بهترین فرش ماشینی مال کجاست + آدرس فروشگاه فرش کاشان

در اینجا به سوال بهترین فرش ماشینی مال کجاست را پاسخ میدهیم ،تا ده سال پیش خریداران به دنبال فرش مشهد در بازار بودند، زیرا صنعت فرش ماشینی در کاشان و بیدگل  هنوز پیشرفت چندانی نکرده بود. اما در دهه اخیر با ورود ماشین آلات مدرن و جدید به کاشان، عدم توسعه متوازن برندهای مشهدی، ظهور برندهای خوب و باکیفیت کاشانی و تبلیغات گسترده شرکت های کاشانی برای به دست آوردن بازار رقابتی. برند فرش کاشان به زبان افتاد.
يکشنبه، 25 دی 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بهترین فرش ماشینی مال کجاست + آدرس فروشگاه فرش کاشان
این سوال شاید بیشتر در مورد فرش دستباف صدق کند، زیرا فرش دستباف در شهرها و مناطق مختلف ایران دارای ویژگی های متفاوتی است، از جمله انواع گره، طرح های مختلف، انواع رنگرزی، پشم، ظرافت و ماندگاری. بنابراین می توان گفت که فرش دستباف یک شهر به نحوی بر شهر دیگر برتری دارد.

اما ما میخواهیم اینبار درباری بهترین فرش ماشینی که در کدوم شهر تولید میشود را بگوییم،و چطوری حضوری یا اینترنتی از سایت معتبر فرش هایپرکارپت خرید کنید.بهترین فرش ماشینی از کجاست

شهر کاشان سالها تجربه در زمینه تولید فرش ماشینی مرغوب دارد.

امروزه نام فرش ماشینی کاشان نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان برای کشور عزیزمان ایران گرامی داشته شده است.

اولین ریشه های تار و پود فرش در شهر کاشان بافته شد و می توان گفت اولین فرش ماشینی در دهه 50 در شهر کاشان تولید و به فروش رسید.

الیاف مورد استفاده در فرش ماشینی در ایران بیشتر اکریلیک است و ماشین های قالی بافی نیز از دو شرکت خارجی یکی در بلژیک و دیگری در آلمان خریداری می شود. بنابراین موقعیت جغرافیایی یک کارخانه قالی بافی تاثیری بر خروجی آن ندارد.

برندهای بی کیفیت فرش معمولا از الیاف و نخ های بی کیفیت فرش استفاده می کنند که باز هم ربطی به شهر و موقعیت جغرافیایی فرش ندارد.

پس از رونق تولید فرش ماشینی در کاشان، تحول عظیمی در تولید فرش به وجود آمد و افراد و شرکت های زیادی شروع به تاسیس مراکز تولید و عرضه فرش در کاشان و سایر شهرهای ایران کردند.
 

اما فرش های چه شهری شهرت زیادی دارد؟

تا ده سال پیش خریداران به دنبال فرش مشهد در بازار بودند، زیرا صنعت فرش ماشینی در کاشان و بیدگل  هنوز پیشرفت چندانی نکرده بود. اما در دهه اخیر با ورود ماشین آلات مدرن و جدید به کاشان، عدم توسعه متوازن برندهای مشهدی، ظهور برندهای خوب و باکیفیت کاشانی و تبلیغات گسترده شرکت های کاشانی برای به دست آوردن بازار رقابتی. برند فرش کاشان به زبان افتاد.  بهترین فرش ماشینی مال کجاست

از سوی دیگر، سایت های فروش فرش ماشینی اغلب کالاهای خود را از کارخانه های کاشان تهیه می کنند، بنابراین سعی می کنند به خواننده و خریدار القا کنند که فقط فرش کاشان خوب است، پس باید از ما خرید کنید. اگرچه با اطمینان می توانیم به شما بگوییم که اگر مارک فرش خوبی را انتخاب کرده اید، چه در کاشان باشد یا مشهد، در آذربایجان یا کرمان، مازندران و یزد، قابل اعتماد است.

به غیر از این فرش کاشان و بیدگل پیشرفت زیادی در طراحی فرش ماشینی داشته اند  و قطعا طرح و نقشه های فرش ماشینی کاشان از مشهد بهتر است.به غیر از این در کاشان همه نوع محصولی با هر نوع کیفیتی پیدا میشود .شما اگر گلیم بخواهید ،شگی ،گبه، تابلوفرش چهره تابلوفرش ماشینی و حتی فرش در انواع مدل در کاشان و بیدگل پیدا میکنید.تنوع کالا یکی از مزیت های فرش کاشان است.

شهر مشهد در تولید فرش بسیار موفق است اما به سطح شهر کاشان نمی رسد.

همانطور که گفته شد کارخانه های فرش ماشینی در اکثر شهرهای کشور در حال فعالیت هستند.

اما با توجه به امکاناتی که در برخی از شهرهای کشور وجود دارد، می توان کاشان را پایتخت فرش ماشینی ایران نامید.

در شهرستان کاشان به دلیل فراهم بودن امکانات و شرایط مناسب، کارخانه های تولید فرش ماشینی زیادی وجود دارد و طبق آمار رسمی بیش از 2000 واحد تولید و تکمیل فرش ماشینی در این شهر وجود دارد.
 

پراکندگی کارخانجات فرش ماشینی در شهرهای مختلف ایران

همانطور که گفته شد، کارخانه های فرش در سراسر ایران وجود دارد، اما کاشان مرکز اصلی این صنعت است و بیش از 70 درصد کارخانه های تاسیس شده و 80 درصد کارخانه های فرش فعال در ایران در کاشان قرار دارند. در نمودار زیر آماش سرمنی را طبق آمار وزارت صنعت و معدن ایران به وضوح مشاهده می کنید و دقیقاً متوجه می شوید که چرا اکثر فرش های کاشان را در بازار می بینید.

بهترین فرش ماشینی مال کجاست + آدرس فروشگاه فرش کاشان
 

تعداد کارخانه های فرش ماشینی در ایران به تفکیک شهر

همانطور که در نمودار مشاهده می کنید، تعداد کارخانه های فرش ماشینی در کاشان بین 45 تا 900 برابر بیشتر از سایر شهرهای ایران است. بنابراین بسیار منطقی است که تعداد برندهای فرش ماشینی خوب و قابل اعتماد در کاشان بیشتر از شهرهای دیگر باشد. اما این به معنای بد بودن فرش ماشینی شهرهای دیگر نیست. اگر از الیاف خوبی در بافت فرش استفاده شده باشد و فرش دارای علامت استاندارد باشد، کافی است.

بقیه ماجرا بستگی به سلیقه شما دارد، اینکه می خواهید چه طرح و نقشه ای بخرید.
 

چگونه بهترین فرش ماشینی را از بین کارخانه های فرش انتخاب کنیم؟

پس از دیدن جدول بالا حتما کمی استرس پیدا میکنید که حالا چگونه از بین 2000 کارخانه فرش بهترین را انتخاب کنیم؟ نگران نباشید، آرامش خود را حفظ کنید و ادامه مقاله را بخوانید.

فرش هایپر کارپت یه سایت فروش فرش ماشینی از کارخانه بهترین طرح ها و برند های فرش ماشینی را عرضه میکند.شما میتوانید از خرید پادری تا قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته 12 متری را داخل این سایت ببینید و بهترین کیفیت فرش را سفارش دهید.این برند تجاری با توجه به در نظر گرفتن کیفیت الیاف و درج مشخصات کامل فرش در سایت توانسته خریداران و مخاطبان زیادی در سال 1401 جذب کند.
 

اما آیا خرید حضوری فرش بهتر است یا اینترنتی ؟

اکثرا بعضی  از خریداران این امکان و اطمینان را ندارند که اینترنتی خرید کنند هرچند که ما با توجه به دارای نماد اعتماد از سازمان صنعت و معدن کشور توانستیم  این فروشگاه را در نهاد های دولتی ثبت کنیم اما بعضی ها میخواهند حضوری فرش را خرید کنند و با همان قیمت مناسب داخل سایت ،ما با توجه به سابقه طولانی در صنعت فرش و فروش به چند کشور اروپا و آسیا این شرایط را فراهم کردیم که مشتری با همان قیمت داخل سایت فرش را حضوری از کاشان خرید کند.

الیاف و جنس  هرنوع فرش ماشینی و تابلوفرش در فروشگاه نوشته شده است و پس از ثبت سفارش فرش خود با ارسال رایگان تحویل میگیرید. قیمت فرش پرز بلند 6 متری که یک محصول پرفروش هاپیر کارپت است با قیمت درب کارخانه یکسان است و حتی میتوانید برای خرید یک کالا از این سایت بیعانه پرداخت کنید.در پایان به شما این امکان را دادیم که هرگونه میخواهید خرید کنید چه حضوری،چه اینترنتی،چه پرداخت با بیعانه و ارسال رایگان .

آدرس فروشگاه:کاشان_آران وبیدگل_شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی_بلوار یک

بهترین فرش ماشینی مال کجاست + آدرس فروشگاه فرش کاشان

فرش های کاشان و بیدگل  به دلیل طراح های بسیار زیاد و متنوعی که دارد  باعث شهرت زیادی شده است به همین دلایل است که فرش کاشان نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند و اکثر مردم هنگام خرید فرش به دنبال فرش کاشان می گردند. بهترین فرش ماشینی مال کجاست

خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت یعنی خرید فرش از کارخانه ،شما میتوانید همین الان از خود کاشان با قیمت فرش مناسب تهیه کنید آن هم با ارسال رایگان درب منزل.فروشگاه اینترنی آمازون،هایپر کارپت،ای بِی و فروشگاه اینترنتی علی بابا فروشگاه هایی هستند که رقیبی همتای آن ها نیست.پس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید فرش ماشینی از هایپر کارپت را انجام برسانید..


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.