محمد مرندی

سلام. یک گوشی در حد 800000 تومان می خواستم که هم حافظه...

سلام. یک گوشی در حد 800000 تومان می خواستم که هم حافظه داخلی بالای 16گیگ داشته باشه و هم کیفیت ضبط صوت (منظور صوت تنهاست و کاری به صوت تصویر برداریش ندارم ) بالایی داشته باشه. دوربینش هم برام مهم نیست. یعنی اینکه مثلا پنج و اینا باشه. خیلی کیفیت بالا مثلا 13و اینا نمی خوام. زوم هم داشته باشه. هم در حالت عکس و هم در حالت فیلم برداری. یه سوال دیگه داشتم. به نظر شما در کل یا حالا با توجه به موارد بالا که گفتم گوشی سامسونگ بهتره یا هاوایی؟ که هم امکاناتش بیشتر باشه و هم ارزون تر بشه و هم عمر مفیدش بیشتر باشه.
دوشنبه، 22 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد مرندی

سلام. یک گوشی در حد 800000 تومان می خواستم که هم حافظه...

محمد مرندی ( تحصیلات : دبیرستان ، 16 ساله )

سلام. یک گوشی در حد 800000 تومان می خواستم که هم حافظه داخلی بالای 16گیگ داشته باشه و هم کیفیت ضبط صوت (منظور صوت تنهاست و کاری به صوت تصویر برداریش ندارم ) بالایی داشته باشه. دوربینش هم برام مهم نیست. یعنی اینکه مثلا پنج و اینا باشه. خیلی کیفیت بالا مثلا 13و اینا نمی خوام. زوم هم داشته باشه. هم در حالت عکس و هم در حالت فیلم برداری.
یه سوال دیگه داشتم. به نظر شما در کل یا حالا با توجه به موارد بالا که گفتم گوشی سامسونگ بهتره یا هاوایی؟ که هم امکاناتش بیشتر باشه و هم ارزون تر بشه و هم عمر مفیدش بیشتر باشه.


مشاور: دوست محمدی

با سلام با توجه به موارد درخواستی شما مدل های زیر پیشنهاد می گردد : 1- GLX Spider1 Dual SIM 2- Samsung Galaxy Grand Prime SM-G530H Duos 3- ASUS PadFone 2 A68 4-ZTE Nubia Z5s mini NX403A در خصوص سوال دوم گوشی های هواوی با امکانات موجود قیمت مناسب تری نسبت به سامسونگ دارند و از لحاظ عمر مفید بسته به استفاده شما دارد .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.