سلطه يهوديان بر هاليوود

سلطة مطلق و بي‌چون و چراي يهوديان بر هاليوود، كه خود آنان بنيان‌گذار اين صنعت گسترده فيلم‌سازي آمريكا بوده‌اند، بر هيچ‌كس پوشيده نيست. در ليست يكصد فرد مؤثر بر سينماي آمريكا، هيچ فرد اروپايي‌تباري وجود ندارد و 12 نفر اوّل اين ليست، همگي يهودي‌اند. حاكمان يهودي هاليوود با توليد محصولاتي مستهجن و پرفروش، به سودهاي كلان دست يافته‌اند، هر چند يكي از مديران صاحب نام يهودي هاليوود، ساخته‌هاي خود را فيلم‌هايي كثافت خوانده است. نويسنده، معتقد است كه يهوديان دنيا
دوشنبه، 25 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سلطه يهوديان بر هاليوود
سلطه يهوديان بر هاليوود
سلطه يهوديان بر هاليوود

نویسنده : ويليام كش

سلطة مطلق و بي‌چون و چراي يهوديان بر هاليوود، كه خود آنان بنيان‌گذار اين صنعت گسترده فيلم‌سازي آمريكا بوده‌اند، بر هيچ‌كس پوشيده نيست. در ليست يكصد فرد مؤثر بر سينماي آمريكا، هيچ فرد اروپايي‌تباري وجود ندارد و 12 نفر اوّل اين ليست، همگي يهودي‌اند. حاكمان يهودي هاليوود با توليد محصولاتي مستهجن و پرفروش، به سودهاي كلان دست يافته‌اند، هر چند يكي از مديران صاحب نام يهودي هاليوود، ساخته‌هاي خود را فيلم‌هايي كثافت خوانده است. نويسنده، معتقد است كه يهوديان دنيا كه همواره جزء ساكنان مناطق شرق عالم بوده‌اند، به دليل سرخوردگي در شرق و براي جبران ناكامي‌هاي خود، راه آمريكا و هاليوود را در پيش گرفته‌اند. مقالة حاضر به بررسي اين موضوع مي‌پردازد.
هنگامي كه توماس اديسون، دوربين ساخت و تصاوير متحرك را اختراع نمود، كارآفرينان يهودي مهاجر نظير «سام گلدوين»، «جك و هري وارنر» و «لوييس بي‌ماير» هاليوود را ايجاد نمودند. همچنين يهوديان، سه شبكة اصلي و مهمّ آمريكا را بنيان نهادند: شبكة CBS متعلق به «ويليام پالي» و شبكة NBC متعلق به «ديويد سارنوف» و شبكةABC متعلق به «لئونارد گلدنسون». امروزه نيز حدود دو سوم توليدكنندگان اصلي و پيش‌تاز صنعت سينما و تلويزيون، يهودي هستند.
سلطة يهوديان بر صنعت سرگرمي و تفريحات، كمتر در رسانه‌هاي مهم دنيا مطرح شده است چون، اكثر اين رسانه‌ها يا به يهوديان تعلق دارند يا از آنان مي‌ترسند.
در اكتبر سال 1994 ميلادي، ويليام كش روزنامه‌نگار بريتانيايي، مقاله‌اي را با عنوان «توطئه‌گران يهودي هاليوود» در نشرية “Spectator” منتشر نمود كه نويسندة مقاله و نشرية آن به دليل اتهام يهودستيزي، با واكنش‌هاي تندي روبه‌رو شدند.
ويليام كش در اين مقاله نوشته بود:
وقتي مايك اويتز اعلام نمود كه در شهر لس‌آنجلس كنفرانسي خبري برگزار خواهد نمود، همه دريافتند كه اتفاق بزرگي در راه است. در آن جلسه اعلام شد كه يك استوديوي چند ميليارد دلاري فيلم‌سازي با مديريت استيون اسپيلبرگ در آستانة تشكيل است. در حالي كه استوديوهاي نو ظهور فيلم‌سازي اندكي در هاليوود مي‌توانند بقاي خود را حفظ نمايند، استوديوي آمريكايي فرانسيس كاپولا جزء معدود مراكزي است كه توانسته در 50 سال اخير به فعاليت خود ادامه دهد؛ امّا از زماني كه «كاتزنبرگ» مديريت شركت فيلم‌سازي ديزني را بر عهده گرفت، امر عجيبي به وقوع پيوست؛ وي با ساخت فيلم‌هايي احمقانه و بي‌نزاكت نظير «مشكل عشق» و «Aspen Extreme» كه به گفتة خود كاتزنبرگ در گفت‌وگو با يك روزنامه‌نگار، محصولاتي «كثافت» بوده‌اند، به فعاليت پرداخت.
همكاري گروهي افرادي نظير اسپيلبرگ، گيفن و كاتزنبرگ كه همگي يهودي هستند، باعث شده تا يكي از قوي‌ترين و تأثيرگذارترين استوديوهاي فيلم‌سازي هاليوود به وجود آيد. اين اتحادهاي قدرتمند در حالي به وجود آمده‌اند كه چندي پيش، در يكي از نشريات مطرح آمريكايي، مقاله‌اي به چاپ رسيد كه در آن اعلام شده بود كه كانون قدرت آمريكا از يك ابرقدرت صنعتي ـ نظامي به قدرتي بزرگ در عرصة سرگرمي و اطلاعات تبديل شده است.
امّا هميشه اين سؤال مطرح بوده كه چرا يهوديان ساكن شرق براي تسلط بر هاليوود به غرب آمدند؟ يك پاسخ اين است كه آنان به دليل احساس ناتواني و مقاومت در برابر خواسته‌هايشان در شرق، به غرب روي آورده‌اند. اين حقيقت همان مطلبي است كه در كتاب «امپراتوري از ميان خودشان؛ چگونه يهوديان هاليوود را ابداع نمودند؟ » اثر يكي از پيشگامان يهودي سينما، لوييس بي‌ماير، بيان شده است. يهوديان با ورود به عرصة فيلم‌سازي و توليد آثاري به ظاهر هنري در عرصه‌اي وارد شدند كه كسي آنان را سرزنش نمي‌كند و آنان مي‌توانند به راحتي بر اين دنيا حكم‌راني كنند.
و البته اين حكمراني تاكنون تداوم داشته است. مديران يهودي استوديوهاي مهمّ سينمايي، از 60 سال پيش تاكنون تغييري نكرده‌اند و از 85 فرد تأثيرگذار بر اين صنعت از سال 1936 ميلادي، 53 تن يهودي بوده‌اند.
همچنين چندي پيش در يك گزارش كه با هدف معرفي يكصد فرد قدرتمند در عرصة سينما منتشر شد، دوازده نفرِ ابتداي ليست، همگي يهودي بودند. در اين ليست، هيچ فرد سياه‌پوست يا بريتانيايي تباري وجود نداشت.
سلطة مطلق آنان بر هاليوود به گونه‌اي شرايط را رقم زده كه افراد غيريهودي نيز تمايل دارند كه با تغيير رفتار و ظاهر خود، يهودي به نظر آيند. همان‌طور كه در دهة هشتاد ميلادي، افراد براي ورود به صنعت سرگرمي، خود را همجنس باز يا دو جنس‌گرا نشان مي‌دادند (تخمين زده مي‌شود كه 35 درصد اعضاي جامعة سينماگران آمريكا، همجنس باز هستند). از سال‌هاي بسيار دور، در لس‌آنجلس اين جوك شايع است كه براي ورود به صنعت سينما بايد به آيين يهوديت گرويد، زيرا يهوديان همواره تمايل دارند تا با برتر خواندن نژاد و آيين خود، ديگران را از خود جدا نموده، تبعيض قايل شوند.
امروزه در شرايطي يهوديان به رهبران بلامنازع هاليوود تبديل شده‌اند كه آنان تنها 4 درصد جمعيت آمريكا را تشكيل مي‌دهند. يهوديان همواره رسانه‌ها را به عنوان نوكران خود انگاشته‌اند و تنها از آنان انتظار دارند كه نظرات و عقايد يهوديان را منعكس نمايند. يك راز كثيف در مورد هاليوود اين است كه روزنامه‌نگاران مرتبط با هاليوود، دائماً در رسانه‌هاي مختلف جابه‌جا شده و البته دست‌مزدهاي كلاني هم مي‌گيرند. نكتة مهم ديگر در مورد اين رسانه‌ها اين است كه رسانه‌هاي مهم و مشهور به صورتي كاملاً سازمان يافته و هماهنگ، اخبار مربوط به سلطة يهوديان را سانسور مي‌كنند، هر چند مردم آمريكا همواره جوك‌هايي در اين زمينه مي‌سازند.
يهوديان كه خود را قربانيان واقعة «هولوكاست» مي‌دانند، همواره ديگران را يهودي‌ستيز به حساب مي‌آورند و بدين ترتيب تلاش مي‌كنند كه با گسترش دامنة سلطة خويش، به اهداف پشت پردة خود دست يابند. لذا احتمالاً شما هم اين جمله را شنيده‌ايد كه : يهوديان براي ديدن تئاتر به سالن نمايش نمي‌روند، بلكه آنها به دنبال مشاهدة عقايد ارائه شدة خود از سوي بازيگران هستند.
چندي پيش، يكي از مديران شركت سوني كه حاضر به ذكر نام خود نشده بود، در مصاحبه‌اي با يكي از هفته‌نامه‌هاي اقتصادي ژاپن اظهار داشت كه:
صنعت فيلم‌سازي آمريكا تقريباً به صورت كامل به وسيلة يهوديان كنترل مي‌گردد. لذا ما در شغل خود وظيفه داريم كه از بهترين شيوة ممكن بهره بگيريم.
البته مديران هفته‌نامه از اين صحبت‌ها چنين نتيجه گرفتند كه «اگر شما قصد انجام فعاليت تجاري در ايالات متحده داريد، نمي‌توانيد يهوديان ساكن در آن كشور را ناديده بگيريد!»
اخيراً يكي از گروه‌هاي آمريكايي فعال در حوزة مسائل فرهنگي، خواستار آن شد كه فيلم‌هاي سينمايي از دست‌هاي شيطان و پانصد نفر از يهوديان غيرمعتقد به حضرت مسيح، نجات يابد. از سوي ديگر، يكي از مقالات مذهبي ايالات متحده هم چندي پيش يهوديان سردمدار هاليوود را به دليل فريب و اغواي روزانة صدها دختر بي‌فكر، مورد سرزنش قرار داد. وي همچنين گفت: «معمولاً ايجاد مشكلات و معضلات اخلاقي از سوي يك نژاد كه در كنترل يك تجارت به اكثريت دست مي‌يابد، نشانگر نبوغ افراد آن نژاد است.»
اين گفته نشانگر وجود تفاوت‌هاي عمده بين شهروندان آمريكايي و يهوديان است. يهوديان به ارزش‌هاي اخلاقي و فرهنگي مردم آمريكا توجهي نمي‌كنند. آنان كنترل رسانه‌هاي اجتماعي آمريكا را در دست گرفته‌اند امّا به مسؤليت‌هاي اين كنترل توجه نمي‌كنند. آنان همواره محصولات سينمايي خود را در درجة اوّل، آمريكايي و سپس يهودي معرفي مي‌نمايند.
از سوي ديگر، يهوديان هاليوود، عمدتاً عقايد خود را مخفي نگاه مي‌دارند، همان‌طور كه اگر چه اكثر فعالان صنعت سينمايي آمريكا همجنس باز هستند، امّا تا پيش از دهة هشتاد ميلادي، شما هيچ همجنس‌بازي را در فيلم‌هاي سينمايي نمي‌ديديد.

پي نوشت :

٭منبع: www.lukeford.net

منبع:سياحت غرب، ش 32. / ماهنامه موعود شماره 73




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.