ناشناس

سلام.2 سوال حقوقی داشتم.سوال اول: با توجه با اینکه...

سلام. 2 سوال حقوقی داشتم. سوال اول: با توجه با اینکه ندانستن قوانین شهروندی، گاها باعث تضعیف حقوق افراد میشه، آیا کتابی در این زمینه هست که تخصصی نباشه و کاملا عامیانه و مبتدی باشه و با خوندن اون کتاب بتونیم تا حدی از خودمون دفاع کنیم؟ در مواردی مثل ضرب و جرح، دشنام، چک کشیدن، آزار و اذیت، ایجاد مزاحمت و . . . سوال دوم: خانواده من تصمیم به مهاجرت دارند البته بصورت قانونی. در زمینه مهاجرت به خارج از کشور جهت تحصیل یا جهت اقامت دائم و مواردی مثل سرمایه گذاری و . . .، آیا سایت یا مشاور حقوقی معتبر و تایید شده ای سراغ دارید؟ لطفا معرفی کنید. ممنون
دوشنبه، 27 ارديبهشت 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سید نصیر کتابی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام.2 سوال حقوقی داشتم.سوال اول: با توجه با اینکه...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 30 ساله )

سلام.
2 سوال حقوقی داشتم.
سوال اول: با توجه با اینکه ندانستن قوانین شهروندی، گاها باعث تضعیف حقوق افراد میشه، آیا کتابی در این زمینه هست که تخصصی نباشه و کاملا عامیانه و مبتدی باشه و با خوندن اون کتاب بتونیم تا حدی از خودمون دفاع کنیم؟ در مواردی مثل ضرب و جرح، دشنام، چک کشیدن، آزار و اذیت، ایجاد مزاحمت و . . .

سوال دوم:
خانواده من تصمیم به مهاجرت دارند البته بصورت قانونی.
در زمینه مهاجرت به خارج از کشور جهت تحصیل یا جهت اقامت دائم و مواردی مثل سرمایه گذاری و . . .، آیا سایت یا مشاور حقوقی معتبر و تایید شده ای سراغ دارید؟ لطفا معرفی کنید.
ممنون


مشاور: محمد رضا کریم پور

بزرگوار عزیز سلام در ابتدا باید بگم این طور نیست که شما با مطالعه یک کتاب به زبان ساده بتوانید تمام مسائل حقوقی اطراف خودتون را از بر بشید اگر این طور میبود که دیگر نیازی به وکیل و مشاوره های حقوقی ایجاد نمیشد. باید خدمتتون بگم دنیای حقوق دنیای ژرف پیچیده و تا حدی سخت هست که نیازمند مطالعه مستمر و بسیار میباشد. صرف مطالعه حقوق شهروندی به شما کمکی نخواهد کرد هر چند مطالعه ان خالی از لطف نخواهد بود. بهتر هست همیشه در تمام موارد قانون را رعایت کنیم و در صورت پیدا شدن مشکل در امور حقوقی به اهل ان مراجعه کنیم چون تجویزهای غیر کارشناسی اثار بسیار بدی را به همراه خواهد داشت. متاسفانه بنده سایت و یا جایی که بتواند راهنمایی کند را سراغ ندارم و لی اگر به ساختمان وزارت خارجه یک سری بزنید و موسسات قانونی که این کار را انجام میدهند ازشون بخواهید به شما کمک خواهند کرد. مراقب کلاهبرداران و سواستفاده کنندگان در این زمینه باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.