انقلاب اسلامي و شمارش معكوس سقوط صهيونيسم(3)

سران فتنه مو به مو، مأموريت خود را اجرا مي كنند. آنها به بهانه حمايت از انقلاب مردم مصر، از وزارت كشور مجوز يك راهپيمايي مستقل از آحاد ملت را درخواست مي‌كنند. از سوي ديگر، اسراييل كه بيشترين نگراني را از سرنگوني مبارك و انقلاب مسلمانان مصري دارد، با تمام توان از فتنه گران حمايت مي كند. فراخوان اغتشاش در 25 بهمن به بهانه
شنبه، 8 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
انقلاب اسلامي و شمارش معكوس سقوط صهيونيسم(3)

انقلاب اسلامي و شمارش معكوس سقوط صهيونيسم(3)
انقلاب اسلامي و شمارش معكوس سقوط صهيونيسم(3)


 





 
خيانت به انقلاب اسلامي آشكار مي شود
سران فتنه مو به مو، مأموريت خود را اجرا مي كنند. آنها به بهانه حمايت از انقلاب مردم مصر، از وزارت كشور مجوز يك راهپيمايي مستقل از آحاد ملت را درخواست مي‌كنند. از سوي ديگر، اسراييل كه بيشترين نگراني را از سرنگوني مبارك و انقلاب مسلمانان مصري دارد، با تمام توان از فتنه گران حمايت مي كند. فراخوان اغتشاش در 25 بهمن به بهانه حمايت از ملت مصر در سايت وزارت خارجه اسراييل به زبان فارسي منتشر مي شود. در فراخوان وزارت خارجه اسراييل براي سران فتنه و انصارشان آمده‌است:« با نزديك شدن موعد فراخواني ميرحسين موسوي و مهدي كروبي براي انجام تظاهرات به پشتيباني از خيزش مردمي در مصر و تونس و در حالي كه اوضاع در الجزاير و يمن نيز به شكل فزاينده‌اي رو به وخامت مي رود، مقامات جمهوري اسلامي ايران بر تلاش‌هاي گسترده براي جلوگيري از هرگونه بيان اعتراض به رژيم افزوده‌اند و در عين حال نيز سخنگويان امريكايي به شيوه‌اي آشكارتر در كنار مردم ايران قرار گرفته و از حكومت، خواستار شده‌اند به سركوب پايان بخشد و به مردم امكان دهد به تظاهرات مسالمت آميز دست زنند.» در اين ميان، راديو فردا در گزارشي با عنوان «كاخ سفيد، خواستار اجازه ايران براي تظاهرات مردم شد»، بيانيه‌اي از تام دانيلون، مشاور امنيت ملي امريكا، منتشر كه در آن آمده است: «از حكومت ايران مي خواهيم تا به مردم خود اجازه دهد از حقوق جهاني خود براي تجمع صلح آميز، تظاهرات و اجتماع كه در مصر به كار گرفته شد، استفاده كنند». 6
رهبر فرزانه انقلاب، آيت‌الله العظمي خامنه اي، پيش از اين در بيانات 19 دي سال گذشته، اين جريانات را اين‌گونه توصيف مي كند:
در داخل، جناح‌هاي ضد دين، از توده‌‌‌‌اي بگير تا سلطنت‌‌‌‌‌طلب تا بقيه اقسام و انواع بي‌دين‌‌‌‌ها كجا ايستاده‌‌‌اند؟ يعني همان كساني كه از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمني كردند، سنگ زدند، گلوله خالي كردند، تروريسم راه انداختند. سه روز از پيروزي انقلاب در 22 بهمن (۲۵بهمن ماه) گذشته بود، همين آدم‌ها با همين اسم‌ها آمدند جلوي اقامتگاه امام در خيابان ايران، بنا كردند شعار دادن. همانها الان مي آيند توي خيابان، عليه نظام و عليه انقلاب شعار مي‌دهند! چيزي عوض نشده».
حمايت گسترده بيش از چهل شبكه ماهواره اي فارسي زبان از سران فتنه و اغتشاشگران، نشان از اميدبستن بسيار غرب و امريكا به بروز اتفاقي جديد در ايران به منظور رهايي آنها از سقوط آزاد منافعشان در منطقه خاورميانه داشت.
سران فتنه در بيانيه اي مشترك به مناسبت 22 بهمن 1389، نظام جمهوري اسلامي را با نظام پادشاهي پهلوي مقايسه مي كنند و چنين مي نويسند: «آيا دردناك نيست كه بعد از گذشت بيش از سي سال از انقلاب، دوباره دغدغه مردم، مواجهه با بازتوليد همان مناسبات پادشاهي و اين بار به نام دين باشد؟... تا آنجا كه امروز شرايط سياسي كشور ازخطر بازتوليد مناسبات شاهنشاهي، جز موروثي بودن حكومت چيزي كم ندارد!» اين در حالي است كه جريان‌هاي ضد انقلاب، از نخستين روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي بارها چنين ادعايي را تكرار كرده‌اند. جالب اينكه حتي ادبيات اين بيانيه ها شباهت بسياري به ادبيات منافقان دارد. براي مثال، مسعود رجوي، سركرده منافقان در نامه اي خطاب به بيل كلينتون، رئيس جمهور اسبق امريكا، چنين مي نويسد: «با خوشوقتي بسيار، از سوي مقاومت عادلانه مردم ايران براي صلح و آزادي كه عليه ديكتاتوري تروريستي ـ مذهبي حاكم بر ايران مبارزه مي كند، پيروزي شما بر حسب آرمان ها و اهداف اعلام شده تان، يك پيروزي براي دموكراسي و حقوق بشر در دنياي امروز به شمار مي رود...».7
امام خميني (رحمت الله علیه) در برابر چنين ادعاهايي، سخنان كوبنده-اي ايراد كرد و فرمود:
اينك، باز تفاله‏هاي رژيم خونخوار سابق درصددند كه با كمك و همكاري‏ گروهك‌هاي واپس‌زده و قلمداران غرب و شرق‏زده، تجديد حيات كنند و با قلم‌هاي به ظاهر خلقي و زبان‌هاي فريبنده، در خارج و داخل، جمهوري اسلامي را متزلزل كنند و در جهان، جمهوري ما را رژيمي ظالمانه و بد‌تر از رژيم پهلوي معرفي كنند و افكار عمومي را مشوش و به ابرقدرت‌ها مشروعيت دخالت در امور كشور دهند.
اينان با نام آنكه در ايران، قانوني نيست و در ايران حكومت جنگل پابرجاست و به نام آنكه تمام نهادهاي جمهوري، بر خلاف قوانين دنيا، به غارت اموال و اتلاف نفوس دست زده‏اند، مي‏خواهند راه را براي اربابان خود يا ابرقدرت شرق و بلوك كمونيست يا ابرقدرت غرب و بلوك سرمايه‌داري باز كنند و ايران عزيز را با اسم آزادي كه مراد آنان بي‏بند و باري است، به لجن بكشند و ملت مسلمان را از صحنه خارج كنند.8
شكست يأس پراكني در خاورميانه
مأموريت فتنه گران انجام مي شود. عصر روز 25 بهمن ماه 89، در شلوغ-ترين ساعت‌هاي عبور و مرور خيابان هاي تهران، با سد كردن خيابان و آتش زدن سطل هاي زباله و شعارگويي عليه انقلاب اسلامي، فتنه كليد مي خورد. آنچه در خبرها از تعداد اغتشاش گران گزارش مي شود، ميان جمعيتي هزار نفره تا جمعيتي ده هزار نفره متغير است.
دندان هاي اسراييل تيز مي شود. همه غرب سلطه گر براي فرو انداختن ستون خيمه مقاومت در جهان اسلام، به ميدان مي آيد. رسانه هاي بيگانه دست به كار مي‌شوند. باراك اوباما براي فتنه گران پيام مي دهد و ايران را با مصر مقايسه مي كند. خوراك شبكه هاي بي بي سي و صداي امريكا براي چند روز، تحليل، دروغ، بزرگ‌نمايي و اميددهي به هم پيمانان امريكا و اسراييل در منطقه است.
دو نفر از مردم عادي كه يكي از آنها دانشجويي بسيجي بوده است، به ضرب گلوله منافقان به شهادت مي رسد. شمار زيادي از مردم كه ظاهري مذهبي داشته اند، مجروح و مضروب مي شوند. مردم دوباره به خيابان ها مي آيند و فتنه گران با ديدن خيل مردم، فرار را بر قرار ترجيح مي دهند. كل ماجرا در سه ساعت پايان مي يابد. به اين ترتيب، رسانه هاي غربي براي حفظ اعتبارشان، به حالت عادي‌ خود باز مي گردند و از ادامه اغتشاش‌ها نااميد مي شوند.
سران فتنه دوباره به صحنه مي آيند و با بيانيه اي ديگر، مي‌كوشند رسوايي پيش‌آمده را جبران كنند و اميد را در دل فتنه گران زنده نگاه دارند. با اين‌حال، پروژه اغتشاش، شكست مي خورد و فتنه گران توّهم زده كه مسير اغتشاش‌ها را از ميدان امام حسين تا ميدان آزادي تعيين كرده بودند، حتي موفق نمي شوند در يكي از اين ميدان‌هاي كوچك شهر، جمعيتي را گرد هم آورند. جريان فتنه به مكر الهي گرفتار مي‌شود و همه تيرها به خود بانيان فتنه باز مي گردد و سرانجام دستاوردهاي بي‌نظيري نصيب ملت ايران مي شود كه عبارتند از:
بيداري عمومي و اتحاد مسئولان: با آشكار شدن وابستگي و خيانت سران فتنه در روز 25 بهمن ، حتي آنهايي كه در دو سال گذشته كوچك‌ترين موضعي عليه فتنه گران نگرفته بودند، به ميدان آمدند و به مردم انقلابي پيوستند. همه فعالان سياسي كشور جريان فتنه را محكوم و اشد مجازات قانوني را براي سران فتنه مطالبه كردند. همچنين، در مجلس شوراي اسلامي، اكثريت نمايندگان، برائت و نفرت خود را از سران فتنه اعلام كردند و اشد مجازات را براي آنها خواستار شدند. مراجع عظام تقليد، ائمه جمعه، گروه هاي مختلف سياسي كشور نيز به طور يك‌پارچه، خواهان محاكمه و مجازات سران فتنه شدند.
پنبه شدن همه رشته هاي تهاجم فرهنگي: از آغاز تهاجم فرهنگي امريكا و غرب، بسياري از جوانان و نيروهاي انقلابي، به حالت انفعال درآمده بودند و تهديد نرم دشمنان سلطه گر، مخفيانه در حال رسوخ به همه زواياي كشور بود. پس از فتنه سال 88 و در پي آن فتنه 25 بهمن89، هوشياري فراگيري، نيروهاي انقلاب و مردم سربلند ايران را فرا گرفت. عامه مردم طرح ها و برنامه هاي شبانه روزي دشمن را تا نزديك ترين فاصله ها لمس و احساس كردند. همه فهميدند كه حمله اي گسترده تر از هشت سال تهاجم رژيم بعث به كشور در جريان است و باب جهاد و مبارزه، همچنان باز و نيازمند رزمندگاني از خودگذشته است. تكاپو و نشاط كنوني در مردم و نيروهاي انقلاب و حساس شدن آنها به مسائل مرتبط با انقلاب اسلامي، نهضت اسلامي ملت ايران را 32 سال جوان تر كرد.
اين در حالي بود كه كشورهاي غربي پس از سرمايه گذاري سنگين، تأسيس انواع شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان، پشتيباني همه جانبه از گروه-هاي معاند و ضدانقلاب، فعاليت هاي جاسوسي، تحريم هاي اقتصادي و انواع و اقسام روش ها و حيله ها از آغاز تولد انقلاب اسلامي تاكنون، منتظر بودند نتيجه اين همه هزينه را در چنين روزهايي برداشت كنند.
زورآزمايي قدرت الهي در برابر قدرت مادي: ملت ايران شاهد دو اتفاق هم‌زمان بود: از سويي قيام ملت مصر آنها را به ياد روزهاي نخست پيروزي انقلاب اسلامي انداخت و نسل سوم انقلاب نيز غلبه خون بر شمشير و مدد الهي به مجاهدان راه خدا را ديدند و از ديگر سو، ملت مسلمان ايران، ديگربار با همه وجود، نتيجه اقتداكردن به سالار شهيدان در دفاع از زندگي عزتمندانه و شرافتمندانه و ايستادن در برابر همه دنياي مادي غرب را احساس كرد و با گوشت و استخوان خود دانست كه دست خدا بالاتر از دست همه مستكبران عالم است.
در حالي كه ملت مصر از هرگونه حمايت رسانه اي و حتي دسترسي به اينترنت و تلفن محروم بود و كوچك‌ترين حمايت هاي مالي از هيچ نقطه جهان به آنها نمي‌رسيد و در حالي كه همه قدرت هاي مادي و دارندگان سلاح هاي هسته اي و صاحبان بزرگ‌ترين زرادخانه هاي تسليحاتي جهان، در مقابل انقلاب آنها ايستاده بودند، با دست خالي بر فرعون مصر پيروز شدند.
ملت ايران اين رخدادها را مي ديد و از سويي مي‌ديد كه جريان فتنه داخلي با برخورداري از پشتيباني تمام قدرت هاي مادي جهان، چگونه در برابر ملتي كه تنها سلاحش ايمان و عقايد الهي‌ اوست، نابود و در امواج خروشان ملت ايران غرق شد؛ جرياني كه از حمايت رسانه اي همه قدرت هاي مادي و همه فن‌آوري هاي موجود از اينترنت و ماهواره گرفته تا تجهيزات جاسوسي فوق پيشرفته برخوردار بود و تمام دنياي طاغوت با همه تجهيزات و سرمايه خود از آن پشتيباني مي‌كردند.
اينك به نظر مي رسد در آستانه روز قدس و در زمانه اي كه خاورميانه اسلامي، حول محور آرمان هاي انقلاب اسلامي شكل گرفته است، نويد آزادي بيت المقدس هر چه رساتر به گوش مي‌رسد و ناقوس مرگ رژيم اشغالگر قدس، روزگاري است كه نواخته شده است.

پي‌نوشت‌ها:
 

6. http://www.samenonline.ir، کد خبر: 1540.
7. سازمان مجاهدين خلق، پيدايي تا فرجام، مؤسسه مطالعات و پژوهش‌‌هاي سياسي، ج 3، ص 422.
8. صحيفه امام، ج 14، ص 404.
 

منبع:www.pajuhesh.irc.ir




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط
موارد بیشتر برای شما
معنی اسم ویولت و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم ویولت و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم نیلدا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم نیلدا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم فوژان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم فوژان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم راتا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم راتا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم سرینا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم سرینا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
حکمت | تنها حکومت ولایی در طول تاریخ / استاد عالی
music_note
حکمت | تنها حکومت ولایی در طول تاریخ / استاد عالی
معنی اسم دالیا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم دالیا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم لیدا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم لیدا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم روژان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم روژان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم مایسا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم مایسا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم دانیار و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم دانیار و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم سارینا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم سارینا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم کاملیا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم کاملیا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم شایلین و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
معنی اسم شایلین و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال
راسخون برگزار می‌کند: قرعه‌کشی بزرگ کمک هزینه پیاده‌روی اربعین
راسخون برگزار می‌کند: قرعه‌کشی بزرگ کمک هزینه پیاده‌روی اربعین