نيكتا

با سلامسه دانگ مغازه سرقفلي را با رضايت مالك اجاره...

با سلام سه دانگ مغازه سرقفلي را با رضايت مالك اجاره داده ايم اما هنوز اجاره نامه و هيچ نوشته اى مابين مؤجر و مستأجر ننوشته ايم. آيا نوشتن اجاره نامه صحيح است و به چه شكل باشد كه باعث دردسر ما نشود و شائبه انتقال ملك ما به مستأجر به واسطه وجود اجاره نامه ايجاد نشود؟ در چند نسخه نوشته شود و آيا در حضور مالك منعقد شود؟ يا در دفترخانه رسمى؟ علت اصرار به نوشتن اجاره نامه، عدم اعتماد ما به مستأجر و مالك است. متشكرم
جمعه، 6 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

نيكتا

با سلامسه دانگ مغازه سرقفلي را با رضايت مالك اجاره...

نيكتا ( تحصیلات : لیسانس ، ٣٢ ساله )

با سلام
سه دانگ مغازه سرقفلي را با رضايت مالك اجاره داده ايم اما هنوز اجاره نامه و هيچ نوشته اى مابين مؤجر و مستأجر ننوشته ايم. آيا نوشتن اجاره نامه صحيح است و به چه شكل باشد كه باعث دردسر ما نشود و شائبه انتقال ملك ما به مستأجر به واسطه وجود اجاره نامه ايجاد نشود؟ در چند نسخه نوشته شود و آيا در حضور مالك منعقد شود؟ يا در دفترخانه رسمى؟
علت اصرار به نوشتن اجاره نامه، عدم اعتماد ما به مستأجر و مالك است.
متشكرم


مشاور: آقای سعیدپور

اجاره نامه بايد رسماً در 2 نسخه و به صورت رسمي با مستأجر دوم منعقد شود و اين حق که شما مي‌توانيد ملک را به مستأجر دوم واگذار نماييد نبايد از شما از طريق مالک سلب گردد پس بهتر است که با مالک نيز عقد اجاره‌ي عادي منعقد نماييد و در آن قيد گردد که شما مي‌توانيد مورد اجاره و سرقفلي را به غير واگذار نماييد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.