معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند

امروزه کسب و کارهای خانگی رونق فراوانی پیدا کرده اند. به طوری که حتی افرادی که شغل ثابتی دارند نیز باز هم علاقمندند که کسب و کار خانگی خود را داشته باشند. یکی از بسترهای بسیار خوب برای معرفی کسب و کارهای خانگی و رونق آن ها، اینستاگرام است. تمامی افراد می توانند در اینستاگرام کسب و کار خانگی خود را داشته باشند و به راحتی زمینه پیشرفت و موفقیت آن را فراهم کنند و درآمد بالایی نیز به دست بیاورند. در این جا 20 کسب و کار خانگی را به شما معرفی می کنیم که از طریق اینستاگرام می توان محصولات خود را در آن فروخت.
شنبه، 14 تير 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند

 20 کسب و کار خانگی در اینستاگرام

کسب و کارهای خانگی همیشه جذابیت خاصی داشته اند. اینکه بتوانید هنر و ایده خودتان را خلق کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید، اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. در زیر 20 کسب و کار خانگی که می توانید از طریق آن به درآمد بالایی برسید را معرفی می کنیم:

معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند
 
1.آشپزی در اینستاگرام
اینستاگرام مکانی برای نشان دادن مهارت‌های آشپزی شماست. به خصوص اگر چیزهایی مانند کوکی‌ها و یا تزئین‌های خلاقانه  را ارائه دهید. به مرور زمان این کار باعث می‌شود که از جانب مخاطبان خود سفارشاتی را به دست بیاورید. (1)
 
2.تهیه کیک و شیرینی خانگی در اینستاگرام
در صورتی که در زمینه تهیه کیک و شیرینی مهارت دارید، می توانید با ارائه تزئینات خلاقانه و اشتراک گذاری عکس کارهای خود، مشتریان زیادی را جذب کنید. خلاقیت و کیفیت کار باید به نوعی باشد که شما را متمایز کند. (1)
 
3.تزئینات دکوری دست ساز
تولید مجسمه های زیبا و یا کارهای چوبی تزئینی، ایده بسیار خوبی برای کسب درآمد است و همواره مشتری‌های خود را دارد.(1)

معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند
 
4.ساخت بدلیجات و زیورآلات در اینستاگرام
بدلیجات برای خانم‌ها همیشه جذاب بوده و هست. شما می توانید بدلیجات دست ساز خود و یا سایر زیورالات که به صورت خانگی تولیده کرده اید را در اینستاگرام به نمایش بگذارید و مشتریان زیادی به دست بیاورید.(2)
 
5.خطاطی در اینستاگرام
در صورتی که خطاط هستید یا خط خوبی دارید، می توانید نمونه کارهای خود را در اینستاگرام قرار دهید و برای کارهای منحصر به فرد مانند تابلوهای خطاطی و یا کارت‌های دعوت،  نوشتن شعر و..را سفارش بگیرید و کسب درآمد کنید.(2)
 
6.طراحی دوخت در اینستاگرام
اگر در خیاطی مهارت دارید و یا به صورت سنتی تنها برای اطرافیانتان که شما را می شناسند کار می کنید، با استفاده از اینستاگرام می توانید مدل هایی که طراحی کرده و یا دوخته اید را به اشتراک بگذارید و از این طریق سفارش‌های زیادی از جاهای مختلف بگیرید و با کمک پست برای مشتریان خود ارسال کنید.
 
7.بافتنی در اینستاگرام
کارهای بافتنی جزء مشاغل خانگی جذابی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و نیاز به ابزار و وسایل خاص و گران ندارد. افراد می توانند به راحتی کارهای بافتنی خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند و از این راه، مشتری جذب کرده و پول به دست بیاورند.
 
8.عروسک سازی در اینستاگرام
عروسک‌های جذاب و زیبا از جنس‌های مختلف مانند نمد، پارچه‌ای و یا بافتنی  و حتی گچی همیشه خواهان‌های خاص خود را دارند؛ می توانید آن‌ها را بسازید را در اینستاگرام به نمایش بگذارید و از آن پول خوبی به دست بیاورید.

معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند
 
9.فروش تراریوم در اینستاگرام
 از طریق آموزش‌های اینترنتی می توان نحوه ساخت تراریوم را یاد گرفت و تراریوم‌های زیبایی تولید کرد و از طریق یک پیج اینستاگرامی آن را به فروش رسانید.(2)
 
10.بلاگر سفر در اینستاگرام
می توانید علاوه بر سفر کردن، با هتل‌ها و یا خطوط هوایی و تورهای گردشگری همکاری کنید و هنگام اشتراک گذاری عکس‌های سفر خود، خدمات آن‌ها را نیز تبلیغ کنید. (2)
 
11.عکاس محصولات در اینستاگرام
می توان خدماتی را ارائه داد که در آن برای مشاغل تجارت الکترونیک، عکس‌های جذاب و با کیفیت ارائه داد. تا آن‌ها بتوانند در وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند و برای این کار هزینه پرداخت کنند.(2)
 
12.عکاس پرتره در اینستاگرام
می توان از اینستاگرام برای ارائه نمونه کارهای عکاسی پرتره به مخاطبان استفاده کرد. این راهی است برای برقراری ارتباط با مشتریان و نمایش کیفیت کارها و خدمات به مشتریان و جلب آن‌ها که در نهایت باعث کسب درآمد خوبی خواهد شد.(3)
 
13.فروش محصولات چاپی در اینستاگرام
تصاویر منحصر به فردی خلق کنید و آن‌ها را روی محصولات دیگر مانند لیوان، تی شرت و غیره چاپ کنید. حتی می توانید از افراد بخواهید که عکس دلخواه خودشان را برایتان بفرستند و آن را بر روی لیوان و تی شرت و یا مگنت‌های قابل اتصال بر روی یخچال و غیره چاپ کنید. سپس از اینستاگرام برای معرفی و جلب بیشتر مشتری استفاده کنید. (3)
 
14.کسب و کار آموزشی در اینستاگرام
اگر در زمینه خاصی تخصص دارید به راحتی می توانید از طریق اینستاگرام آن را به سایرین آموزش دهید و از این طریق برای خود کسب درآمد کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه نرم افزارهای خاصی مانند فتوشاپ، اکسل و غیره تخصص دارید، یا زبان خارجی مسلط هستید،  می توانید آموزش ها را در قالب فایل صوتی، ویدیو‌های کوتاه و غیره آماده کنید و در معرض دید سایر افراد قرار دهید. ابتدا آموزش‌ها را رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهید و پس از مدتی برای برخی از آموزش‌های خود مبلغی تعیین کنید.(3)

معرفی 20 کسب و کار خانگی که از طریق اینستاگرام محصولات خود را می‌فروشند
 
15.بازاریاب اینترنتی در اینستاگرام
بازاریابی یکی از شغل هایی است که تمامی مشاغل برای معرفی کسب و کار خود به آن نیاز دارند و امروزه از شکل سنتی خود فاصله گرفته است. شما می توانید با معرفی و تبلیغ محصولات دیگران، از صاحب پیج اینستاگرامی پورسانت دریافت کنید.(4)
 
16.اینفلوئنسر در اینستاگرام
یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام این است که به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. اینفلوئنسر کسی است که توانسته است افرادی را به عنوان دنبال کننده جذب کند و آن ها نظرات و به کارشناسی‌های او اعتماد می کنند. در واقع او یک فرد اثر گذار است. بنابراین برای اینکه به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید ابتدا باید مخاطبانی را به خود جلب کنید و پس از مدتی محتوای مربوط به خدمات یا محصولات خود را به اشتراک بگذارید.(3) و (4)
 
17.بازاریابی وابسته در اینستاگرام
اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و به همین ترتیب فرصت خوبی برای فروش محصولات شما فراهم می کند. اگر به سایت هایی مانند تجاری معروف سر بزنید؛ می توانید در آن جا یک بازاریاب وابسته شوید. به این صورت که می توانید 10 تا 76 درصد کمیسیون برای هر فروشی که از طریق لینک شما انجام می گیرد، به دست بیاورید. (5)
 
18.قرار دادن محصولات و پست‌های پشتیبانی شده
در صورتی که در صفحه اینستاگرام خود دنبال کننده های زیادی دارید، می توانید فروش محصولات پشتیبانی شده را در صفحه خود شروع کنید و کسب درآمد نمایید. این کار را می توانید به صورت ایجاد پست با هدف تبلیغ برند مورد نظر و در نهایت فروش بیشتر آن محصول انجام دهید.(5)
 
19.فروش شال و روسری در اینستاگرام
اگر به صورت خانگی شال و یا روسری دست دوز تولید می‌ کنید، اینستاگرام جای مناسبی است که می توانید بیشترین فروش را به دست بیاورید. اگر آن را به صورتی که ترکیب رنگی هماهنگی با سایر لباس‌ها دارد را به نمایش بگذارید که  برای مخاطب جذاب‌تر می‌شود.
 
20.فروش صنایع دستی شهرتان
برخی از صنایع دستی مانند میناکاری، فیروزه کوبی و غیره جزء کارهای زیبایی است که شاید دنبال کننده‌های شما باید حتما به شهر شما سفر کنند تا بتوانند آن را خریداری کنند. اما شما می توانید صنایع دستی شهر خودتان را در اینستاگرام با قیمت مناسب تر به فروش برسانید و سود خوبی به دست بیاورید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای کسب و کار خانگی هستند. اما هنوز آن را به صورت سنتی اداره می کنند. بهتر است هر چه زودتر در روند کار و فروش خود تغییر ایجاد کنید و از اینستاگرام برای معرفی و فروش محصول خود استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و سود بیشتری هم به دست بیاورید.

پی نوشتها
1- www.smallbiztrends.com
2-www.dreamshala.com
3-www.impactbnd.com
4-www.pinterest.com
5-www.business.instagram.com


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما