بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام

امروزه استوری در اینستاگرام ابزاری بسیار مهم است؛ در واقع مکانی برای نشان دادن شخصیت واقعی شما و محلی برای تقویت تعامل است. بنابراین بهتر است به آخرین رویه‌های ساخت استوری در اینستاگرام نیز توجه کنید.
سه‌شنبه، 4 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: کیمیا صادقی گرمارودی
موارد بیشتر برای شما
بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام
یکی از معروف ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ساخت استوریه
دارای بیش از هزار تمپلیت اماده و گوناگون

Story Art

دارای فونت های متنوع
ابزار های گوناگون برای ایجاد متون جذاب
دارای فیلتر های گوناگون برای تمامی سلیقه ها

Vimage

دارای افکت های جذاب و زنده

Vsco

نمایش عکس ،قبل و بعد ادیت
تنظیم روشنی و تاریکی تصویر

Mojo

دسته بندی قالب ها و دسترسی راحت به تمپلیت
دارای استایل های مختلف برای استوری خروجی با کیفیت بالا

Unfold

دارای ۵ فونت زیبا و باحال
خروجی با کیفیت بالا
ساخت تصاویر و ویدیو حرفه ای

story swag

نوشتن انواع متون و نقل قول ها بر روی تصاویر

مجموعه ای از استایل های آماده برای افزایش جذابیت هر تصویر

دسترسی به هزاران تصویر زمینه ی با کیفیت

فونت های مختلف و گوناگون برای انواع سلیقه ها

Unfold : برنامه ای برای ساخت کلاژهای کوچک و تمیز

Canva : برنامه ای برای طراحی گرافیکی آسان

Adobe Spark Post : برنامه ای با طراحی پس زمینه عالی

InShot : برنامه ای قدرتمند برای ساخت استوری تبلیغاتی و تجاری

Snapseed : برنامه ای کاملا کاربردی برای ساخت استوری اینستا

Microsoft Hyperlapse : برنامه ای برای ساخت ویدیوهای تایم لپس در استوری اینستاگرام

Story Luxe : برنامه ای برای ایجاد کلاژهای زیبا و خلاقانه

StoryArt : یک گام جلوتر

Instasize : برنامه ای چند منظوره

8mm : اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای وینتیج

Lifelapse : برنامه حرفه ای ساخت استوری

امروزه استوری در اینستاگرام ابزاری بسیار مهم است؛ در واقع مکانی برای نشان دادن شخصیت واقعی شما و محلی برای تقویت تعامل است. بنابراین بهتر است به آخرین رویه‌های ساخت استوری در اینستاگرام نیز توجه کنید. همانطور که می‌دانید تعداد برنامه ساخت استوری اینستا بسیار زیاد است که در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برنامه های ساخت استوری حرفه ای در اینستاگرام آشنا کنیم. شاید در مورد برخی از آنها قبلا شنیده باشید، اما بدون شک موارد جدید دیگری نیز پیدا خواهید کرد.

صرفا ساخت استوری در اینستا کافی نیست؛ بلکه نیازمند زمان، انرژی و خلاقیت است که می‌تواند توسط یک ابزار مناسب در یک اپلیکیشن ساخت استوری حاصل شود. در حال حاضر تعداد زیادی برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام در بازار وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که بازدید اینستاگرام خود را بالا ببرید، در اینجا برخی از بهترین برنامه های ساخت استوری اینستاگرام و طریقه ساخت استوری در اینستاگرام را برای شما آورده‌ایم.

Unfold : برنامه ای برای ساخت کلاژهای کوچک و تمیز

Unfold به شما در طراحی کلاژهای زیبا برای ساخت استوری اینستاگرام کمک می‌کند. شما می‌توانید به کمک قالب‌های رایگان آن به عکس‌های خود ظاهری زیبا و مدرن ببخشید. به کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود متن، تصاویر، فیلم و موارد بیشتر را در یک استوری به اشتراک بگذارید. خوب است بدانید که برخی از طرح‌های کلاژ این برنامه رایگان هستند، در حالی که اگر می‌خواهید کل این مجموعه را دریافت کنید، مجبور به پرداخت برای آن هستید. از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن Unfold می‌توان به برخورداری از 25 قالب رایگان، گزینه‌های متنی پیشرفته از جمله فونت‌های مختلف و سازگاری با استوری کردن ویدیو و عکس اشاره کرد.
 

Canva : برنامه ای برای طراحی گرافیکی آسان

این اپلیکیشن یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین اپ‌های ساخت استوری اینستاگرام است. برای این کار کافی است ویدئوهای خود را بارگذاری کرده و متن، برچسب و آیکون مورد نظر را به آن اضافه کنید. سپس یکی از چندین قالب اولیه را انتخاب و دانلود کنید و این انتهای کار است. خوب است بدانید که Canva از نظر تعداد آیکون‌ها و فونت‌ها بسیار گسترده است و از این نظر می‌تواند مفید باشد. همچنین طراحی گرافیکی را برای تازه واردها آسان می‌کند. از ویژگی‌های کلیدی این اپلیکیشن می‌توان به بیش از 60 هزار قالب متنوع، بالای یک میلیون عکس پس زمینه، ابزارهای طراحی مختلف و فریم‌ها و استیکرهای مختلف اشاره داشت.
 

VSCO : برنامه ساخت استوری با قابلیت ویرایش عکس و ویدیو

هنگامی که از ویرایش عکس سخن به میان می‌آید، VSCO به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ها وارد میدان می‌شود. اما آیا می‌دانید که از این اپ می‌توانید برای ویرایش ویدیوها هم استفاده کنید؟ درست است که ابزارهای ویدیوی این اپلیکیشن مستلزم پرداخت هزینه هستند، اما ارزش آن را دارند. طرح پرداخت شده در VSCO به شما امکان تنظیم روشنایی، کنتراست، دما و مواردی از این قبیل را می‌دهد. به علاوه، این امکان را برایتان فراهم می‌آورد تا فیلترهای عکس مورد علاقه خود را به فیلم‌هایتان اعمال کنید. این بدان معنا است که می‌توانید یک محتوای منحصر به فرد و زیبا بسازید. این اپلیکیشن شامل 10 قابلیت ویرایش از پیش تنظیم شده و بیش از 170 تنظیمات پرداخت درون برنامه‌ای است.

این اپلیکیشن یکی از موفق ترین اپلیکیشن های طراحی در اپ استور هست که بین 4.9 میانگین ستاره از 5 دریافت کرده است. شما لازم نیست حتما یک طراح گرافیکی باشید، با این ابزار براحتی می توانید از هزاران المان برای طراحی استفاده کنید. البته نکته مهم این هست که این اپلیکیشن نیازمند به پرداخت هست، البته جای نگرانی ندارد و هزینه ماهانه 9.9 دلار می باشد که برای چنین اپلیکیشن کاربردی رقم واقعا ناچیزی به حساب می آید.
 

 Stereo

یکی از مسائلی که کاربران اینستاگرام در بخش استوری رو درگیر کرده است بارگذاری ویدیوهای بالای 15 ثانیه است. این اپلیکیشن برای ساخت استوری های جذاب در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهایتان را تا هر چند دقیقه است برای اینستاگرام ویرایش کنید و بصورت مستقیم از طریق همین اپلیکیشن به استوری اینستاگرام تان اضافه کنید و دیگر دغدغه ای برای ویدیو های 15 ثانیه و بیشتر و برش آن نداشته باشید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام

A Design Kit

این اپلیکیشن فوق العاده هم با در اختیار داشتن ابزار براش و طراحی های رنگی به شما کلی ایده خلاقانه می دهد که استوری های بسیار زیبایی خلق کنید. این اپلیکیشن تکسچر های فراوانی دارد که باعث میشود تا استوری های شما هرگز برای مخاطبین تان خسته کننده نباشد.

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام

Inshot

Inshot یکی از اپلیکیشن های محبوب دنیا و به خصوص ایرانی هاست. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید ویدیو ها و تصاویر زیبایی ایجاد کنید و با فونت های گوناگون و استیکر های جذاب و با نمک استوری هایی بی نظیر ایجاد کنید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری در اینستاگرام

نکته پایانی
البته شاید شما ابزارهای بیشتری را بشناسید و این یعنی بازار بزرگ و رقابتی در بین این اپلیکیشن ها وجود دارد. هرگز خودتان را محدود این ابزارها نکنید و به دنبال پیدا کردن ابزارهای جدید باشید تا کارتان را با کیفیت تر و سرعت تولید محتوایتان را بیشتر کند. اگر قصد دارید درباره این موضوع بدانید که با چه ترفند هایی مخاطب اورگانیک برای اینستاگرم تان جذب کنید حتما این مقاله را بخوانید. یادتان باشد که اینستاگرام هر روز تغییراتی دارد و دنیایی از ویژگی ها و ابزارهای مختلف درون خودش دارد که شما با یادگیری و آشنایی درست با این پلتفرم می توانید کارهایی خلاقانه انجام دهید تا مخاطبان جدیدی را جذب صفحه خود نمایید.


منبع: سایت ویرگول
سایت پلازامگ
سایت حقیقی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.