دستور پخت تست فرانسوی کشمش و هل

خوردن صبحانه فواید زیادی برای سلامتی و بهتر بودن شما دارد. خوردن صبحانه سوخت بدن و مغز را تامین می‌کند. بدون صبحانه بدن شما بدون سوخت روز خود را شروع می‌کند و مانند تلاش برای راه انداختن ماشین بدون بنزین است. در مطلب زیر دستور پخت یک صبحانه خوشمزه و مقوی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.
يکشنبه، 22 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دستور پخت تست فرانسوی کشمش و هل

طرز تهیه تُست فرانسوی کشمش و هل

مناسب برای 10 نفر

418 کالری

این دستور کاسرول صبحانه‌ سالم، مقدار زیادی هل دارد بنابراین اگر هل ادویه‌ مورد علاقه‌ی شما نیست، آن را به یک قاشق چایخوری کاهش دهید و ۲ قاشق چایخوری دارچین اضافه کنید.
 
زمان آماده سازی
 15 دقیقه
 
زمان پخت
570 دقیقه
 
مواد لازم
نان غلات کاملنیم کلیوگرم

کشمش ۱ فنجان

تخم‌ مرغ ۸ عدد

شیر کم‌ چرب ۳٫۵ فنجان

کره‌ نصف فنجان

شکر قهوه‌ ای۳ قاشق غذاخوری

هل ۱ قاشق غذاخوری

عصاره‌ وانیل۲ قاشق چایخوری

نمک یک چهارم قاشق چایخوری

پسته‌ خرد شده سه‌ چهارم فنجان
 
مراحل پخت
1.یک ظرف فر ۹ در ۱۳ اینچی را با اسپری روغن بپوشانید.

2.نان و کشمش را در ظرف فر بریزید و بهم بزنید. تخم‌ مرغ‌ ها را در یک کاسه‌ی بزرگ بهم بزنید. شیر، کره، شکر قهوه‌ ای، هل، وانیل و نمک را اضافه کنید و خوب بهم بزنید. آن را روی مخلوط نان بریزید. روی آن پسته بپاشید. یک تکه فویل را با اسپری روغن چرب کنید و روی ظرف فر را با آن بپوشانید.

سمت چرب‌ شده به طرف پایین باشد. یک ظرف فر ۹ در ۱۳ اینچی دیگر را به عنوان وزنه روی آن قرار دهید. آن را حداقل به مدت ۸ ساعت تا ۱ روز در یخچال بگذارید.

3.فر را از قبل تا ۳۵۰ درجه‌ ی فارنهایت گرم کنید. ظرف فر بالایی را بردارید و بگذارید فویل سر جایش بماند. در زمانی که فر در حال گرم شدن است، اجازه دهید ظرف در دمای اتاق بماند.

4.کاسرول را به مدت ۴۵ دقیقه با سر بسته و ۲۰ تا ۲۵ دقیقه‌ دیگر با سر باز در فر قرار دهید تا طلایی شود. قبل از سرو اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند.


منبع: سایت راستینه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.