راه شگفت‌انگیز و ساده برای شستن بالش‌ها

شستن بالش‌تان هنوز کار روزمره ضروری سخت و طاقت فرسا است. نوع پر کردن بالش‌تان مهم است و بر این اساس پیروی از دستورالعمل شست‌وشو، برای بهترین شست‌وشو را به یاد داد داشته باشید.
پنجشنبه، 5 اسفند 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حجت اله مومنی
موارد بیشتر برای شما
راه شگفت‌انگیز و ساده برای شستن بالش‌ها
این راه فوق ‌العاده ساده برای شستن بالش‌ها به طور شگفت‌انگیزی مؤثر است
 

مترجم: آناهیتا خاقانی
منبع:راسخون
 

شستن بالش‌تان هنوز کار روزمره ضروری سخت و طاقت فرسا است. نوع پر کردن بالش‌تان مهم است و بر این اساس پیروی از دستورالعمل شست‌وشو، برای بهترین شست‌وشو را به یاد داد داشته باشید.
بسیاری از ما تمایل داریم ملافه‌های تخت‌مان و رواندازها را هر هفته بشوییم، اما زمانی که نوبت بالشی که استفاده می‌کنیم می‌شود، عموما این امری کاملا متفاوت است. تعدادی از افراد در مورد نظم وقاعده‌ای که باید بالش‌ها را بشویند متعجب‌اند. عموما این مهم است که شست‌وشو حداقل دو بار در سال در نظر گرفته شود، اگرنه بیشتر. اما فرایند شستن بالش‌ها می‌تواند کمی دشوارتر باشد زیرا که انواع مختلف بالش‌ها به روش‌های مختلف شست‌وشو نیاز دارند. در این مقاله، ما بهترین روش‌های در اختیارتان که چه چیزهایی هستند را به شما خواهیم گفت.

شستن بالش‌ها در خانه

در مرحله اول، برچسب‌هایی که به بالش‌ها متصل هستند را چک نمایید. اکثر تولیدکنندگان دستورالعمل خاصی در مورد تمیزکردن بالش‌ها دارند و اگر شما از آن‌ها پیروی نمایید این کار را به خوبی انجام خواهید داد. تعدادی بالش‌ها وجود دارند مانند آن‌هایی که با گندم سیاه پرشده‌اند که نمی‌توانند شسته شوند. همچنین، این مهم است که بدانید چه بالش‌هایی می‌توانند در خانه شسته شوند و کدام نیاز دارد به رخشوی خانه ارسال شود.
بالش‌هایی که با پر مصنوعی پر شده‌اند می‌توانند در ماشین لباسشویی شسته شوند. برای شستن آن‌ها از آب سرد ومواد شوینده نرم استفاده نمایید. اگر شما انتخاب می‌کنید که بالش‌ها را در ماشین لباس‌شویی نیز خشک کنید، پس اگر به شما اجازه این کار را می‌دهد سعی کنید حرارت ماشین را تنظیم کنید. بالش‌ها را با سایر ملافه‌ها نشویید زیرا آن‌ها برای حفظ شکل خود در ماشین نیاز به فضا دارند. به یاد داشته باشید برچسب‌های روی بالش‌ها را برای دیدن هر دستورالعمل شست‌وشو از جانب تولیدکنندگان را بررسی نمایید.
اگر شما از بالش‌های فومی استفاده می‌کنید، پس می‌توانید آن‌ها را با همان شیوه‌ عادی بالش‌های پر شده با الیاف مصنوعی بشویید. هرگز بالش‌های فومی را در ماشین خشک نکنید. در واقع این ضروری است که شما برای خشک شدن آن‌ها را در یک محل خنک پهن کنید.
بیشترین مقدار مراقبت مورد نیاز برای استفاده از بالش‌هایی که به طور طبیعی پر شده‌اند، مانند یک بالش پر. بهترین کار این است که آن‌ها را به یک پاک کننده حرفه‌ای بدهید، کسی که دقیق می‌داند چگونه چرک را می‌تواند از بین ببرد. پاک کردن بالش‌های پر در خانه می‌تواند امری بسیار دشواری باشد. اگر نمی‌توانید از آن اجتناب نمایید، آن‌ها را در آب گرم با دست بشویید و بگذارید روی یک طناب رخت در یک محل دارای سایه خشک شوند. این مهم است که شما اجازه دهید یک بالش پر به درستی خشک شود زیرا که در غیر این صورت بالش می‌تواند بوی بسیار ناگواری را ایجاد نماید.
مهم است که همیشه شما در یک زمان تنها یک بالش را بشویید. همچنین هرگز بالش را همرا با پوشش بالش نشویید. آن‌ها را جداگانه بشویید. این مهم است که شما به آن‌ها اجازه دهید تا برای جلوگیری از قارچ یا کپک به خوبی خشک شوند.
مانند بسیاری دیگر از وظایف تمیز کردن خانه، تمامی مراحل فرایند شستن بالش‌ها می‌تواند یکی از خسته کننده ترین‌ها باشد، چنان‌که مجبور به انجام دادن آن هستید در لحظه می‌تواند بیحس‌کننده خیال باشد، اما این بخش مهمی از تمامی روش پاک کردن است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.