تامین جهیزیه برای نوعروسان، در یازدهمین دوره طرح قرار دوازدهم

قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی(عج) تاکنون اقدام‌ها و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری را برای نیازمندان انجام داده است.
دوشنبه، 2 بهمن 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
تامین جهیزیه برای نوعروسان، در یازدهمین دوره طرح قرار دوازدهم
یازدهمین اجرای طرح قرار دوازدهم در آستانه  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان ،همزمان در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود.

رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: امسال بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور دهه مبارک فجر را با طرح قراردوازدهم آغاز می کنند.

وی با اشاره به لزوم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، هیمنه پوشالی طاغوت را درهم شکست و طلیعه ای برای مبارزه و نفی طاغوت ها شد. از این رو بزرگداشت این رویداد الهی می بایست هر ساله با شکوهی مضاعف برگزار شود.

معممی مقدم بیان کرد: قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی(عج) تاکنون اقدام‌ها و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری را برای نیازمندان انجام داده است. به برکت موقوقات منطبق و با مشارکت خیران و نیکوکاران طرح قرار دوازدهم با شکوه خاصی در بقاع متبرکه سراسر کشور در حال اجراست. 

وی اضافه کرد: این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مواسات، مومنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (عج) سوق دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به لزوم توجه به نیازهای مجاورین کم برخوردار بقاع متبرکه افزود: در یازدهمین اجرای طرح قراردوازدهم که در 12 بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود، تهیه و تامین جهیزیه برای خانواده های کم برخوردار در دستور کار این طرح قرار گرفته است.

معممی مقدم در پایان خاطرنشان کرد:
بقاع متبرکه به عنوان مجریان طرح قراردوازدهم آمادگی جذب خیرین به هر توان مالی را تحت عنوان مهدی یاوران دارند که مردم با مراجعه به مراکز افق بقاع متبرکه می توانند به خیل مشتاقان خدمت به امام زمان (عج) بپیوندند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.