مسأله فلسطين در صدر مسائل دنياي اسلام

مسأله ي فلسطين هم چنان در صدر مسائل دنياي اسلام است. يک نگاه به ملت فلسطين کنيم، يک نگاه به اشغالگران ستمگر و ددمنشِ فلسطين. ملت فلسطين در سختي به سر مي برد؛ خانه هاي مردم را ويران مي کنند؛ مزارع و باغات مردم را از بين مي برند؛ امکان کار را از جوانان مي گيرند؛ مردان کارآمد آنها را به زندان مي کشند؛ جمعيت هاي آنها را قتل عام مي کنند و
چهارشنبه، 13 مرداد 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسأله فلسطين در صدر مسائل دنياي اسلام
مسأله فلسطين در صدر مسائل دنياي اسلام
مسأله فلسطين در صدر مسائل دنياي اسلام






مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می فرمایند:

مسأله ي فلسطين هم چنان در صدر مسائل دنياي اسلام است. يک نگاه به ملت فلسطين کنيم، يک نگاه به اشغالگران ستمگر و ددمنشِ فلسطين. ملت فلسطين در سختي به سر مي برد؛ خانه هاي مردم را ويران مي کنند؛ مزارع و باغات مردم را از بين مي برند؛ امکان کار را از جوانان مي گيرند؛ مردان کارآمد آنها را به زندان مي کشند؛ جمعيت هاي آنها را قتل عام مي کنند و حتي کودکان آنها را هم از دم تيغ ظلم خود مي گذرانند.امروز با ملت فلسطين در سرزمين اش کاري صورت مي گيرد که در تاريخ ملتها کم سابقه است.
ملتِ مظلوم، بيکس و محاصره شده ي فلسطين با تمام قدرت به برکت نام و پرچم برافراشته ي اسلام از خود دفاع مي کند و در مقابل ستمگران و اشغالگران مي ايستد وايستاده است. ما از طرف همه ي ملت ايران به ملت فلسطين، جوانان، نوجوانان،زنان و مادرانشان؛ آن دلهاي شجاع و مؤمن، سلام مي کنيم و درود مي فرستيم. آنها در اين منطقه در صف مقدم دنياي اسلام در مقابل دشمنان و متجاوزان با جان و عزيزان و همه ي وجودشان ايستاده اند.

مسأله فلسطين در صدر مسائل دنياي اسلام

بن بست آمريکا و اسرائيل در فلسطين

و اما نگاه به اشغالگران؛ صهيونيستهاي غاصب و پشتيبانان آنها؛ يعني دولت متجاوز آمريکا. اگر کسي مسائل فلسطين را هر چه بيشتر مرور و تعمق کند، بيشتر اين معنا برايش واضح مي شود که دولت آمريکا و صهيونيستها در فلسطين به بن بست کامل رسيده اند؛ نه راه پيش رفتن دارند، نه راه عقب گرد کردن؛ محکوم به شکست هستند. نسل نوخاسته ي فلسطين بيدار شده و فهميده است که راه نجات از دست دشمن اشغالگر چيزي جز مبارزه نيست؛ فهميده است که حضور در جلسات جهاني و بر طبق ميل اشغالگران و حاميان آنها حرف زدن، راه نجات فلسطين نيست؛ فهميده است بايد بايستد، بخواهد، همت و فداکاري کند، تا به هدف برسد؛ اين را ملت فلسطين از بيِ دندان دانسته و فهميده است، لذا دارد مقاومت مي کند. وقتي سرچشمه ي اين احساس از منشاء ديني و اعتقاد به توحيد ناشي بشود ـ که امروز بحمدالله در فلسطين اين طور است ـ هرگز خشک نخواهد شد. اميدواريم خداي متعال روز پيروزي فلسطيني ها را هر چه نزديکتر بفرمايد.
منبع:www.khamenei.ir




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.