آشنایی با برنامه های مترجم آفلاین برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های مترجم موبایل به شما کمک خواهند کرد به فرآیند یادگیری یک زبان جدید سرعت بدهید. با استفاده از نرم افزارهای مترجم اندروید می‌توانید با افرادی از دیگر زبان‌ها ارتباط برقرار کنید. در ادامه تعدادی از این برنامه ها را معرفی کردیم.
چهارشنبه، 22 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه های مترجم آفلاین برای اندروید

مترجم آفلاین

مترجم آفلاین به اپلیکیشن هایی گفته می شود که بدون نیاز مستقیم به اینترنت بتوانند معنی متون و کلمات را در زبان های مختلف بدهند.

به این ترتیب شما می توانید با نصب یکی از این اپلیکیشن ها، در هر جایی که به متون یا کلمات نا آشنا برخورد کردید، معنی آن را درک کرده و حتی با استفاده از آن، منظور خود را به زبان دیگری بیان نمایید.

البته استفاده از مترجم های آفلاین به این معنی نیست که ما هیچ نیازی به اینترنت نداشته باشیم. به هر حال برای بروز رسانی اطلاعات و دانلود اولیه بسته های ترجمه زبان های دیگر، به اینترنت نیاز پیدا خواهیم کرد.

اما این امور را می توان در زمانی که اتصال به اینترنت داریم انجام داده تا در مواقعی که اتصال به اینترنت فراهم نیست، به مشکلی در زمینه ترجمه برخورد نکنیم.

همانطور که اشاره شد، برای زبان فارسی مترجم های گوناگونی ارائه شده است که برخی از آن ها کاملا داخلی بوده و برخی دیگر نیز مترجم های آفلاین مشهور و دارای کلاس جهانی هستند.

مترجم گوگل ترنسلیت نمونه ای از این مترجم ها است که هم قابلیت استفاده به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین را داراست. در ادامه ما تعدادی مترجم آفلاین محبوب را معرفی خواهیم نمود.
 
مترجم آفلاین گوگل ترنسلیت
همانطور که اشاره شد، گوگل ترنسلیت از جمله محبوب ترین و قدرتمندترین مترجم های آفلاین و آنلاین در دنیا می باشد که می تواند از زبان های زیادی پشتیبانی کند.

شما با استفاده از این مترجم نه تنها می توانید ترجمه فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی داشته باشید که می توانید ترجمه فارسی به چینی، فارسی به اسپانیایی، آلمانی به انگلیسی و خیلی از موارد دیگر را نیز در دسترس داشته باشید.

تنها موردی که باید در خصوص استفاده از این مترجم به صورت آفلاین داشته باشید، این است که برای هر زبان، باید پکیج ترجمه مربوط به آن را دانلود کنید تا بعدا بتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده کنید.
 
مترجم آفلاین Easy Language Translator
این مترجم آفلاین نیز قابلیت های فراوانی را در زمینه ترجمه متون و کلمات در زبان های مختلف داراست و مهمترین ویژگی آن پشتیبانی از بیش از 100 زبان زنده دنیاست که زبان فارسی نیز یکی از آن هاست.

این مترجم قابلیت ترجمه متون و کلمات مختلف را در زبان های رایج دنیا به دیگر زبان ها داراست و تاکنون توانسته بیش از 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شود.
 
مترجم آفلاین توریست اپ
این مترجم که طراحی شده توسط شرکت های داخلی است، یک مترجم آفلاین از نوع سخنگو است که می تواند نیاز شما را در خصوص ترجمه آفلاین متون به زبان انگلیسی انجام دهد و علاوه بر آن، امکان تلفظ متون را نیز به زبان انگلیسی به شما بدهد.

البته لزوم استفاده از این برنامه پرداخت هزینه مربوط به آن است. پس از پرداخت هزینه می توانید از امکان ترجمه سخنگو به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسه و سایر زبان ها نیز استفاده کنید و متناسب با نیاز خود امکان استفاده از بخش های مختلف برنامه را داشته باشید.
 
مترجم Persian-English Translator
این مترجم نیز از جمله دیگر مترجم های زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس است که قابلیت کار به صورت آفلاین را نیز دارا می باشد.

اما این قابلیت محدود بوده و نمی توان از آن در حالت آفلاین انتظار زیادی داشت. اما عملکرد آن در حالت آنلاین بسیار مناسب بوده و حجم بسیار کمی از ترافیک اینترنت را اشغال می کند.

برای دریافت ترجمه سایر زبان ها، باید از نسخه های دیگری که از این اپلیکیشن ارائه شده است استفاده کنید که در گوگل پلی موجود بوده و قابل دانلود می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.