آیا پیام رسان هایک را میتوان هک کرد؟

پیام‌رسان هایک، یک برنامهٔ کاربردی پیام‌رسانی (چت) چندسکویی برای تلفن‌های همراه است. هایک در وای فای، نسل دوم و سوم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌شود. هایک بیش‌از ۳۵ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و جز ۶ برنامه برتر اندروید و آی‌اواس در هند است.
يکشنبه، 10 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا پیام رسان هایک را میتوان هک کرد؟

هک هایک از طریق برنامه Unedrspy

دلیل این که شخصی بخواهد اکانت هایک شخص دیگری هک کند می تواند نگرانی های پدر و مادری باشد که نگران فعالیت های فرزند خود در مسنجر های مختلف هستند و قصد دارند با هک هایک نصب شده در گوشی یا تبلت فرزند خود در جریان پیام هایی که ارسال یا دریافت می کند، قرار بگیرند.

با استفاده از Hike messenger spy tool آندراسپای می توانید علاوه بر قابلیت های جامع و کامل نظارتی بر فعالیت هایی که فرزند شما در مسنجر هایک دارد نیز نظارت داشته باشید.

Underspy یک سرویس دهنده خارجی مشابه برنامه SFP می باشد که از اکثر پیام رسان های مطرح پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از این برنامه نظارت کاملی روی دستگاه فرزند خود داشته باشید و خوشبختانه این وبسایت امکان پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب (ایران) را فراهم کرده است و همچنین پشتیبانان آنلاین آن از طریق گفتگوی آنلاین راهنمای والدین گرامی خواهند بود.
 

امنیت برنامه مسنجر هایک

شوربختانه وضعیت امنیت برنامه مسنجر هایک چیزی برای تعریف و گفتن ندارد چرا که این مسنجر رایج ترین امکانات و قابلیت هایی که مسنجر های ایمن امروزی مانند تلگرام در اختیار کاربران برای افزایش امنیت تبادل پیام قرار می دهد را نیز ندارد.

از جمله این امکانات می توان به کدگذاری End to End اشاره کرد که تقریبا در هر مسنجر معتبری امروزه وجود دارد اما این شیوه رمزگذاری را در برنامه های نمی بینیم.

یکی از قابلیت هایی که شاید بتوان در دسته قابلیت های امنیت کاربران در برنامه هایک به آن اشاره کرد، امکان گذاشتن Pattern یا الگو برای ورود به برنامه است. به این صورت که می توانید دسترسی افراد ناشناس را به برنامه نصب شده محدود کنید.
 

آیا هک هایک امکان پذیر است؟

با توجه به تعریفی که از هک کردن ارائه می شود بنابراین استفاده از کد امنیتی که هایک برای کاربر ارسال می کند تا به این وسیله هویت او را تایید کند امکان ورود به اکانت هایک شما را بدهد را می توان روشی برای Hack Hike دانست.

اما بخوبی روش استفاده از کد امنیتی راه کار همیشگی و پایداری نیست و به ویژه مثلا در پیام رسان تلگرام می بینیم که شخص دیگری که قصد هک تلگرام او را داریم می تواند به سادگی متوجه این جریان شود اما بهترین روش برای هک هایک چیست؟

همان طور که در ابتدا هم اشاره شد بهترین روش برای خواندن پیام های مسنجر هایک استفاده از برنامه Underspy است که بصورت پنهانی امکان نظارت روی دستگاه فرزند شما را فراهم می کند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.