معاملات روزانه در مقابل معاملات نوسانی

بازار جهانی نسبت به گذشته بسیار دسترسی به آن آسان تر شده است. با کمک مناسب و درست از نرم افزارwebtrader  و کارگزار ، می توانید ارز ، سهام و مشتقات را تجارت کنید.
شنبه، 30 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
معاملات روزانه در مقابل معاملات نوسانی
بازار جهانی از گذشته قابل دسترسی تر است. با کمک صحیح نرم افزارwebtrader  و کارگزار ، می توانید ارز ، سهام و مشتقات را تجارت کنید. برخی از مردم تجارتهای یک روزه را  دوست دارند. برخی دیگر مواضع خود را برای روزها پشت سر هم باز نگه می دارند - بعضی اوقات ، ماه ها.

انتخاب سبک سرمایه گذاری به اهداف ، ترجیحات و بودجه موجود شما بستگی دارد. در اینجا یک مقایسه اساسی وجود دارد. توجه به این نکته مهم است که معاملات روزانه و نوسانات هر دو مزایای خاصی دارند. ممکن است یکی بهتر از دیگری تلقی نشود.

برخی از معامله گران بسته به وضعیت بازار از الگوهای رفتاری متفاوتی استفاده می کنند. پتانسیل سود بسیار متفاوت است. در هر حالت ، به ترکیبی از سه عامل بستگی دارد. اینها هستند:
 
  • * نسبت برنده ،
  • * نسبت سود به ریسک ،
  • * تعداد معاملات .

حداقل سپرده پذیرفته شده

گذشته از سبک ، این بستگی به دارایی دارد. هر دو استراتژی روز و نوسان ممکن است برای معاملات فارکس ، سهام یا قراردادهای آتی استفاده شوند. در برخی از کشورها ، معاملات روزانه در بورس کالا حداقل به ۲۵۰۰۰ دلار به مانده نیاز دارد. برای معاملات نوسان ، حداقل میزان نیاز متوسطی است - ۱۰۰۰۰ دلار. موارد دیگر ممکن است شامل :

* معاملات روز ارز: بدون حداقل قانونی ، تراز پیشنهادی ۵۰۰ دلار؛
* معاملات نوسان ارز: حداقل ۱۵۰۰ دلار؛
* تجارت روز آینده: بسته به قرارداد ، حداقل ۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰  دلار؛
* تجارت در نوسانات معاملات آتی: حداقل ۱۰۰۰۰ دلار بسته به حاشیه.
باشند .


پتانسیل سود (روز)

در معاملات سریعتر - بازده سریعتر می شود. مثالهای زیر برای شخصی که از یک بستر تجاری معمولی آنلاین استفاده می کند ، آورده شده است. همچنین:
نسبت سود به ریسک 2: 1 را حفظ کنید ،
ریسک 0.5 از سرمایه در هر معامله .

در صورت ضرر ، معامله گر باید٪ ۰.۵ را به خود اختصاص دهد. با این وجود ، سود معامله را دو برابر بیشتر می کند - ۱٪ سود. تصور کنید شش تجارت در روز انجام می شود که نیمی از آنها موفق هستند. این بدان معنی است که سود آنها روزانه ۱.۵٪ (منهای هزینه) است. اگر این استراتژی بیش از ۱۲ ماه ادامه یابد ، سود کل بیش از ۲۰۰٪ خواهد بود. و این شامل ترکیب نمی شود!

البته این توصیف سناریوی ایده آل است. در واقعیت ممکن است حفظ نرخ پیروزی و نسبت سود به ریسک دشوار باشد. علاوه بر این ، در طول سال ، ممکن است سودهای شما توسط شرایط نامطلوب بازار تضعیف شود. خطر همیشه وجود دارد.

معاملات روزانه در مقابل معاملات نوسانی
 

پتانسیل سود (نوسان)

معاملات نوسانات به دلیل طولانی مدت ، سود را به تدریج انباشته می کنند. با این وجود ، معامله هایی را می گیرید که سود یا زیان بزرگی را به سرعت به همراه دارند. بیایید به یک معامله گر فرضی نگاه کنیم که به همان نسبت پاداش-خطر پایبند است. هر تجارت ، مانند مثال قبلی ، 0.5٪ از مانده خود را در معرض خطر قرار می دهد. یک هدف خوب بدست آوردن موقعیت های موفق ، کسب 1-2٪ است.

در مرحله بعد ، تصور کنید معاملات برنده آنها 1.5٪ را به ارمغان می آورد ، در حالی که شکست ها 0.5٪ از بودجه شما را می خورند. با شش تجارت در هر ماه و نسبت سود 50٪ ، چقدر ممکن است آنها را ایجاد کنند؟ اگر 3٪ در ماه (منهای هزینه) جالب به نظر برسد ، 36٪ بازده سالانه تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. با این حال ، این مقایسه در مقایسه با آنچه معامله گر روز می توانست باشد!
 

محدودیت های زمانی مختلف

برای معامله گران روز ، این فعالیت اغلب به یک کار تمام وقت تبدیل می شود. سود تا حد زیادی توسط تحرکات  قیمت دوم تعیین می شود. بنابراین ، نیاز دارد:
1-2 ساعت تجزیه و تحلیل نمودار ،
2-3 ساعت تجارت فعال.

عامل دیگر ساعت رسمی بازار است. به عنوان مثال ، بورس اوراق بهادار می تواند از 9:30 صبح تا 4:00 EST باز باشد. این در شرایطی است که معاملات روز مؤثر است ، زیرا حجم قابل توجهی در دسترس است.

معاملات نوسانات به زمان کمتری نیاز دارد و ممکن است در هر ساعت انجام شود. به طور متوسط برای مرور نمودارها و مدیریت موقعیت های خود به طور میانگین به 45 دقیقه شب نیاز دارید. علاوه بر این ، برخی از شبها ممکن است در کل رد شوند.

به تجار معاملاتی با طولانی ترین شرایط - هفته ها و ماه ها فکر کنید. برای آنها ، کافی است معاملات جدید را پیدا کنید و هفتگی به روز کنید. یک ساعت در هفته حتی از یک ساعت در هر شب تقاضای کمتری دارد. به روز رسانی ممکن است گاه به گاه انجام شود. سرانجام ، آنها حتی ممکن است بعد از بسته شدن بازار برای روز ، مواضع خود را باز کنند.


مقالات مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.