ناشناس

با سلام و خسته نباشید و تشکر از این که به سولات پاسخ...

با سلام و خسته نباشید و تشکر از این که به سولات پاسخ میدهید. من یک سال نیم جلوگیری طبیعی داشتم، الان که نزدیک 4 ماه جلوگیری ندارم و تصمیم به بچه دار شدن دارم از زمانی که جلوگیری نمیکنم دوره عادت ماهانه ام نامنظم شده و هر ماه جلو و عقب افتاده، و بارداری هم صورت نگرفته، آیا امکان داره که کیست در رحم وجود داشته باشه لطفا راهنمایی کنید، خیلی دغدغه این که خدای نکرده بچه دار نشم دارم.
پنجشنبه، 29 مهر 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حسن نجفی
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام و خسته نباشید و تشکر از این که به سولات پاسخ...

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 27 ساله )

با سلام و خسته نباشید و تشکر از این که به سولات پاسخ میدهید.
من یک سال نیم جلوگیری طبیعی داشتم، الان که نزدیک 4 ماه جلوگیری ندارم و تصمیم به بچه دار شدن دارم از زمانی که جلوگیری نمیکنم دوره عادت ماهانه ام نامنظم شده و هر ماه جلو و عقب افتاده، و بارداری هم صورت نگرفته، آیا امکان داره که کیست در رحم وجود داشته باشه لطفا راهنمایی کنید، خیلی دغدغه این که خدای نکرده بچه دار نشم دارم.


مشاور: خانم دکتر محمدی زاده

بی نظمی قاعدگی ربطی به جلوگیری طبیعی ندارد.ضمنا تا یک هفته جلو و عقب افتادن قاعدگی مهم نیست اگر بیشتر است به پزشک زنان مراجعه کنید.خانمی که جلوگیری نمی کند یک سال برای بارداری فرصت دارد پس دیر نشده . ولی اگر خیلی استرس دارید یک سونوگرافی رحم و تخمدان بدهید و شوهرتان هم یک تست آنالیز اسپرم بدهد اگر سالم بودید با خیال راحت 8ماه دیگر صبر کنید



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.