ناشناس

سلاممدت چهارسال است که من و خانمم عقد دائم هستیم...

سلام مدت چهارسال است که من و خانمم عقد دائم هستیم و هنوز مستقل نشده ایم . ایشان سر ناسازگاری گذاشته و دو سال است که اجازه حتی یک دیدار را هم به من نه حضوری و نه تلفنی نداده است ! مهریه و نفقه را هم مطالبه کرده،محکوم شدم و اقساط آن را دارد میگیرد.در دوسال6اظهارنامه و2 دعوت نامه مرکز مشاوره بهزیستی جهت جلوگیری از طلاق را هم بی پاسخ گذاشت و در مرکز مشاوره حاضر نشد .الزام به تمکین هم دادم و چون دوشیزه بود ، از حق حبسش استفاده میکند و رد شد. الان درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش برای طلاق خلع بائن داده است .نه معتادم ، نه زندانی بوده ام و نه پرخاشگر و نه دست بزن داشته ام و ....! نمیخواهم طلاقش دهم و قصدم گفتگو در حضور مشاور و روانشناس برای وصل زندگی است نه فصل. آیا ایشان موفق به گرفتن طلاق می شود؟ اگربازهم به این لج بازی ادامه دهد و گفتگو نکند، دادگاه گواهی عدم سازش صادر و ایشان می رود و یک طرفه طلاق می گیرد؟ چه دفاعی از خود میتوانم بکنم؟
جمعه، 15 آبان 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلاممدت چهارسال است که من و خانمم عقد دائم هستیم...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 31 ساله )

سلام
مدت چهارسال است که من و خانمم عقد دائم هستیم و هنوز مستقل نشده ایم . ایشان سر ناسازگاری گذاشته و دو سال است که اجازه حتی یک دیدار را هم به من نه حضوری و نه تلفنی نداده است ! مهریه و نفقه را هم مطالبه کرده،محکوم شدم و اقساط آن را دارد میگیرد.در دوسال6اظهارنامه و2 دعوت نامه مرکز مشاوره بهزیستی جهت جلوگیری از طلاق را هم بی پاسخ گذاشت و در مرکز مشاوره حاضر نشد .الزام به تمکین هم دادم و چون دوشیزه بود ، از حق حبسش استفاده میکند و رد شد.
الان درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش برای طلاق خلع بائن داده است .نه معتادم ، نه زندانی بوده ام و نه پرخاشگر و نه دست بزن داشته ام و ....! نمیخواهم طلاقش دهم و قصدم گفتگو در حضور مشاور و روانشناس برای وصل زندگی است نه فصل.
آیا ایشان موفق به گرفتن طلاق می شود؟
اگربازهم به این لج بازی ادامه دهد و گفتگو نکند، دادگاه گواهی عدم سازش صادر و ایشان می رود و یک طرفه طلاق می گیرد؟
چه دفاعی از خود میتوانم بکنم؟


مشاور: آقای سعید پور

با سلام با توجه به حق حبس زن تا مادامي که حقوق وي از قبيل مهريه و نقفه پرداخت نگرديده ايشان مي‌تواند از تمکين نسبت به شما سر باز زند و چنانچه اين عدم دريافت حقوق مدتي به طول بينجامد که زن به اصطلاح دچار عسر و حرج گردد مي‌تواند نسبت به مطلقه نمودن خود اقدام نمايد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.