ناشناس

با سلامحدود 6 ماه پیش با دختری عقد کردم. که قبل از...

با سلام حدود 6 ماه پیش با دختری عقد کردم. که قبل از عقد از ایشان در مورد وجود بیماری یا مسائلی که در ازدواج تاثیر گذار هست پرسیده بودم ولی ایشان گفته بودند که خیر. بعد از عقد فهمیده ام که ایشان بیماریهایی دارند که معالجه سختی دارند و شاید تا آخر عمر درگیر آنها باشد. همچنین متوجه شده ام که ایشان با پسری دوست بوده اند و حتی عکسهای آتلیه ای با ایشان در وضعیت بی حجاب دارند. الان وضعیت روحی خوبی ندارم. آیا این مسائلی که از من مخفی کرده اند و الان من متوجه آنها شده ام مدرکی برای فسخ عقد هست. چون مهریه ای هم که در عقد توافق کرده ایم خیلی بالا است.
سه‌شنبه، 14 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلامحدود 6 ماه پیش با دختری عقد کردم. که قبل از...

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 33 ساله )

با سلام
حدود 6 ماه پیش با دختری عقد کردم. که قبل از عقد از ایشان در مورد وجود بیماری یا مسائلی که در ازدواج تاثیر گذار هست پرسیده بودم ولی ایشان گفته بودند که خیر. بعد از عقد فهمیده ام که ایشان بیماریهایی دارند که معالجه سختی دارند و شاید تا آخر عمر درگیر آنها باشد. همچنین متوجه شده ام که ایشان با پسری دوست بوده اند و حتی عکسهای آتلیه ای با ایشان در وضعیت بی حجاب دارند. الان وضعیت روحی خوبی ندارم. آیا این مسائلی که از من مخفی کرده اند و الان من متوجه آنها شده ام مدرکی برای فسخ عقد هست. چون مهریه ای هم که در عقد توافق کرده ایم خیلی بالا است.


مشاور: آقای سعید پور

مطابق ماده 1123 تنها چند عيب وجود دارد که براي مرد حق فسخ به وجود مي آورد. شما با مراجعه به يک وکيل مجرب مي توانيد با در ميان گذاشتن مشکل همسرتان به وکيل بفهميد که آيا آن مشکل جز موارد قانون است يا خير؟ دوماً اينک مطابق ماده 1128 قانون مدني اگر صفت خاصي در يکي از زوجين شرط شده باشد و بعد از عقد معلوم شود که طرف فاقد آن صفت مي باشد براي طرف مقابل حق فسخ به وجود مي آيد حال بايد ديد که مشکل همسرش چيست؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.