موسسات برتر برگزار کننده کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در ایران

برای آموزش زبان نیازی به رفت آمد و حضور فیزیکی در کلاس نیست و می توان به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد از دوره های مکالمه زبان انگلیسی استفاده نمود.
شنبه، 10 مهر 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
موسسات برتر برگزار کننده کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در ایران
شاید قبل از شیوع بیماری کرونا به هر فردی در هر جای دنیا که به دنبال یادگیری یک زبان دیگر بود اگر کلاس های آنلاین پیشنهاد میشد به طور حتم جواب اکثر این افراد به این کلاس ها "نه" بود. ولی شیوع بیماری کرونا در کنار تمام صدمات جبران ناپذیری که برای تمامی افراد در سراسر دنیا به وجود آورد یک حسن داشت و آن هم این بود که به همگان ثابت کرد برای یادگیری و آموزش نیازی به رفت آمد و حضور فیزیکی در کلاس نیست و می توان به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد از دوره های مکالمه زبان انگلیسی استفاده نمود.
 
البته آموزش آنلاین در کشورهای توسعه یافته قبل از دوران بیماری کرونا نیز رایج بود و کم و بیش از آن استقبال می شد ولی با شیوع این بیماری استقبال از آن دو چندان گردید.

ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود و تقریبا کمتر کسی قبل از شیوع این بیماری به دنبال یادگیری به وسیله کلاس های آنلاین بود ولی از اوایل سال 1399، رفته رفته استقبال از کلاس های آنلاین زبان بیشتر و بیشتر شد البته طبق آمارهای رسمی و غیر رسمی با شیوع بیماری کرونا موسسات آموزش زبان بسیاری بودند که ورشکسته شدند و تقریبا بیش از نیمی از موسسات آموزش زبان انگلیسی با شیوع بیماری بسته شدند ولی با این وجود بودند موسساتی که این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و توانستند به موفقیت های زیادی دست یابند.

برگزاری موفق کلاس های آنلاین زبان نیازمند داشتن شرایط و زیر ساخت های مختلفی میباشد که از جمله مهم ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 
  • دارا بودن یک CRM و ERP قوی و جامع
  • دارا بودن تیم توانمند IT  در موسسه
  • مجهز بودن به سرورهای قوی و اختصاصی
  • دارا بودن اساتیدی توانمند و مسلط به حیطه آموزش آنلاین
  • دارا بودن LMS جامع و قوی جهت برگزاری کلاس های آنلاین
  • دارا بودن سیلابس و طرح در مدون، علمی و دقیق برای کلاس آنلاین
حال آنکه با عمده ویژگی های اصلی آشنا شدیم اقدام به معرفی موسساتی می نماییم که توانسته اند در آموزش آنلاین زبان انگلیسی طی دوسال اخیر موفق عمل نمایند.

 
موسسات برتر برگزار کننده کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در ایران
 

1-موسسه زبان ایران اروپا

با تحقیقاتی که به عمل آوردیم این موسسه در صدر جدول برگزاری کلاس های آنلاین ما قرار گرفت. این موسسه قبل از شیوع بیماری کرونا نیز در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای دانشجویان دیگر شهر ها و کشور ها فعال بوده و ظاهرا اولین موسسه ای می باشد که در بحث آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت خود را در کشور آغاز نموده است و با اطلاعاتی که از سایت موسسه و تحقیقات همکاران ما کسب شده اکنون این موسسه دارای بالغ بر 20 هزار زبان آموز از سراسر دنیا میباشد و در حال حاضر بهترین آموزشگاه زبان آنلاین میباشد.

 
موسسات برتر برگزار کننده کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در ایران


چیزی که بیش از همه توجه ما را به موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا جلب کرد این بود که تقریبا 30 درصد از دانشجویان این موسسه خارج از ایران هستند و این مجموعه توانسته کیفیتی ارائه دهد که در سطح بین المللی مورد قبول واقع شود. دلیل این موفقیت نیز استفاده از پلتفرم اختصاصی آموزشی بسیار قوی، اساتید بین المللی و خبره، داشتن سرورهای قوی در داخل و خارج از کشور و.... می باشد.
 
  1. موسسه زبان سفیر:

موسسه زبان سفیر نیز از آن دسته از موسساتی میباشد که دوره های آنلاین زبان انگلیسی را تحت عنوان سایبرتاک برگزار می نماید. طبق تحقیقات که به عمل آمده دوره های آنلاین این موسسه تلفیقی از جلسات آنلاین و آفلاین میباشد. این موسسه نیز دارای جامعه آماری بالایی از دانشجویان در سراسر کشور به صورت آنلاین میباشد.

از جمله دلایل موفقیت این موسسه در برگزاری کلاس های آنلاین داشتن سرورهای قوی، اساتید خبره و سیلابس مدون و ... میباشد که توانسته نظر زبان آموزان را از سراسر کشور به خود جلب نماید.
 
شایان ذکر است سفیر نیز پلتفرم اختصاصی خود را داراست که منحصرا توسط تیم IT خود موسسه طراحی شده است.
 
  1. موسسه زبان آفرینش

این موسسه نیز یکی از موسسات موفق در زمینه برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی میباشد که منحصرا در زمینه آیلتس مشغول به کار میباشد. این موسسه نیز مانند دو موسسه بالا دارای یک پلتفرم اختصاصی قوی، سرورهای قدرتمند، اساتید مجرب در زمینه تدریس IELTS و... میباشد که باعث شده رضایت بالای شرکت کنندگان در دوره ها را به همراه داشته باشد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.