِ آن را نشانه گرفته و رفع حاجت می‌کنند و در بعضی از توالت‌های عمومی اسرائیل نیز از آن استفاده می‌نمایند (27).
وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که چه توالت‌های مردانه‌ای را یهودیان صهیونیست ساخته‌اند؟ مسیحیان در جواب همان مطالب را تکرار می‌کنند که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند. ما چیزی را علیه آنان نمی‌توانیم بگوییم. اگر علیه آنان مطلبی را اظهار نماییم، این علیه خواسته‌ی خدا خواهد بود (یعنی مخالفت با آنها، مخالفت با خدا می‌باشد). (28)

3- توهین به حضرت مریم (سلام الله علیها) در یک نقاشی:

در سال 1999 میلادی - تحت غنوان یک اثر هنری - تصویری را از حضرت مریم (29) - که یک زن سیاه پوست بود و براساس اظهارات آنها با فضولات فیل به آن پاشیده بودند - ترسیم کردند و با تصاویر مستهجن از زنان (از مجلات مختلف) - در یک گالری در شهر نیویورک قرار دادند تا مردم به تماشای آن بروند.

4- مجسمه عریان حضرت عیسی از شکلات:

در سال 2007 - تحت نام هنر - یک مجمسه‌ی کاملاً عریانی را از حضرت عیسی - به ارتفاع 6 فوت (1/8 متر) - از شکلات کاکائویی که ترکیبی از کاکائو و شیر بود - درست کردند و آن را در یک هتل در نیویورک آویزان نمودند (30) تا مردم آن را نظاره کنند و در زیر آن توضیح می‌دهند، عیسی مسیح که 485 هزار و 460 کالری انرژی دارد (31).
وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید یهودیان - که در پشت صحنه‌ی این اثرهای به اصطلاح هنری می‌باشند، چه تصویری از حضرت مریم ترسیم کرده‌اند و یا چه مجسمه‌ای از حضرت عیسی (علیه‌السلام) را ساخته‌اند؟ مسیحیان در جواب این سؤال نیز همان مطالب گذشته را تکرار می‌کنند.

5- فیلم قبر گم شده‌ی عیسی مسیح:

در سالهای گذشته، یهودیان صهیونیست در اسرائیل اظهار داشتند که آن عیسی مسیح که شما مسیحیان مدعی هستید از مریم باکره متولد شده است و مریم، قبل از بارداری‌اش با فردی نزدیکی نکرده است و بعد، عیسی متولد گردیده است و نیز بعد از اینکه عیسی به صلیب کشیده شد و دفن گردید، به آسمان عروج نمود و در آینده ظهور خواهد کرد، ما قبر وی را در اورشلیم پیدا کرده‌ایم که در این قبر، نه تنها استخوانهای عیسی، بلکه استخوانهای مادرش مری (مریم) (32) و پدرش جوزف (یوسف) (33) و همسرش مری مَگلدِلِن (34) و فرزندش تری (35)، همگی در این قبر موجود است. بعد از این ادعای کذب یهودیان در اسرائیل، هالیوود که در دست یهودیان صهیونیست می‌باشد، فیلمی را تحت عنوان «قبر گم شده‌ی عیسی» (36) در ارتباط با این ادعای یهودیان صهیونیست، ساخت و در آمریکا - از جمله شبکه‌ی دیسکاوری (37) به نمایش گذاشت. (38)
وقتی از مسیحیان سؤال می‌کنید که آیا می‌بینید که یهودیان درباره حضرت مریم (سلام الله علیها) و حضرت عیسی (علیه‌السلام) در فیلم قبر گم شده‌ی عیسی چه می‌گویند؟ مسیحیان در جواب همان مطالب را تکرار می‌کنند و آن این که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند. ما چیزی را علیه آنان نمی‌توانیم بگوییم. اگر علیه آنان مطلبی را اظهار نماییم، این علیه خواسته‌ی خدا خواهد بود (یعنی مخالفت با آنها، مخالفت با خدا می‌باشد). (39)

مصاحبه‌ی شبکه دیسکاوری با یک کشیش از منطقه‌ی نیویورک:

قبل از پرداختن به این مصاحبه، باید به دو نکته اشاره نمود.
1- هنری فورد - مؤسس کارخانه ماشین‌سازی فورد - در سال 1921 میلادی در کتاب خود به نام «یهود بین‌الملل - مهمترین معضل دنیا (40)» به نکات بسیار مهمی اشاره نموده است (41). در بخش کلیساها و یهودیان (42) می‌نویسد: «یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا نیستند، ولی عملاً کلیسا، به طور کامل، تسلیم این تبلیغات - که اعلام می‌دارد آنها مردم برگزیده‌ی خدا هستند - شده است. در سالهای اخیر، خط فکری یهودیان بر بسیاری از اظهارات مسیحیان سایه افکنده است و روحانی‌های درس نیاموخته (و یا بی‌سواد) مسیحی، اثبات نموده‌اند که بیش از پیش، پذیرای نظرات یهودیان می‌باشند (43).»
هنری فورد در همین بخش از کتاب خود، کلیساهای آمریکا را یهودگرا شده (و یا جهودگرا شده) (44) می‌خواند و به دیگر سخن، آنها را کلیساهایی می‌خواند که به آیین یهودیان در آمده‌اند. وی در ارتباط با دانشگاه‌ها می‌گوید: «وقتی مدارس از دین تهی شوند (سکولار شوند)، آن وقت دانشگاه‌ها به آیین یهودیان در خواهند آمد (ملعبه‌ی دست یهودیان خواهند شد) (45).»
یهودیان یک وضعیت سکولار (یعنی از خدا (46) تهی شده) را در مدارس آمریکا ایجاد نموده‌اند (47) تا آنجا که دعا نمودن و خدا را طلبیدن، غیرقانونی است، ولی آموزش مسائل جنسی و دادن پوشش‌های پلاستیکی (48) به دانش آموزان مدارس، بخشی از برنامه‌ی آنها می‌باشد (49). به قول یک آمریکایی، زمانی که رئیس جمهور ایران - آقای احمدی‌نژاد - در دانشگاه کلمبیا - دانشگاهی که در سیطره‌ی یهودیان می‌باشد - سخنرانی می‌کرد، این اولین باری بود که نام «خدا» در آن دانشگاه، از تریبون آن دانشگاه برده شد! یهودیان در تلاش بوده و هستند تا تمام حکومت‌های دنیا را سکولار و در اصل، از خدا تهی نمایند تا بدین طریق، به راحتی جوامع آن کشورها را ملعبه‌ی دست خود سازند و آنها را یهودگرا کنند.
هنری فورد در ادامه این بخش می‌نویسد: یهودیان در حقیقت - چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ برنامه‌ای - صدها کلیسای آمریکا را - با پنداشت‌های ویران کننده و ناخوشایند اجتماعی خود - اشغال کرده‌اند و وضعیتی را که از این مهار محتوم حاصل شده است، مشاهده کرده‌اند، [لذا] در پایان، از غلبه (و تسلط) خود، صددرصد اطمینان حاصل نموده‌اند (50). [به عبارتی دیگر، یهودیان، به خاطر کنترل و مهار اجتناب‌ناپذیر و محتوم خود که بر روی مسیحیان آن کلیساها دارند و به واسطه‌ی آن کنترل و مهار، مسیحیان را در وضعیتی می‌بینند که از تسلط و غلبه‌ی خود بر مسیحیان، صددرصد اطمینان حاصل کرده‌اند.]
شایان ذکر است که این مطالب را هنری فورد 90 سال قبل اظهار داشته است. در حال حاضر، وضعیت کلیساهایی که در چنگال یهودیان می‌باشند، بسیار اسفبارتر است.
مجله نیویورک - در تاریخ 18 ژانویه 1972 میلادی - در صفحه‌ی 23 - سخنرانی خاخام مارتین سیگل را منعکس نمود. این خاخام در بخشی از این سخنرانی خود می‌گوید (51):
من سخنرانی خود را در این سمینار به این بحث اختصاص می‌دهم که احتمال دارد که ما هم اکنون به یک قرنِ یهودیت وارد می‌شویم.
وی در ادامه می‌گوید: من این فرآیند را یهودی شدن مسیحیت می‌نامم، زیرا مسیحیت، به عنوان وسیله و ابزاری برای تبدیل جامعه به یهودیت در خواهد آمد (52).
2- در طول تاریخ، وقتی یهودیان از جانب بعضی از حکومت‌های اروپایی تحت فشار قرار می‌گرفتند، بسیاری از آنها در روزهای آخر - برای اینکه از آن کشورها اخراج نشوند، ادعا می‌کردند که به دین مسیح درآمده‌اند که در حقیقت در نیامده بودند. بدین صورت، بعضی از آنها وارد کلیساهای مختلف مسیحی می‌شدند و تا سطح کاردینال (53) پیش می‌رفتند و بعد در آن پست‌های بالایی که داشتند، به یهودیان خدمت می‌کردند. به عنوان مثال، لاستیجر (54) یهودی بود که ادعا نمود به دین مسیحیت - از شاخه‌ی کاتولیک - درآمده است و در فرانسه به درجه‌ی کاردینالی (55) رسید که وی را کاردینال لاستیجر می‌نامیدند. در هر صورت، بسیاری از کشیش‌هایی که در ظاهر مسیحی هستند، ولی در مسیر خواسته‌های یهودیان و اسرائیل قدم بر می‌دارند و به آنها خدمت می‌کنند، این امکان وجود دارد که نسل‌های گذشته‌ی آنان یهود بوده‌اند. در این رابطه، قضایای گوناگونی در طول تاریخ اتفاق افتاده است که پرداختن به آن، از مقوله‌ی بحث اصلی ما خارج است.
در اوایل سال 2007، بعد از نمایش فیلم قبر گمشده‌ی عیسی، یکی از مجریان میزگرد تلویزیونی شبکه دیسکاوری، به نام بیل اُرایْلی (56) مصاحبه‌ای را با یک کشیش از منطقه‌ی نیویورک در ارتباط با فیلم قبر گم شده‌ی عیسی مسیح داشت. بیل اُرایْلی از آن کشیش سؤال کرد که نظر تو در مورد فیلم قبر گم شده‌ی عیسی چیست. وی در آغاز شروع به تعریف و تمجید از جیمز کمرون (57)، کارگردان فیلم قبر گم شده‌ی عیسی نمود و گفت که جیمز کمرون کارگردان بسیار خوبی است. او فردی است که فیلم تایتنیک (58) را ساخته است و... بعد، آن کشیش در ادامه افزود که ما (مسیحیان) همانند مسلمان‌ها نیستیم که اگر شما بگویید استخوان‌های فلانی را پیدا کرده‌ایم {وی نام یکی از چهارده معصوم را آورد که نگارنده نمی‌خواهد آن را تکرار کند} آنها همه چیز را بر هم بریزند. نه! حال می‌گویند که قبر عیسی مسیح را پیدا کرده‌اند که در آن قبر استخوان‌های عیسی، مادر عیسی، پدر عیسی وجود دارد، خوب، مسئله‌ای نیست! وجود دارد، که دارد!
یهودیان به راحتی اعتقادات مسیحیان را مورد اهانت، افترا و هتاکی قرار می‌دهند، بدون اینکه شاهد هیچ‌گونه عکس‌العملی از جانب مسیحیان شوند. این چیزی است که یهودیان از مسیحیان ساخته‌اند.

اهانت یهودیان آمریکا به حضرت عیسی (علیه‌السلام):

بعضی از یهودیان صهیونیست از طریق رسانه‌های گروهی آمریکا، به حضرت عیسی (علیه‌السلام) فحاشی می‌کنند و مسیحیان بدون هیچ عکس‌العملی، به راحتی از کنار آن می‌گذرند. به نمونه‌هایی از آن توجه فرمایید.
در ژانویه سال 2008 میلادی، زنی به نام دانا جِیْکِبْسِنْ (59) مجری شبکه‌ی تلویزیونی یی اس پی ان (60) آمریکا که یک یهود می‌باشد، در برنامه‌ای در شهر اتلانتیک در ایالت نوجرزی (61) به حضرت عیسی (علیه‌السلام) (العیاذ بالله) فُحش (چهار حرفی انگلیسی) بسیار رکیکی داد (62) و مسیحیان به راحتی وی را پذیرا شدند و از آن گذشتند.
زن دیگری به نام سِرا سیلوِرْمَن (63) که یک کمدین یهود است و در طول فعالیت‌های انتخاباتی اوباما برای انتخاب شدن او بسیار تلاش نمود و به یهودیان می‌گفت که به اوباما رأی دهند، زیرا رئیس جمهور شدن وی، به نفع اسرائیل است، در تابستان سال 2007 میلادی در یکی از برنامه‌های خود، در ارتباط با حضرت عیسی (علیه‌السلام) گفت: ایکاش یهودیان واقعاً عیسی را می‌کشتند... من این کار را دوباره انجام خواهم داد [یعنی دوباره عیسی را خواهم کشت]. من در عرض یک ثانیه این کار را خواهم کرد (64).
کتی گرفین (65) - یک کمدین و هنرپیشه‌ی یهود - از یک سریال تلویزیونی (66) آمریکا است. او به حضرت عیسی (علیه‌السلام) اهانت کرد (67) و جایزه‌ی خود را نیز در مراسم جایزه‌ی اِمی (68) دریافت نمود.
در حاشیه باید به این نکته اشاره نمود که در جلد چهارم دائرةالمعارف یهودیان (صفحه‌ی 225، چاپ سال 1905 میلادی) (69) آمده است که یهودیان، بیش از هر نژاد و مردمی به بیماری‌های عصبی دچار می‌باشند. در بین این بیماری‌های عصبی، رفتار جنون‌آمیز (70) و خسته‌روانی (71) بیشترین نوع آن می‌باشند (72).

اظهارنظر مسیحیان و برخورد متفاوت یهودیان با آنها:

دلیلی که یهودیان برای توجیه فحاشی دانا جِیکِبسن یهود می‌آورند این است که وی، از مشروبات الکلی استفاده کرده بود، بر این اساس، نباید به او معترض شد. نکته‌ی دیگری که یهودیان برای توجیه این فحاشی‌ها و توهین‌ها عنوان می‌کنند این است که: آزادی بیان است، لذا این افراد می‌توانند این‌گونه اظهارات را داشته باشند. ولی همین یهودیان، برخورد بسیار متفاوتی را با مل گیبسون (73) - هنرپیشه‌ی هالیوود داشتند. مل گیبسون در تابستان سال 2006 میلادی، در حالت مستی - در بزرگ‌راه پاسفیک کوسْت در منطقه‌ی مالیبو (74) در حومه‌ی لوس آنجلس رانندگی می‌کرد. پلیس لوس آنجلس وی را دستگیر و به بازداشتگاه پلیس منتقل نمود. براساس اظهارات پلیس، او در حال مستی به پلیس گفته بود که یهودیان، مسئول تمام جنگ‌ها در دنیا می‌باشند (75)، و از پلیس با لحن بسیار زننده‌ای پرسیده بود که آیا تو یک یهودی‌ای؟ بعد از پخش این خبر، یهودیان حملات گسترده‌ای را علیه وی نمودند. این در حالی بود که مل گیبسون بعد از اینکه از حالت مستی خارج شد، عذرخواهی کرد، ولی یهودیان - حتی باربارا والتر یهود صهیونیست از شبکه تلویزیونی اِی بی سی - کماکان به حملات خود علیه او ادامه دادند. اما اگر مل گیسبون علیه پیامبران الهی فحاشی می‌کرد، یهودیان می‌گفتند که وی در حالت مستی، این‌گونه اظهارات را داشته است، لذا نمی‌توان وی را مؤاخذه نمود. ولی در موارد دیگر می‌گویند: آزادی بیان است. بر این اساس، او در هر شرایطی می‌تواند به فحاشی‌های خود علیه پیامبران الهی ادامه دهد.
مارلین برندو (76) از دوران جوانی در خدمت هالیوود بود و در فیلم‌های متعددی ایفای نقش نمود. او در اوایل ماه آوریل سال 1996 (روز جمعه، قبل از نهم ماه آوریل) که در آن تاریخ 72 سال از عمر وی می‌گذشت، در برنامه‌ی لری کینگ شو (77) - شبکه‌ی سی ان ان (78) - حضور یافت و در مصاحبه‌اش به حقیقتی اشاره نمود و آن این که - هالیوود از آنِ یهودیان است و توسط یهودیان اداره می‌شود. بعد از این مصاحبه و بیان این حقیقت، یهودیان صهیونیست بلایی را بر سر مارلین برندو آوردند که وی از اظهار نمودن این حقیقت، معذرت خواست. سرکرده‌ی خاخام‌های لوس‌آنجلس - ماروین هایر (79) در یک مصاحبه‌ای گفت: دیگر وی را بس است، چون او به دفتر کار من آمد و عذرخواهی نمود و عملاً گریه کرد! و راضی شده است تا جمعه‌ی آینده از موزه‌ی بردباری یهودیان (80) (واقع در خیابان پیکو در شهر لوس‌آنجلس) نیز دیدن کند.
مگر جز این بود که مارلین برندو حقیقتی را اظهار داشت؟ چرا یهودیان صهیونیست - افرادی نظیر ایروینگ روبین - سرکرده‌ی گروه تروریستی جی دی ال در لوس آنجلس - باید به وی حمله و فحاشی کنند؟ مارلین برندو به علت فحاشی‌ها، مجبور شد تا از موزه‌ی به اصطلاح بردباری دیدن کند - موزه‌ای که در آن تصاویری را که اصلاً هیچ ارتباطی با یهودیان ندارد، برای اغفال مردم، در آنجا جمع‌آوری کرده‌اند و به نمایش گذارده‌اند و مطالب کذبی را در ارتباط با هولوکاست عنوان می‌کنند. البته قضیه‌ی مارلین برندو، یک مورد از موارد بسیار است!
تعداد افرادی که در اروپا و آمریکا توسط یهودیان صهیونیست قربانی شده‌اند، یکی و دو تا نیستند. اگر فردی حقیقتی را علیه یهودیان صهیونیست عنوان کند، سریعاً قلع و قمع می‌شود که در این مورد می‌توان کتابهایی نوشت.

سؤال:

آیا یهودیان صهیونیست فقط علیه مسیحیان اقداماتی را صورت داده و می‌دهند؟ آیا آنها طرح و برنامه‌ای در مورد مسلمانها ندارند؟
نکته‌ی قابل توجه اگر بعضی از مسئولین جمهوری اسلامی ایران مطلبی را علیه یهودیان صهیونیست و یا اسرائیل اظهار می‌دارند، تعدادی از مسیحیان معترض می‌شوند و همین جملات کذایی را تکرار می‌کنند که: یهودیان مردم برگزیده‌ی خدا می‌باشند. نباید چیزی را علیه آنان بگویید. اگر علیه آنان مطلبی را اظهار نمایید، این علیه خواسته‌ی خدا خواهد بود (یعنی مخالفت با آنها، مخالفت با خدا می‌باشد). (81) بدین معنی که اگر یهودیان هر جنایتی را در طول تاریخ مرتکب شده و بشوند، کماکان مردم برگزیده‌ی خدا هستند و هیچ مطلبی را علیه آنها نباید گفت.
آیا این‌گونه اظهارات، منطقی است؟
حال ببینیم سردمداران رژیم اشغالگر فلسطین چه می‌گویند!
اریال شارون نخست وزیر رژیم اسرائیل در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی بی بی سی انگلیس - در تاریخ 25 مارس (مارچ) 2001 - گفت:
اسرائیل ممکن است که چنین حقی را داشته باشد تا دیگران را محاکمه کند، ولی هیچ فردی چنین حقی را ندارد که یهودیان و (یا) اسرائیل را محاکمه کند (82).
به مطالبی که 90 سال قبل، هنری فورد در کتاب یهود بین‌الملل - در ارتباط با نفوذ و سلطه‌ی یهودیان بر کلیساها - گفته است، فکر کنید و خود قضاوت نمایید.

پی‌نوشت‌ها

1. منظور از دوشیزه، باکره است.
2. Blessed Virgin Mary
3. He was crucified and then buried, then he was resurrected and he will come later.
4. The Independent
5. Dead Sea دریای مرده و یا بحرالمیت، یک دریاچه‌ی نمک است که در فلسطین اشغالی واقع شده است.
6. "Publishing New Sensation: Dead Sea Scroll. Source material: The blockbuster papyrus that exposed Mary and shocked theologians - Now available in 37 scholarly volumes."
7. Virgin
8. Young woman
9. Virgin birth of Jesus
10. Jesus the Nazarene
11. Miriam / Miriam the hairdresser
12. (Babyloniam Edition / Kallah 51a) (Kallah 51a) از نسخه تلمود بابلیان بخش
13. Rabbi Eliezer
14. He is a bastard.
15. Rabbi Joshua.
16. He is the son of a niddah.
17. Rabbi Akiba.
18. He is both a bastard and a son of a niddah.
19. My daughter, if ypu will answer the question I will put to you, I will bring you to the world to come (eternal life).
20. Kallah 51a
21. "...Blessed be the God of Israel Who Revealed His Secret to Rabbi Akiba..."
22. Harlot
23. Sanhedrin 106a
24. Jewish Encyclopedia, 1903, volume 7, p. 170, Funk and Wagnalls corp. U.S.A.
25. The Jews are the chosen people of God. We can"t say anything against them. That"s against God"s Will.
26. Urinal men"s stand-up toilets
27. در حقیقت، یهودیان صهیونیست به علت عداوت و کینه‌ای که دارند این‌گونه می‌گویند که شما مسیحیان مدعی هستید که عیسی از مریم دوشیزه متولد شده است، حال ببینید که ما دقیقاً رحم وی را نشانه می‌گیریم و در آنجا رفع حاجت می‌کنیم.
28. The Jews are the chosen people of God. We can" say anything against them. That"s against God"s Will.
29. Virgin Mary
30. و به تعبیری این‌گونه ابراز می‌دارند که شما مسیحیان مدعی هستید که عیسی مسیح به آشمان عروج کرده و بعداً ظهور خواهد کرد، ببینید او به صورت عریان، در آن بالا آویزان است.
31. Jesus, the 485,460 - calorie Messiah
32. Mary
33. Joseph
34. Mary Magdalene
35. Teri
36. The Lost Tomb of Jesus
37. Discovery Channel
38. شبکه‌ی دیسکاوری این فیلم را در تاریه 20 فوریه‌ی 2007 میلادی به نمایش گذاشت.
39. The Jews are the chosen people of God. We can"t say anything against them. That"s against God"s Will.
40. The International Jew, the World"s Foremost Problem
41.‌ای کاش فرصتی بود تا تماماین کتاب 165 صفحه‌ای را به زبان فارسی ترجمه می‌کردیم که شما ببینید هنری فورد مسیحی در 90 سال قبل، به چه حقایقی اشاره نموده است. وی در این کتاب، در ارتباط با موضوعات مختلف، از جمله مسائل و معضلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آمریکا و اینکه یهودیان چگونه آمریکا را به لجن کشیده‌اند، صحبت کرده است. البته بعد از نگارش این کتاب، یهودیان بلایی را بر سر هنری فورد آوردند که او نه تنها لفظاً،بلکه کتباً از یهودیان عذرخواهی نمود و مطبوعات آن زمان، آن عذرخواهی را چاپ کردند، هر چند که آن نوشتار، حقایقی در مورد یهودیان بود! قیمت این کتاب در آن زمان به 800 دلار رسیده بود، زیرا یهودیان تمام نسخه‌های آن کتاب را جمع‌آوری کرده بودند و مردم بسیار مشتاق بودند تا بدانند این حقایقی که هنری فورد در مورد یهودیان گفته است، چیست.
42. The churches and Jewry
43. The Jews are NOT "The Chosen People," though practically the entire Church has succumbed to the propaganda which declares them to be so. The Jewish tinge of thought has of late Years overspread many Christian statements, and the uninstructed clergy have proved more and more amenable to Jewish suggestion.
44. Judaized churches
45. Secularize the schools, and you can then Judaize the universities.
46. The Lord
47. با این شعار که دین باید از سیاست جدا باشد (separation of church and state).
48. condom
49. در سال 1912 میلادی، انجمن ملی آموزش و پرورش آمریکا (National Education Association) پشتیبانی خود را از آموزش مسائل جنسی در مدارس آمریکا اعلام نمود.
50. Jews have actually invaded, in person and in program, hundreds of American churches, with their subversive and impossible social ideals, and at last became so cocksure of their domination of the situation that they were met with the inevitable check.
51. “I am devoting my lecture in this seminar to a discussion of the possibility that we are now entering a Jewish century, a time when the spirit of the community, die non-ideological blend of the emotional and rational and the resistance to categories and forms will emerge through the forces of anti-nationalism to provide us with a new kind of society. I call this process the Judaization of Christianity because Chris¬tianity will be the vehicle through which this society becomes Jewish.”
52. New York Magazine, Rabbi Martin Siegel, P. 32 , January 18,1972.
53. Cardinal
54. Cardinal Lustiger
55. کاردینال، یک سِمَت بلند پایه روحانی در مذهب کاتولیک از مسیحیان می‌باشد.
56. Bill O"reilly - Talk Show Host, Discovery Channel
57. James Cameron
58. Titanic
59. Dana Jacobson
60. Anchorwoman / ESPN
61. Atlantic City, New Jersey
62. F--k J---s
63. Sarah Silverman, Jewish-American comedienne
64. "I hope the Jews did kill Christ... I"s do it again. I"d --cking do it again-in a second."
65. Cathy Griffin vs
66. My Life on the D-List
67. Suck it J---s
68. The Emmy Award program
69. The Jewish Encyclopedia, Vol. IX, (1905), p. 225.
70. Hysteria
71. neurasthenia
72. ”The Jews are more subject to diseases of the nervous system than the other races and peoples among which they dwell. Hysteria and neurasthenia appear to he most frequent. Some physicians of large experience among the Jews have even gone so far as to state that most of them are neurasthenic and hysterical. ”.
73. Mel Gibson
74. Pacific Coast Highway/ Malibu/ Southern California/ Los Angeles County.
75.$J
76. (Marlon Brando)
77. (Larry King Show)
78. (CNN)
79. (Marvin Hier)
80. (museum of tolerance)
81. The Jews are responsible for all die wars in the world.
82.The Jews are the chosen people of God. We can’t say anything against them. That’s against God’s Will.

منبع مقاله :
میرلوحی، سید هاشم؛ (1390)، یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفتر نشر معارف، چاپ سوم

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.