ناشناس

تصورم از خداوند تغییر کرده؛ میترسم خدا من رو فراموش کنه. چیکار کنم؟

با عرض سلام. من چند وقت پیش یک کلیپی دیدم که به طور علمی وجود خدا رو اثبات کرده بودند(طبق قوانین کوانتوم)حالا من یک فکر و تصوری از خدا پیدا کردم(یعنی خدا رو تصور میکنم و طبق اون فیلم خدا در هستی هیچ مطلق هست و ماده و انرژی نیست خوب خیلی برام متفاوت بود با تصورات ناخوداگاه قبلیم و اصلا هیچ مطلق رو ببخشید خوب تصور نمیکنم)این منو نگران میکنه چون تصورم از خدا با تصورات قبلیم کاملا متفاوته و حتی منو دچار تزلزل و نگرانی و اینکه دچار عقوبت و مخصوصا غضب الهی و...بشم و میترسم خدا من رو فراموش کنه.
جمعه، 30 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

تصورم از خداوند تغییر کرده؛ میترسم خدا من رو فراموش کنه. چیکار کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 21 ساله )

با عرض سلام.
من چند وقت پیش یک کلیپی دیدم که به طور علمی وجود خدا رو اثبات کرده بودند(طبق قوانین کوانتوم)حالا من یک فکر و تصوری از خدا پیدا کردم(یعنی خدا رو تصور میکنم و طبق اون فیلم خدا در هستی هیچ مطلق هست و ماده و انرژی نیست خوب خیلی برام متفاوت بود با تصورات ناخوداگاه قبلیم و اصلا هیچ مطلق رو ببخشید خوب تصور نمیکنم)این منو نگران میکنه چون تصورم از خدا با تصورات قبلیم کاملا متفاوته و حتی منو دچار تزلزل و نگرانی و اینکه دچار عقوبت و مخصوصا غضب الهی و...بشم و میترسم خدا من رو فراموش کنه.


مشاور: مجید محمدی

با سلام
وجود خدا آنقدر واضح است که نیاز به براهین پیچیده و فلسفی نیست زیرا همه ما خدا را فطرتا درک میکنیم. به وسوسه هایی که برای شما پیش آمده توجه نکنید و بدانید این حالت گذراست و چون قصد و عمدی وجود ندارد گناه هم نیست. تصور کردن خدا بصورت یک چیز مادی یا غیرمادی اشتباه هست و باید خدا را در دل احساس کنیم.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.