دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی

اگر شما نیز علاقمند به تماشای فیلم عاشقانه و رمانیتک هستید اما واقعا نمیدانید چه فیلم هایی ببینید، و بین تمام فیلم های عاشقانه برترین را میخواهید ما آنرا با دوبله فارسی به شما معرفی میکنیم
چهارشنبه، 20 بهمن 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی
تعداد تولیدات رومنس یا همان عاشقانه بسیار زیاد است اما شاید همه ی آنها برای دیدن مناسب نباشند در واقع وقت ما کفاف دیدن همه آنها و شناسایی بهترین آنها را ندارد.

اگر شما نیز علاقمند به تماشای فیلم عاشقانه و رمانیتک هستید اما واقعا نمیدانید چه فیلم هایی ببینید همراه ما باشید با معرفی چند فیلم خارجی عاشقانه که از بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک دنیا محسوب میشن، همراه رسانه نیکی دیلی مرجع دانلود فیلم خارجی باشید.

معرفی بهترین فیلم های خارجی


دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی
1- او(her)
فیلم سینمایی او (Her) فیلمی درام، عاشقانه و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا به کارگردانی اسپایک جونز است که توسط کمپانی Annapurna Pictures منتشر شد. نویسندگی این فیلم را نیز اسپایک جونز برعهده داشته و بازیگرانی چون واکین فینیکس، لین آدرینا فریدمن، گیب گومز، کریس پرت، ایمی آدامز، رونی مارا، اولیویا وایلد، اسکارلت جوهانسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم برای اولین بار در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی در جشنواره فیلم New York Film Festival به نمایش عموم مردم درآمده است.

ماجرای فیلم در سال ۲۰۲۵ رخ می‌ دهد. تئودور توامبلی (واکین فینیکس) که مردی درون‌گرا و منزوی است، در شرکتی کار می‌کند که نامه‌های زیبا و عاطفی برای متقاضی‌هایی که خود قادر به نگارش چنین نامه‌هایی نیستند، می‌نویسد. او زیاد خوشحال نیست چون در آستانه طلاق از همسرش کاترین (رونی مارا)، زنی که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند، قرار دارد.

تئودور نرم‌افزاری گویا دارای هوش مصنوعی خریداری می‌کند، نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده تا با صاحب خود تطابق پیدا کرده و به روز شود. تئودور صدای زنانه را برای نرم‌افزار انتخاب می‌کند و نرم‌افزار (اسکارلت جوهانسون) خود را سامانتا معرفی می‌کند.

2- لالا لند(LA LA LAND)

 
دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی


LA LA LAND فیلمی آمریکایی در ژانر موزیکال رمانتیک به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. رایان گاسلینگ در نقش یک پیانیست جاز و اما استون در نقش هنرپیشه‌ای آرزومند که عاشق یکدیگر می‌شوند، ستارگان اصلی فیلم هستند. داستان فیلم در زمان حال و در شهر لس آنجلس رخ می‌ دهد.

لا لا لند با تحسین جهانی همراه شد. منتقدان، نویسندگی و کارگردانی شزل، بازی رایان گاسلینگ و اما استون، موسیقی جاستین هورویتز، سکانس‌های موزیکال و فیلم‌برداری فیلم را ستودند. لا لا لند در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار در ۱۴ رشته نامزد جایزه شد و رکورد شکست.

پیش از این، فقط دو فیلم همه‌چیز درباره ایو و تایتانیک به این رکورد دست پیدا کرده بودند. فیلم شش جایزه اسکار برد: بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین فیلم‌برداری، بهترین موسیقی متن، بهترین طراحی صحنه و بهترین ترانه (شهر ستاره‌ها). لا لا لند در هفتاد و چهارمین مراسم گلدن گلوب نیز در هفت رشته نامزد دریافت جایزه بود که توانست همه آن‌ها را بدست بیاورد و تبدیل به موفق‌ترین فیلم در تاریخ جوایز گلدن گلوب شود.

داستان در زمان حال و در لس آنجلس می‌گذرد. میا، دختری جوان و مشتاقِ بازیگری است که در کافی‌شاپ کمپانی برادران وارنر به عنوان باریستا مشغول به کار است و در فاصله‌های زمانی آزمون‌های بازیگری خود به بازیگرهای هالیوود قهوه لاته می‌دهد.

سباستین نیز نوازنده پیانوی جاز است که فعلاً با نواختن موسیقی در کافه‌های دلگیر سرمی‌کند و از طرف خواهرش لورا تحت فشار برای ازدواج قرار گرفته‌ است. این فیلم مهیج و رمانتیک را میتوانید با دوبله فارسی از نیکی دیلی دریافت کنید.
 
دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی
 

3- من پیش از تو(Me Before You)

فیلم سینمایی من پیش از تو (Me Before You) فیلمی درام و عاشقانه محصول سال ۲۰۱۶ کشور انگلستان و آمریکا به کارگردانی تیا شاروک است که توسط کمپانی Indie Rights Movies منتشر شد.

نویسندگی این فیلم را جوجو مویز برعهده داشته و بازیگرانی چون امیلیا کلارک، سام کلافلین، ونسا کربی، آیلین دانوودی، پابلو ریبولد، گابریل داونی، هنری چارلز، سامانتا اسپیرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. جالب است بدانید این فیلم براساس رمانی معروف به همین نام نوشته جوجو مویز ساخته شده است. همچنین این فیلم برای اولین بار در ۳ ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم مردم درآمده است.

دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی
 

4- دفترچه خاطراتThe Notebook

دفترچه یا دفترچه خاطرات (The Notebook) فیلمی است از نیک کاساوتیس محصول آمریکا است که در سال ۲۰۰۴ از روی رمانی به همین نام نوشته نیکلاس اسپارکس ساخته شد. از بازیگران این فیلم می‌ توان به رایان گاسلینگ و ریچل مک‌ آدامز اشاره کرد. خلاصه داستان الی (ریچل مک‌آدامز) که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته، با نوآ (رایان گاسلینگ) آشنا و عاشق همدیگر می‌شوند.

اما مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و با در فشار گذاشتن پدر خانواده سعی در از بین بردن رابطه الی و نوآ دارد. پس از پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت الی به شهر، نوآ شروع به فرستادن نامه به او می‌کند اما با جلوگیری مادر الی از رسیدن نامه‌های نوآ به او، کم‌کم خاطره عشق آن دو کمرنگ می‌شود.

پس از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم، نوا داوطلبانه به جبهه می‌رود و الی به پرستاری از سربازان می‌پردازد. الی با سربازی زخمی به نام لون هوموند آشنا و عاشق او می‌شود. خانواده او نیز به ازدواج آن دو رضایت دارند، چون لون جوانی ثروتمند است. اما چند روز مانده به ازدواج آن دو، الی عکسی از نوا در روزنامه می‌بیند، الی به دیدن نوا می‌رود و متوجه می‌شود نوا در تمام این سال‌ها عاشق او مانده‌ است.

5- دفترچه امیدبخش(Silver Linings Playbook)

 
دانلود بهترین فیلم های عاشقانه خارجی با دوبله فارسی

دفترچه امیدبخش (Silver Linings Playbook) فیلم درام، کمدی و عاشقانه‌ٔ آمریکایی به کارگردانی دیوید او. راسل است. فیلمنامه این اثر نوشته خود راسل برگرفته از رمانی با همین نام از متیو کوئیک می‌باشد. بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

پاتریزیو سولیتانو (بردلی کوپر) پس از آنکه توسط مادرش از آسایشگاه روانی (دارای بیماری دوقطبی) به خانه باز می‌گردد، تصمیم می‌گیرد که سبک زندگی خود را عوض کرده و گذشته‌ها را فراموش کند. او که به خاطر حمله به همکارشان در مدرسه که در خانه‌اش با همسر او مشغول عشق‌بازی بود، به آسایشگاه روانی منتقل شده‌بود، پس از بازگشت تلاش می کند که همسرش را دوباره بدست آورد.

در این بین او با خواهر دوست همسرش، تیفانی (جنیفر لاورنس) روبه‌رو می‌شود که به تازگی شوهر خود را در یک حادثه از دست داده‌است. در این بین رابطه‌ای دوستانه میان این دو بر قرار می‌شود و تیفانی سعی می کند به پاتریزیو نزدیک شود تا به کمک او بتواند در مسابقه رقص باله شرکت کند.این فیلم برنده گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن در فیلم‌ های کمدی برای جنیفر لارنس و کاندیدای گلدن گلوب برای بهترین فیلم کمدی از افتخارات این فیلم جذاب است.

ورود به آرشیو کامل : دانلود فیلم های عاشقانه



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.