تمرینات نرمشی ساده را جدی بگیرید

عضلات زیادی دور و بر کشاله ران وجود دارد که اگر کشیده شود می تواند نشانه های یکسانی بروز دهند. به عنوان یک ورزشکار سه گانه فاکتور های زیادی می توانند شما را در خطر قرار دهند.
يکشنبه، 29 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: وحید کرمی
موارد بیشتر برای شما
تمرینات نرمشی ساده را جدی بگیرید
از یک متخصص ورزشی سوال کنید: آیا مصدومیت من مربوط به کشاله ران است یا عضلات کمر؟
 
چکیده
عضلات زیادی دور و بر کشاله ران وجود دارد که اگر کشیده شود می تواند نشانه های یکسانی بروز دهند. به عنوان یک ورزشکار سه گانه فاکتور های زیادی می توانند شما را در خطر قرار دهند. حجم زیادی از تمرین می تواند منجر به خستگی شود. که این امر باعث استفاده بیش از حد و کشیدگی عضلات می شود. همچنین تمرینات نادرست یا انعطاف پذیری کم ممکن است باعث شوند که این عضلات فشار بیشتری را تحمل کنند.

تعداد کلما ت: 550  تخمین زمان مطالعه : 2 دقیقه
 
تمرینات نرمشی ساده را جدی بگیرید
 
مترجم: مجتبی حسینی پور
 
   چطور بفهمم که دچار مصدومیت کشاله ران شده ام یا مصدومیت عضلات کمر؟ چطور می توانم به تنهایی برای درمان آن اقدام کنم؟   انجام دادن تعدادی از حرکات قدرتی معمول برای چند روز در هفته می تواند بسیار برای شما مفید باشد. قوی کردن عضلات می تواند به شما این امکان را بدهد تا از پس تمرینات سنگین تری بر بیایید. از انواه مختلف پلانک، پل، متصل کردن هر دو پا با یک کش و راه رفتن با پاهای باز و متصل کردن زانو ها به هم و باز کردن پاها در حالت خوابیده به روی پهلو استفاده کنید. از تمرین های مختلف مهم مانند اسکوات، حرکت باز کردن پاها و بردن یک پا رو به جلو و وزنه زدن دوری نکنید. با این کار نه تنها سالم تر می شوید بلکه این کار باعث می شود در آخر مسابقه دوچرخه سواری خروجی قدرت بیشتری برای پدال زدن داشته باشید.
   عضلات زیادی دور و بر کشاله ران وجود دارد که اگر کشیده شود می تواند نشانه های یکسانی بروز دهند. به عنوان یک ورزشکار سه گانه فاکتور های زیادی می توانند شما را در خطر قرار دهند. حجم زیادی از تمرین می تواند منجر به خستگی شود. که این امر باعث استفاده بیش از حد و کشیدگی عضلات می شود. همچنین تمرینات نادرست یا انعطاف پذیری کم ممکن است باعث شوند که این عضلات فشار بیشتری را تحمل کنند. با این که عضلات مصدوم شده ممکن است متفاوت باشند، درمان خانگی تمام آنها به یک صورت انجام می گیرد.  انجام دادن تعدادی از حرکات قدرتی معمول برای چند روز در هفته می تواند بسیار برای شما مفید باشد. قوی کردن عضلات می تواند به شما این امکان را بدهد تا از پس تمرینات سنگین تری بر بیایید. از انواه مختلف پلانک، پل، متصل کردن هر دو پا با یک کش و راه رفتن با پاهای باز و متصل کردن زانو ها به هم و باز کردن پاها در حالت خوابیده به روی پهلو استفاده کنید. از تمرین های مختلف مهم مانند اسکوات، حرکت باز کردن پاها و بردن یک پا رو به جلو و وزنه زدن دوری نکنید. با این کار نه تنها سالم تر می شوید بلکه این کار باعث می شود در آخر مسابقه دوچرخه سواری خروجی قدرت بیشتری برای پدال زدن داشته باشید.
استراحت کنید
   اگر واقعا مشکل شما کشیدگی عضلات باشد شما خوش شانس هستید، گردش خون در عضلات بسیار زیاد است و آنها می توانند در صورتی که کشیدگی حاد نباشد خود را در مدت یک هفته درمان کنند.
تمرینات نرمشی ساده را جدی بگیرید
 

بیشتر بخوانید : کاهش وزن در ورزشکاران(3)

 
   ورزشکارانی که مصدومیت های ران یا کشاله ران مشابه دارند به برنامه ورزشی معمول خود یوگا را نیز اضافه کرده اند همچنین سعی کنید کشش های ساده همسترینگ با یک کش، حرکت کششی نشستن، صاف کردن یک پا و کشیدن ماهیچه ران های پا از طریق خم شدن چند نرمش دیگر نیز به برنامه خود اضافه کنید.
نرمش هایی برای با ثبات تر کردن مرکز بدن و کشاله ران پا به برنامه خود اضافه کنید
   انجام دادن تعدادی از حرکات قدرتی معمول برای چند روز در هفته می تواند بسیار برای شما مفید باشد. قوی کردن عضلات می تواند به شما این امکان را بدهد تا از پس تمرینات سنگین تری بر بیایید. از انواه مختلف پلانک، پل، متصل کردن هر دو پا با یک کش و راه رفتن با پاهای باز و متصل کردن زانو ها به هم و باز کردن پاها در حالت خوابیده به روی پهلو استفاده کنید. از تمرین های مختلف مهم مانند اسکوات، حرکت باز کردن پاها و بردن یک پا رو به جلو و وزنه زدن دوری نکنید. با این کار نه تنها سالم تر می شوید بلکه این کار باعث می شود در آخر مسابقه دوچرخه سواری خروجی قدرت بیشتری برای پدال زدن داشته باشید.
برنامه تمرینی خود را بازبینی کنید
   مطمئن شوید که در طول دوره حرکات روزانه خود به اندازه کافی استراحت می کنید. بین تمرینات پر فشار خود مقداری فاصله قرار دهید. زمانی که بدن شما به شدت نیازمند استراحت است و شما با این حال به آن فشار می آورید خود را در معرض خطر پارگی و کشیدگی عضلات قرار می دهید.

 

برگرفته از سایت  Triathlete



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.