از اسم خود راضی نیستید ؟ این راهکارها را بکار ببندید

کنار آمدن با اسم بد خیلی سخت است . شاید شما را هم اسمی که والدین تان روی تان گذاشته اند یا اسم فامیل تان رنج می دهد . اسم شما تنها چیزی است که در تمام لحظات زندگی همراه تان است ، پس باید آن را قبول کنید . به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفته ایم راهکار هایی به شما معرفی کنیم که کنار آمدن با این اسم آزار
سه‌شنبه، 11 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از اسم خود راضی نیستید ؟ این راهکارها را بکار ببندید

از اسم خود راضی نیستید ؟ این راهکارها را بکار ببندید
از اسم خود راضی نیستید ؟ این راهکارها را بکار ببندید


 





 
کنار آمدن با اسم بد خیلی سخت است . شاید شما را هم اسمی که والدین تان روی تان گذاشته اند یا اسم فامیل تان رنج می دهد . اسم شما تنها چیزی است که در تمام لحظات زندگی همراه تان است ، پس باید آن را قبول کنید . به همین خاطر در این مقاله تصمیم گرفته ایم راهکار هایی به شما معرفی کنیم که کنار آمدن با این اسم آزار دهنده را برای تان راحت تر کند .
1. نگاهی به اینترنت یا کتاب های اسم بیندازید که در مورد تاریخچه و معنا و مفهوم اسم ها مطلب دارند . اگر اسم تان را آنجا پیدا کردید ، کمی از نگرانی تان در مورد اسم تان از بین می رود .
2. افراد معروف و مشهوری هم نام خودتان پیدا کنید . وقتی فرد موفقی را هم نام خودتان پیدا می کنید ، اسم تان کمتر برای تان آزار دهنده خواهد بود .
3. شیئی را با نام خودتان پیدا کنید . البته پیدا کردن شیئی که اسم شما روی آن باشد کار سختی است به همین خاطر بد نیست که خودتان این کار را بکنید .
4. شوخی های مسخره در مورد اسم تان را نا دیده بگیرید . به جای این که از این شوخی ها عصبانی و ناراحت شوید ، باید خوشحال باشید که اسم تان یک اسم خاص و تک است .
5. از والدین تان یا هر کس دیگری که اسم شما را انتخاب کرده سوال کنید . این کار باعث می شود دید و شناخت بهتری در مورد اسم تان پیدا کنید .
6. اگر خیلی برای تان آزار دهنده است ، به طور قانونی اسم تان را عوض کنید . البته این اعصبتان را بیشتر خرد می کند چون مجبور می شوید همه جا اسمتان را عوض کنید و این را به همه اطلاع دهید .
7. می توانید از اسم مستعار استفاده کنید یا از حروف اول بعنوان اختصار استفاده کنید ( مثلاً MJ ) . به این روش اسم اصلیتان در شناسنامه باقی می ماند اما دیگران شما را به اسمی صدا می کنند که اذیت نشوید .
8. فکر کنید که بعد از ازدواج اسم تان چه خواهد بود . خیلی از خانم ها بعد از ازدواج اسم فامیل همسرشان را می گیرند یا از اسم مستعار استفاده می کنند .
9. وقتی می خواهی اسم جدیدی برای خود انتخاب کنید این را به همه بگویید .
* صبور باشید و درک کنید که زمان می برد همه به اسم جدید شما عادت کنند .
* وقتی اشتباهاً اسم قبلی تان را صدا می کنند ، تصحیح شان کنید تا بدانند که در تغییر نام تان کاملاً جدی هستید .
* اجازه ندهید کسی در صدا کردن اسم جدیدتان بی ملاحظگی کند . خیلی ها ممکن است کماکان اسم قدیم تان را صدا کنند و بهانه بیاورند که اسم جدیدتان را فراموش می کنند . این افراد در برابر تغییر لجوج و مقاوم هستند . باید برای شان توضیح دهید که در تغییر اسم خود جدی هستید و خوشحال می شوید که به انتخاب جدید شما احترام بگذارند .
* خیلی ها در روز تولد شان تغییر نام شان را اعلام می کنند که تاثیر بیشتری داشته باشد .
نکات
* معنای اسمتان را پیدا کنید. شاید ارتباطی با خودتان داشته باشد .
* اگر نگه داشتن اسم تان سنت خانوادگی است پس حداقل کمی احساسی است .
هشدار ها
* تعجب نکنید که والدین تان از اینکه از اسم تان خوش تان نمی آید ناراحت شوند اما آنها باید درک کنند که اسم شماست و این شمایید که باید همه عمرتان با آن زندگی کنید .
منبع:Salijoon.info
ارسال توسط کاربر محترم سایت : sajad2007




 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.