با سه مرکز خرید در محدوده دروس آشنا شوید

این مجموعه توانسته از مدت راه‌اندازی تاکنون به حقوق مشتری‌های خود اهمیت داده و در این راستا حرکت کند
پنجشنبه، 10 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
با سه مرکز خرید در محدوده دروس آشنا شوید
معمولا برای خرید سعی می‌کنیم به سراغ مراکزی برویم که بیشتر نیازهای ما را برطرف می‌کنند. بعضی از مراکز خرید چندان سرپا نیستند و وقتی به آن‌ها مراجعه می‌کنیم بعد از مدتی، با دست خالی بازمی‌گردیم. در این گزارش سعی می‌کنیم سه مرکز خرید که امکان خرید مناسبی را برای شما فراهم می‌کنند، معرفی کنیم. 

مرکز خرید پاسداران؛ قدیمی پرطرفدار

مرکز خرید پاسداران از آن قدیمی‌هایی است که هنوز سرپا و پررونق است. این مجموعه از مغازه‌های فروش لباس زنانه و مانتوفروشی گرفته تا لباس مردانه و لوازم خانه را در برمی‌گیرد. نمی‌توانیم بگوییم که مرکز خرید پاسداران در مقابل غول‌های نوظهور توانسته مانند گذشته رتبهٔ اول بودن خود را حفظ کند، اما می‌توانیم بگوییم که هنوز هم محل رجوع مشتری‌ها است.

بسیاری از مشتری‌ها از گذشته تا کنون به بوتیک‌های این مرکز خرید تعلق خاطر دارند. جالب است بدانید که مغازه‌داران این مرکز خرید نیز توانسته‌اند تا حد زیادی با به روز نگه داشتن خود، جایگاهشان را حفظ کنند. درست است که رتبهٔ مغازه‌های این مجموعه در مقایسه با مراکز خرید بزرگ که دارای فروشگاه زنجیره‌ای هستند، چندان بالا نیست، اما جایگاه جغرافیایی و محله‌ای این مجموعه، هنوز هم آن را سرپا نگه داشته است.

هنوز هم اگر مانتوی زنانه بخواهید، می‌توانید مطمئن باشید که در این مجموعه موفق خواهید شد خرید مناسبی داشته باشید. این مرکز خرید نبش خیابان حجت سوری، واقع در خیابان پاسداران قرار دارد.

مجتمع تجاری خانه سام؛ خانهٔ خود را مجهز کنید

مجتمع تجاری خانهٔ سام، واقع در پاسداران بین بوستان پنجم و ششم قرار دارد. این مرکز خرید، مخصوص خانهٔ شما است. اگر می‌خواهید دستی به سر و روی خانه خود بکشید و با خرید آپارتمان در دروس در این محله سکونت یافته‌اید، می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

 
با سه مرکز خرید در محدوده دروس آشنا شوید

خانه سام محصولات خود را در شش دسته‌بندی اصلی ارائه می‌کند. ظروف غذاخوری، سرویس حمام و خواب، دکوری و تزیینی، کادویی، لوازم برقی و لوازم آشپزی دسته‌بندی‌های اصلی این مجموعه هستند. یکی از ویژگی‌های این مجموعه، فروشگاه اینترنتی آن است. شما با مراجعه به وب‌سایت مجتمع خانه سام، می‌توانید سبد خرید خود را تکمیل کرده و در نهایت از این مجموعه به صورت اینترنتی خرید کنید. این مجموعه توانسته از مدت راه‌اندازی تاکنون به حقوق مشتری‌های خود اهمیت داده و در این راستا حرکت کند.

امکان استفاده از امتیازهای ویژه،‌ تخفیف‌ها و تخصیص هدایا در بخش باشگاه مشتریان، در این مجموعه در نظر گرفته شده است. این مجتمع تجاری که در زمینهٔ خانه فعالیت می‌کند،‌ قادر است در سرعت حمل‌ونقل و کیفیت اجناس نیز گام بزرگی بردارد.

مرکز خرید پریس سنتر؛ یک همه فن حریف

پریس سنتر چندین سال است در محلهٔ دروس افتتاح شده است. این مرکز خرید در خیابان پاسداران، ابتدای خیابان مومن‌نژاد قرار دارد. این مجتمع تجاری از آغاز تاکنون تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته است. ممکن است در محلهٔ دروس هم اقامت نداشته باشید و پریس سنتر را برای گشت‌وگذار و خرید انتخاب کنید. حتی اگر با خرید آپارتمان در میرداماد ساکن هستید، تعلل نکنید و سری به پریس سنتر بزنید.

این مجتمع تجاری نیازهای متنوعی را تامین می‌کند. ممکن است به لوازم منزل نیاز داشته باشید یا کالای ورزشی بخواهید. شاید هم بخواهید طلا و زیورآلات تهیه کنید. پاسخ همهٔ نیازهای شما در این مجموعه وجود دارد. از لباس زیر تا پوشاک زنانه و مردانه در پریس سنتر پیدا می‌شود. کافی است در هر کجای این محدوده که هستید، خود را به پریس سنتر در محدودهٔ دروس پاسداران برسانید. بدون شک از خرید خود راضی بوده و به این مجتمع تجاری باز خواهید گشت.
 

جمع‌بندی

محلهٔ دروس پاسداران شاید به ظاهر متجمع‌های تجاری غول‌پیکر ندارد،‌ اما توانسته مجتمع‌های تجاری جدید و مراکز خرید قدیمی خود را حفظ کند. مشتری‌های قدیمی مرکز خرید پاسداران هنوز که هنوز است، به این مجموعه وفادارند. در عین حال، مجموعهٔ تخصصی خانه سام به شما امکان خرید تخصصی لوازم خانه را می‌دهد. از کالای خواب تا لوازم برقی خانه را در این مجموعه پیدا می‌کنید.

اگر به یک مرکز خرید آرام و مجهز علاقه‌مند هستید، ما به شما پریس سنتر را پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه تنوع مناسبی دارد که خرید در آن کار سختی نیست. نیازهای متفاوت شما را رفع می‌کند و می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید جدید در این محدوده به آن اشاره کنیم. در محدودهٔ پاسداران و دروس علاوه بر وجود این مراکز خرید،‌ بوتیک‌های قدیمی در حاشیه خیابان خودنمایی می‌کنند.

این مغازه‌ها برای بسیاری از مشتری‌ها، محل رجوع و خرید هستند. با این حال، مراکز خرید اصلی چون مرکز خرید احتشامیه و ... در این محله از فضاهای تجاری مشهور و پررونق هستند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.