ده دلیل برای این که چرا زمستان قطعاً بهترین فصل است

گرمکن‌ یکی از وسایل گرمایشی در جهان است؛ زمستان یکی از علایق خودکار برای آن دسته از افرادی است که به پوشیدن ژاکت و گرمکن عادت دارند. از آن‌جایی که این فصل به اندازه کافی طولانی است، می‌توانید
چهارشنبه، 16 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
ده دلیل برای این که چرا زمستان قطعاً بهترین فصل است
ده دلیل برای این که چرا زمستان قطعاً بهترین فصل است

 

مترجم: آناهیتا خاقانی
منبع:راسخون
 
 
زمستان، زمانی برای استراحت، غذای خوب و گرم، قدم زدن در کنار آتش است: زمانی برای در خانه ماندن است.

گرمکن‌ها و ژاکت‌ها

گرمکن‌ یکی از وسایل گرمایشی در جهان است؛ زمستان یکی از علایق خودکار برای آن دسته از افرادی است که به پوشیدن ژاکت و گرمکن عادت دارند. از آن‌جایی که این فصل به اندازه کافی طولانی است، می‌توانید لباس‌های گرم و مورد علاقه خود را از کمد لباس‌هایتان بیرون آورید و آن‌ها را یکی پس از دیگری به تن کنید! یا این که در طول این زمان می‌توانید کلاهتان که شبیه کلاه شعبده بازی است را نیز استفاده کنید.

آیا می‌دانستید؟

لباس‌های گرمکن یکی از نمادهای دفاع و سرسختی هستند. این گونه لباس‌ها اغلب توسط سارقان مسلح پوشیده می‌شده است تا هویت‌شان فاش نشود.

قهوه

خودتان را در موقعیتی تصور کنید که در زیر آفتاب ملایم بر روی نیمکت نشسته‌اید و یک فنجان قهوه در دستانتان دارید. آیا این موقعیت واقعا فوق‌العاده نیست؟ قهوه این احساس فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. قهوه حال شما را عوض می‌کند. می‌توانید این را از طرفداران قهوه بپرسید!

برف

زمستان می‌تواند در صورتی که تجربه دیدن بارش برف را نداشته باشید برای شما تکمیل نشود. یک پوشش نرم و سفید زیبا بر روی سطح تمام خیابان‌ها و خانه‌ها مثل یک پتو بسیار مسحور کننده به نظر می‌آید. بنابراین، خیلی دردآور است اگر کار خیلی مهمی بیرون از خانه داشته باشید و نتوانید از منزل خارج شوید. اما در هر صورت این زیبایی به راحتی صورت نمی‌گیرد!

آیا می‌دانستید؟

برف در واقع بدون رنگ است. برف غالبا شش وجهی است و اگر از برف می‌ترسید شما از برف هراسی رنج می‌برید!
زوایای مورد علاقه اندکی در خانه وجود دارد.

شومینه

به آن روزهایی فکر کنید که آفتاب قصد طلوع و درخشش ندارد و شما در حال یخ زدن در سرما هستید. حدس میزنید چه کسی به کمک شما می‌آید؟ شومینه! یک جای دنج در خانه شما، روی مبل راحتی‌تان است، شومینه می‌سوزد و خانه شما را گرم می‌کند. در آن زمان و مکان به هر چیزی می‌توانید فکر کنید و رویاپردازی کنید.

آیا می‌دانستید؟

دود حاصل از سوختن چوب به هیچ وجه برای تنفس مناسب نیست. این دود به اندازه دود سیگار مضر است و شاید حتی مضرتر از آن.

اندوه‌آور

پتوها و تختخواب‌ها
یکی دیگر از چیزهای خوب درمورد زمستان. شما می‌توانید در رختخواب گرم و نرم خود تا هر زمان که دوست دارید، استراحت کنید و همیشه می‌توانید این بهانه را داشته باشید که بیرون خیلی سرد است. از آن جایی که طول مدت شب‌ها در فصل زمستان بیشتر است، برخی از ما تنبل‌ها می‌توانیم زمان طلوع آفتاب را به چشمان خود ببینیم.

آیا می‌دانستید؟

تخت فرعون مصر، توتان خامون، از طلا ساخته شده بود و ژاپنی‌ها حتی بر روی تخت نمی‌خوابند. از این موضوع شگفت‌زده ام که چه طور می‌توانند از این روزهای سرد در امان باشند!

دوش آب گرم

فقط به داخل حمام بروید و آب گرم را باز کنید و دوش آب گرم بگیرید قطعا با وجود این گرما دیگر دوست نخواهید داشت که از حمام بیرون بیایید.

آیا می‌دانستید؟

مطالعات نشان داده است که مردانی که دوش آب سرد می‌گیرند، تستوسترون بیشتری در بدنشان ایجاد می‌شود و در این فصل سرد امکان دارد تولید این هورمون در بدنشان با اختلال مواجه شود.

یک چیز گرم برای روح شما

قلم به دست بگیرید و چیزی بنوسید
از آن جایی که فصل زمستان سرشار از زیبایی و نشان دهنده اولوهیت طبیعت مادر است، احساس می‌کنم می‌توانید زیباتر و مبتکرانه‌تر فکر کنید. شما همیشه به محض این که ریزش برف پشت پنجره را مشاهده می‌کنید، به فکر فرو می‌روید. حالا می‌توانید بنویسید!

آیا می‌دانستید؟

نیاز نیست تا همه چیز، واقعی باشد. برخی چیزها مستقیما از قلب برمی‌آیند.
قطعا زمستان یکی از بهترین فصل‌های سال است. بنابراین لذت ببرید . زمستان خوبی داشته باشید!!
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.