انتخاب لباس مناسب شما

لباس مناسب مردان کوتاه قد

کفش‌های نوک تیز وقتی خوب به نظر می‌رسد که قدتان بلندتر باشد و شلوارتان تا حدی روی کفشتان را بگیرد. امّا اگر کوتاه قد هستید، پوشیدن این نوع کفش‌ها شما را مثل دلقک‌های سیرک می‌کند
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
لباس مناسب مردان کوتاه قد
لباس مناسب مردان کوتاه قد

نویسنده: شیما رضایی
کفش‌های نوک مربعی انتخاب کنید.
کفش‌های نوک تیز وقتی خوب به نظر می‌رسد که قدتان بلندتر باشد و شلوارتان تا حدی روی کفشتان را بگیرد. امّا اگر کوتاه قد هستید، پوشیدن این نوع کفش‌ها شما را مثل دلقک‌های سیرک می‌کند. بهترین نوع کفش برای شما کفش‌های نوک گوشه‌دار و مربعی است. شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می‌شود قسمت‌های باسنتان را بزرگتر نشان دهد. امّا شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان می‌دهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمی‌کند.

کفشتان را کمی پاشنه‌دار انتخاب کنید.

گرچه پوشیدن کفش‌های با پاشنه‌های سنگین اصلاً زیبا نیست، امّا خوب است که کفش‌های شما یک مقدار کمی پاشنه داشته باشد. از پوشیدن کفش‌های تخت باید اجتناب کنید. کفش‌های کمی پاشنه‌دار زیادی در بازار موجود است و این نوع کفش‌ها با هر نوع شلواری هم خوب می‌آید. اگر می‌خواهید باز هم بلندتر به نظر برسید، بهتر است از شلوارهای بلند استفاده کنید که قسمت عقب آن روی پاشنه کفشتان را بگیرد.

از وسایل جانبی استفاده کنید.

لوازمی مثل گردن بند زیبا یا کلاه باعث می‌شود که توجه افراد روی صورتتان جلب شود و کمتر متوجه هیکلتان شوند. کلاه از دیگر ملزومات بهتر است چون قدتان را هم چند سانتی متری بلندتر می‌کند.

از پوشیدن لباس‌هایی با نقش‌های بزرگ خودداری کنید.

روی هیکل‌های کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی به چشم می‌آید. برای شما بهتر است که لباس‌هایتان را با نقش‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید.

شلوارهای فاق کوتاه بپوشید.

شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می‌شود قسمت‌های باسنتان را بزرگتر نشان دهد. امّا شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان می‌دهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمی‌کند.

آنچه برازنده شماست، بر تن کنید!

همه هیکل‌ها زیباست، پس از اینکه قدتان خیلی کوتاه یا خیلی بلند است نالان نباشید. شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌های مناسب و برازنده عیب و ایراد بدنتان را برطرف کنید. مهم نیست قد و هیکلتان چقدر است، فقط یک خیاط ماهر می‌تواند برای هیکلهای مختلف لباس‌های متناسب بدوزد. ممکن است دوست داشته باشید که طبق مُد لباس بپوشید، امّا یادتان باشد اگر در اتاق پرو دیدید به هیکل شما برازنده نیست، اصلاً فراموشش کنید.
منبع مقاله :
رضایی، شیما؛ (1395) چی بپوشم، ساری: پارسی‌سرا، چاپ اول.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.