راجع سیگنال مسنجر چه میدانید؟

Signalیکی از ایمن ترین مسنجر های اندروید میباشد که حفظ حریم خصوصی شما را آسان می کند. به کمک این مسنجر میتوانید برای دوستان خود پیام ، عکس ، فایل و ویدئو ارسال کرده و چت گروهی ایجاد کنید. تماس صوتی رایگان و با کیفیت بالا از دیگر قابلیت های این پیام رسان میباشد.
پنجشنبه، 7 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راجع سیگنال مسنجر چه میدانید؟

سیگنال مسنجر چه امکاناتی دارد؟

اولین و مهمترین ویژگی که با دانلود سیگنال برای کامپیوتر یا هر پلتفرم دیگری بدست خواهید آورد، امنیت فوق العاده بالا در امر پیام رسانی می باشد. سیگنال مسنجر تمامی ارتباطات بین طرفین را به صورت رمز شده و End to End برقرار می کند. این نوع رمزنگاری که به رمزنگاری سرتاسر نیز معروف می باشد، سبب می شود که داده ها، در سمت فرستنده رمز شده و به گیرنده ارسال شود.

در سمت گیرنده نیز، داده ها با یک کلید مشترک، از رمز خارج شده و خوانده خواهد شد. نکته ای که در این نوع رمزنگاری وجود دارد، این است که حتی سرورهای سیگنال نیز، به متن پیام دسترسی نداشته و فقط مسئولیت انتقال پیام ها را بر عهده دارند. این بدان معنی است که تنها دستگاه گیرنده و دستگاه فرستنده از متن پیام آگاهی دارند و هیچ طرف سومی، حتی با دسترسی مستقیم به سرورهای اصلی سیگنال، نمی تواند به متن پیام ها دسترسی داشته باشد و تنها چیزی که شاید بدست آورد، صرفا یک پیام رمز شده و غیر قابل خواندن است.

با احتساب این مورد می توان گفت که سیگنال حتی از تلگرام و واتس اپ نیز امن تر بوده و قابل اعتمادتر نیز می باشد. از طرف دیگر نیز با دانلود سیگنال برای کامپیوتر یا اندروید و ios ، شما علاوه بر توانایی ارسال و دریافت پیام های رمزنگاری شده، توانایی برقراری تماس صوتی و تماس تصویری امن را نیز خواهید داشت. در این پیام رسان، تماس های صوتی و تصویری نیز به صورت رمزنگاری سرتاسری در آمده و هیچ طرف سومی نمی تواند حتی در صورت شنود مکالمات، به محتوای آن ها پی ببرد.

از دیگر امکاناتی که با دانلود سیگنال برای کامپیوتر بدست خواهید آورد، سرعت بالای پیام رسانی می باشد. این مسنجر قدرتمند، با اینکه تمامی عملیات پیام رسانی را به صورت رمزنگاری و رمزگشایی انجام میدهد که این مورد ممکن است باعث افزایش تایم بازگشایی پیام ها شود، اما از سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان این ویژگی باعث افت سرعت پیام رسانی نشده است.

علاوه بر همه این موارد، سیگنال دارای امکاناتی نظیر توانایی ساخت گروه های چند نفره، کانال های پیام رسانی، ارسال تصاویر و صوت، پشتیباتی از فرمت های فایل مختلف و سایر امکانات پیام رسانی نیز می باشد. سیگنال تا پیش از این فقط برای تلفن های همراه هوشمند در دسترس بود که به تازگی نسخه ویندوز، لینوکس و مک آن نیز ارائه شده است تا همه پلتفرم ها بتوانند با این برنامه کاربردی کار کنند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.