آموزش چگونگی مراحل حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام

در اینستاگرام قابلیتی به نام تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام وجود دارد که با استفاده از آن می توانید امنیت حساب کاربری خود را دو چندان کنید .با فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای در اینستاگرام، هر زمان که بخواهید از دستگاه دیگری به حساب اینستاگرام خود وارد شوید باید کد امنیتی که از طریق پیامک به شما ارسال می شود را وارد کنید تا ثابت شود که شما صاحب حقیقی حساب کاربری مورد نظر هستید. استفاده از این قابلیت مشکلاتی هم دربردارد که در ادامه توضیحاتی ارائه میشود.
جمعه، 10 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آموزش چگونگی مراحل حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام

هم اکنون بسیاری از افراد در سراسر جهان برای حفظ امنیت حساب کاربری خود، از تایید هویت دو مرحله ای این اپلیکیشن استفاده می کنند.

اما بعضا برخی از افراد حین خروج از حساب کاربری خود و ورود مجدد به آن، به دلیل دو مرحله ای بودن اینستاگرام، دچار مشکل می شوند و یا اینکه از عدم ورود هکرها به حسابشان اطمینان دارند.

به همین دلیل حذف تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام برایشان توجیه پذیز است. اما این کار چگونه صورت می گیرد؟

در ابتدا باید اینستاگرام را اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

سپس روی آیکون سه خطی که در قسمت گوشه بالا سمت راست قرار گرفته کلیک نمایید و در قسمت پایین‌ پنجره وارد صفحه تنظیمات یا همان setting شوید.

بعد از لمس این دکمه پنجره ای برای شما باز می شود که گزینه های مختلفی را به شما نمایش می دهد. از میان این گزینه ها شما می بایست security را لمس کرده تا وارد مرحله بعد شوید.

در پنجره جدید گزینه Two factor Authentication  ارائه می شود که هم برای فعال سازی و هم برای غیر فعال کردن آن می بایست روی این گزینه کلیک نمایید.

برای حذف تایید هویت دو مرحله ای این اپلیکیشن با ورود به این قسمت، کدی برای شما ارسال می شود که با درج این کد شما می توانید هویت خود را تائید کرده و سپس با خاموش کردن دکمه فعال سازی، این مرحله را به طور کامل حذف نمایید.

البته ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای امنیت بیشتر حساب کاربری خود، همچنان از روش تایید هویت دو مرحله ای استفاده نمایید تا اطلاعات و تصاویر شخصیتان امن باقی بمانند و برای جلوگیری از هک اینستاگرام سدی بسازید.

به واقع اینستاگرام این تائید هویت را برای بالا بردن سطح ایمنی کاربران ارائه کرده و فعال سازی آن به مراتب عاقلانه تر به نظر می رسد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط